Verheugen op de zon
maandag 18 mei 2026 om 13:39
Met excuses aan degenen die niet van warm, zonnig weer houden (ik weet dat dat zwaar kan zijn en nadelen met zich meebrengt - ik ben zelf ook niet blij met buren die overlast veroorzaken en een hete slaapkamer), maar: wie verheugt zich ook zo enorm op hogere temperaturen en de zon? Laad je er ook zo van op? En wat ga je doen? Zelf moet ik gewoon werken maar ik zet de laptop onder de zonwering, en ik wil elke dag een flink stuk lopen.
Ik vond mei overigens redelijk oké, jammer van die laatste koude dagen, maar we hebben van alles wat gehad deze lente. Maar ik heb wel een duidelijke voorkeur en het lijkt erop dat de dagen waar ik extra van geniet eraan komen. Helemaal als het af en toe blijft regenen (liefst in de late avond of nacht) zodat het gevaar op bosbranden afneemt.
Ik vond mei overigens redelijk oké, jammer van die laatste koude dagen, maar we hebben van alles wat gehad deze lente. Maar ik heb wel een duidelijke voorkeur en het lijkt erop dat de dagen waar ik extra van geniet eraan komen. Helemaal als het af en toe blijft regenen (liefst in de late avond of nacht) zodat het gevaar op bosbranden afneemt.
maandag 18 mei 2026 om 14:49
Nu al?
Everything is possible for the one who believes.
maandag 18 mei 2026 om 14:55
Haha, hier ook een melkfles. Ik ga ook nooit echt zonnen om het zonnen. Wel even in de zon zitten om op te laden. Dat mis ik in de winter zo erg.
maandag 18 mei 2026 om 15:14
Ik heb wel zin in een beetje warmte, hoeft niet superheet.
gewoon lekker met een tshirtje naar buiten en niet steeds buiten hoeven voelen wat je nu weer aan moet trekken. Of dat je dan onderweg erachter komt dat je of te warm of te koud bent aangekleed..
De afgelopen week met die koude wind was niet fijn, heb zelfs de verwarming aangehad en mn winterjas..
gewoon lekker met een tshirtje naar buiten en niet steeds buiten hoeven voelen wat je nu weer aan moet trekken. Of dat je dan onderweg erachter komt dat je of te warm of te koud bent aangekleed..
De afgelopen week met die koude wind was niet fijn, heb zelfs de verwarming aangehad en mn winterjas..
maandag 18 mei 2026 om 15:40
Precies dat! Niet snoeiheet. Wel zonder die vermaledijde winterjas naar buiten. En uit de wind in de zon een plekje kunnen zoeken. Opladen en bijen horen zoemen!sneeuwvrouw schreef: ↑18-05-2026 15:14Ik heb wel zin in een beetje warmte, hoeft niet superheet.
maandag 18 mei 2026 om 17:08
maandag 18 mei 2026 om 21:36
Hier precies andersom, ik heb het liever te koud dan te warm want bij kou kan je altijd een extra trui aantrekken of de verwarming wat hoger draaien en bij warmte kan je niks. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik me ook wel verheug op die 26 graden hoor. Als ie nog komt tenminste, voor 2525, want het schuift elke dag weer een dag op
Graftak!
maandag 18 mei 2026 om 21:56
? Bij jou geen droge grond? Hier wel dus ik hoop op zon en hoge tempraturen En regen (liefst als ik er niet te veel last van heb uiteraard)
maandag 18 mei 2026 om 22:13
psyche/zomervreugd-voor-de-zonliefhebbe ... 507852/100#
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 18 mei 2026 om 22:26
Ik vind het juist lekker om in mijn winterjas open en met een t-shirtje eronder op pad te gaan. Zonnebril op. En in de tuin uit de wind in de zon. Heerlijk. Die hoge temperaturen (boven 25 graden) heb ik liever niet.
maandag 18 mei 2026 om 22:46
Ooh de zon
Die heb ik zo vreselijk gemist. Ik denk altijd dat ik best stabiel ben zo het jaar rond.
Maar als de zon gaat schijnen voelt alles mooier en lichter en blijer.
Mijn werk is best veel bewegen in een slecht geïsoleerd pand (fik weg in de zomer) maar toch ga ik daar ook prima op.
Kan niet wachten!
Die heb ik zo vreselijk gemist. Ik denk altijd dat ik best stabiel ben zo het jaar rond.
Maar als de zon gaat schijnen voelt alles mooier en lichter en blijer.
Mijn werk is best veel bewegen in een slecht geïsoleerd pand (fik weg in de zomer) maar toch ga ik daar ook prima op.
Kan niet wachten!
dinsdag 19 mei 2026 om 00:05
Dat heb ik opgegeven. Ze zijn nooit iets bruin geweest. Vroeger geprobeerd en ze waren of spierwit of knalrood. Ik haal het nu uit een potje
dinsdag 19 mei 2026 om 00:51
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in