Verheugen op de zon
maandag 18 mei 2026 om 13:39
Met excuses aan degenen die niet van warm, zonnig weer houden (ik weet dat dat zwaar kan zijn en nadelen met zich meebrengt - ik ben zelf ook niet blij met buren die overlast veroorzaken en een hete slaapkamer), maar: wie verheugt zich ook zo enorm op hogere temperaturen en de zon? Laad je er ook zo van op? En wat ga je doen? Zelf moet ik gewoon werken maar ik zet de laptop onder de zonwering, en ik wil elke dag een flink stuk lopen.
Ik vond mei overigens redelijk oké, jammer van die laatste koude dagen, maar we hebben van alles wat gehad deze lente. Maar ik heb wel een duidelijke voorkeur en het lijkt erop dat de dagen waar ik extra van geniet eraan komen. Helemaal als het af en toe blijft regenen (liefst in de late avond of nacht) zodat het gevaar op bosbranden afneemt.
Ik vond mei overigens redelijk oké, jammer van die laatste koude dagen, maar we hebben van alles wat gehad deze lente. Maar ik heb wel een duidelijke voorkeur en het lijkt erop dat de dagen waar ik extra van geniet eraan komen. Helemaal als het af en toe blijft regenen (liefst in de late avond of nacht) zodat het gevaar op bosbranden afneemt.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in