Thuis work-out

17-05-2026 16:06 4 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil graag thuis sporten en heb nu een sportplek op zolder gecreëerd. Nu zoek ik alleen nog work-outs op YouTube of een app waar work-outs in staan. Wie heeft er tips?

Het gaat vooral om kracht. Mijn conditie train ik al dmv hardlopen.
Op YouTube vind ik de krachttraining workouts van Caroline Girvan erg fijn. Je kunt ook volledige programma’s volgen en ze geeft een goede uitleg.
Ik volg op het moment het mei schema van Growingannanas.
Het schema kun je vinden onder de posts op haar kanaal. Ze maakt er altijd 3: Zonder gewichten, met gewichten en low impact.

En als ik toch nog wat meer wil qua gewichten dan gebruik ik de workouts van Kaleigh Cohen. Zij heeft ook schema's die je krijgt als je je inschrijft voor haar nieuwsbrief maar die heb ik nog niet gebruikt. Wat ik meestal doe is dan 3 a 4 workouts per week kiezen (Leg day, upper body en 1 a 2x full body).

Anna heeft de grow app en een website, Kaleigh alleen een website naast youtube waar je alles kunt vinden.
Ik vind de workouts van Sydney Cummings fijn. Ze uploadt er 3 of 4 per week en er zit veel krachtwerk bij. Soms cardio, maar ik fiets naar mijn werk, dus die doe ik meestal niet. Maar veel opties qua kracht, full body, of lower body of upper body.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven