Het Blok 2025
woensdag 20 mei 2026 om 13:16
Het was vanaf dat ze elkaar voor het eerst ontmoetten al ongemakkelijk: bijna niemand zei iets tegen elkaar. Echt ongemakkelijk.SurferRosa schreef: ↑20-05-2026 12:46Vorig jaar ging het er ook niet heel gezellig aan toe. Maar ik vind ze dit haar nog wel een stapje erger idd.
Wel knap gecast, een blok vol met onsympathieke mensen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
woensdag 20 mei 2026 om 13:26
woensdag 20 mei 2026 om 13:38
Maar tv-makers willen juist spraakmakende tv maken, een eerlijke competitie met sympathieke mensen is niet wat zij nastreven.OhMellie schreef: ↑20-05-2026 13:26Ze zouden audities moeten doen door de potentiële kandidaten elk een ruimte van 4x4 in te laten richten binnen een dag. Dan scheid je het kaf van het koren en voorkom je kandidaten zoals de hippies die wel willen maar niet kunnen.
Volgens mij deden ze zoiets ook wel eens in een buitenlandse versie.
Where is my mind?
woensdag 20 mei 2026 om 14:08
Ze kunnen alsnog spraakmakende mensen kiezen, maar dan wel die kunnen klussen en die niet fysiek op omvallen staan.SurferRosa schreef: ↑20-05-2026 13:38Maar tv-makers willen juist spraakmakende tv maken, een eerlijke competitie met sympathieke mensen is niet wat zij nastreven.
woensdag 20 mei 2026 om 14:09
woensdag 20 mei 2026 om 21:14
Ja
De eerste band die ik live/concert gezien heb.
woensdag 20 mei 2026 om 23:09
OMG die oplevering... ze vinden alles lelijk van elkaar, vooral Steffie met d'r grote bek. Sonja die kleuren laat kiezen door AI en dan zelf niet ziet dat het vloekt. En die een kleed niet nodig vindt want er is toch vloerverwarming. Ooit gehoord van warmte uitstralen, van geluidsdemping, van.... eh aankleding? En dan wel d'r mond vol over de anderen.
Oh bah wat een boel nare trekjes zitten daar bij elkaar zeg. En die leuke Lottie maar steeds blij en opgewekt zijn en die arme Silvio en Bianca die moeten afhaken.
Oh bah wat een boel nare trekjes zitten daar bij elkaar zeg. En die leuke Lottie maar steeds blij en opgewekt zijn en die arme Silvio en Bianca die moeten afhaken.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
donderdag 21 mei 2026 om 07:40
Waarom hadden Menno en Jackie zo’n kale woonkamer?
Ze hadden vlg. mij tijd genoeg. En zeker geld genoeg met die bon van Jysk.
Leek wel of ze het express deden. Zo zaten ze erbij vond ik.
Die bank was ook zo zielig klein. Had best wat groter gekund.
Ik snap niet zo goed waarom Daan zo wild was van die tafel van Steffi en Gregor.
Zo op het eerste gezicht zag het er leuk uit. Praktisch is het niet.
Wat Jim en Kim ook zeiden:
Er komen nog stoelen bij = vol. En je moet niet van spelletjes houden. Een bordspel past niet.
En de bank stond echt heel raar dicht bij de keuken. 2 van die lange elementen naast elkaar.
Bianca en Silvio was wel echt zielig. Maar begrijpelijk. Eigenlijk had het programma dit al eerder moeten doen.
Ik snap alleen niet dat ze niet zelf zijn gegaan. Alleen omdat je niet wilt opgeven.
“Kom je ons verlossen”, zei ze ook.
Ze hadden vlg. mij tijd genoeg. En zeker geld genoeg met die bon van Jysk.
Leek wel of ze het express deden. Zo zaten ze erbij vond ik.
Die bank was ook zo zielig klein. Had best wat groter gekund.
Ik snap niet zo goed waarom Daan zo wild was van die tafel van Steffi en Gregor.
Zo op het eerste gezicht zag het er leuk uit. Praktisch is het niet.
Wat Jim en Kim ook zeiden:
Er komen nog stoelen bij = vol. En je moet niet van spelletjes houden. Een bordspel past niet.
En de bank stond echt heel raar dicht bij de keuken. 2 van die lange elementen naast elkaar.
Bianca en Silvio was wel echt zielig. Maar begrijpelijk. Eigenlijk had het programma dit al eerder moeten doen.
Ik snap alleen niet dat ze niet zelf zijn gegaan. Alleen omdat je niet wilt opgeven.
“Kom je ons verlossen”, zei ze ook.
donderdag 21 mei 2026 om 09:18
Nou precies dit. Helemaal met je eens!Kattentuintje schreef: ↑20-05-2026 23:09OMG die oplevering... ze vinden alles lelijk van elkaar, vooral Steffie met d'r grote bek. Sonja die kleuren laat kiezen door AI en dan zelf niet ziet dat het vloekt. En die een kleed niet nodig vindt want er is toch vloerverwarming. Ooit gehoord van warmte uitstralen, van geluidsdemping, van.... eh aankleding? En dan wel d'r mond vol over de anderen.
donderdag 21 mei 2026 om 09:19
Nou precies dit. Helemaal met je eens!Kattentuintje schreef: ↑20-05-2026 23:09OMG die oplevering... ze vinden alles lelijk van elkaar, vooral Steffie met d'r grote bek. Sonja die kleuren laat kiezen door AI en dan zelf niet ziet dat het vloekt. En die een kleed niet nodig vindt want er is toch vloerverwarming. Ooit gehoord van warmte uitstralen, van geluidsdemping, van.... eh aankleding? En dan wel d'r mond vol over de anderen.
Het zag er werkelijk niet uit, die muur i.c.m. de bank. Dat ziet ze zelf toch ook, tenzij ze kleurenblind is...
donderdag 21 mei 2026 om 09:53
3 koppels die niet kunnen klussen.SurferRosa schreef: ↑20-05-2026 14:09Die hebben ze dit seizoen dan ook gekozen, naast 2 koppels die niet kunnen klussen.
donderdag 21 mei 2026 om 09:56
Ik was ook verbaasd over de oplevering van de woonkamer. Meerdere koppels die niet volledig konden opleveren. Terwijl een woonkamer toch makkelijker is dan een badkamer of keuken.
Echt verschrikkelijk die ronde tafel vanuit een kast. Lelijk en niet praktisch.
Ik vond het terecht dat Lotty en Frank hebben gewonnen. Maar dat tv meubel vond ik ook lelijk en onpraktisch.
Echt verschrikkelijk die ronde tafel vanuit een kast. Lelijk en niet praktisch.
Ik vond het terecht dat Lotty en Frank hebben gewonnen. Maar dat tv meubel vond ik ook lelijk en onpraktisch.
donderdag 21 mei 2026 om 09:59
Oh, die kleuren bij Sonja, eerst dat kanariegeel en dan nu vloekende kleuren.Kattentuintje schreef: ↑20-05-2026 23:09OMG die oplevering... ze vinden alles lelijk van elkaar, vooral Steffie met d'r grote bek. Sonja die kleuren laat kiezen door AI en dan zelf niet ziet dat het vloekt. En die een kleed niet nodig vindt want er is toch vloerverwarming. Ooit gehoord van warmte uitstralen, van geluidsdemping, van.... eh aankleding? En dan wel d'r mond vol over de anderen.
ze kunnen niet klussen, besteden alles uit, maar ze kunnen ook niet stylen.
Steffie deed inderdaad erg lelijk over de andere opleveringen, maar ik ben ook niet kapot van haar styling.
donderdag 21 mei 2026 om 10:40
Ik vond dat ze allemaal lelijk deden over elkaars oplevering, niet eentje die positief was over wat dan ook in het huis van één van de andere deelnemers. Ze komen allemaal zo onsympathiek over, zo misgunnerig, zo jaloers. Ze gaan in elk geval niet uit van hun eigen kracht.
behalve Lotty, die zei ook positiefs over de andere opleveringen.
donderdag 21 mei 2026 om 14:14
Lottie is een dottie.ladadieladieda schreef: ↑21-05-2026 10:40Ik vond dat ze allemaal lelijk deden over elkaars oplevering, niet eentje die positief was over wat dan ook in het huis van één van de andere deelnemers. Ze komen allemaal zo onsympathiek over, zo misgunnerig, zo jaloers. Ze gaan in elk geval niet uit van hun eigen kracht.
behalve Lotty, die zei ook positiefs over de andere opleveringen.
Overigens vond ik de kamer van Kim en Jim het mooist.
donderdag 21 mei 2026 om 14:20
Ja, ik kan weer inloggen!!
Vond de kamer van Kim en Jim ook het mooist, heel warm. Bij Steffie druipt de jaloezie echt door het beeld heen. Weet jietnof ze nog een stel zin, maar je ziet hem af en toe ook met een frons en irritatie kijken.
Wel goed dat het lieve koppel moest vertrekken. Hele lieve,ietwat naïeve mensen. Die kasten uit de slaapkamer....die zijn echt zo mooi. Zou leuk zijn als ze die over kunnen nemen.
Eigenlijk was ik klaar met kijken door het gekonkel, gezeur, geklaag en af toe lijkt het echt gescript allemaal. Maar ben nu toch benieuwd naar het eind resultaat dus hou het nog even vol.
Vond de kamer van Kim en Jim ook het mooist, heel warm. Bij Steffie druipt de jaloezie echt door het beeld heen. Weet jietnof ze nog een stel zin, maar je ziet hem af en toe ook met een frons en irritatie kijken.
Wel goed dat het lieve koppel moest vertrekken. Hele lieve,ietwat naïeve mensen. Die kasten uit de slaapkamer....die zijn echt zo mooi. Zou leuk zijn als ze die over kunnen nemen.
Eigenlijk was ik klaar met kijken door het gekonkel, gezeur, geklaag en af toe lijkt het echt gescript allemaal. Maar ben nu toch benieuwd naar het eind resultaat dus hou het nog even vol.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
what it is.
Accept it
and move on!
donderdag 21 mei 2026 om 14:23
Nou, dit en dan vooral weer Sonja die alles door het raam in de container zou gooien. Vreselijk mens.
Haico die klaagt over een vaste bank maar van die halve vastgezette tafel van Steffie en Gregor wordt dan weer niks gezegd terwijl ik die pas echt stom en lelijk vind.
Mijn dochter keek half mee gisteren; zij zei ook al: jeetje, iedereen kraakt elkaar af, niemand weet iets leuks te zeggen over elkaar.
Ik vond de kamer van de Brabo's het allermooist en gezelligst. Warme kleuren, warm licht. Snap niet waarom Lottie en Frank wonnen eerlijk gezegd.
donderdag 21 mei 2026 om 17:16
Kim en Jim vond ik een beetje saai, van Lotty was veel verrassender vond ik. Dus wel een terechte winnaar wat mij betreft.louise1 schreef: ↑21-05-2026 14:23Nou, dit en dan vooral weer Sonja die alles door het raam in de container zou gooien. Vreselijk mens.
Haico die klaagt over een vaste bank maar van die halve vastgezette tafel van Steffie en Gregor wordt dan weer niks gezegd terwijl ik die pas echt stom en lelijk vind.
Mijn dochter keek half mee gisteren; zij zei ook al: jeetje, iedereen kraakt elkaar af, niemand weet iets leuks te zeggen over elkaar.
Ik vond de kamer van de Brabo's het allermooist en gezelligst. Warme kleuren, warm licht. Snap niet waarom Lottie en Frank wonnen eerlijk gezegd.
donderdag 21 mei 2026 om 17:17
https://www.funda.nl/zoeken/koop?selected_area=[%22rotterdam/straat-rusthoflaan%22]
Hier het funda-linkje naar de appartementen.
Hier het funda-linkje naar de appartementen.
donderdag 21 mei 2026 om 19:20
Klopt, de kattekrabpaal en die Legopop zijn zeker verrassend maar niet perse leuk of mooi in mijn opzicht. Ik vond de opstelling ook vreemd; met je rug naar de ramen toe.ladadieladieda schreef: ↑21-05-2026 17:16Kim en Jim vond ik een beetje saai, van Lotty was veel verrassender vond ik. Dus wel een terechte winnaar wat mij betreft.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in