Durf te vragen deel 24
vrijdag 22 mei 2026 om 18:00
Ik zou Trump of Poetin wel wat vragen willen stellen over hun drijfveren en reflectie op hun handelen, op voorwaarde dat ze normaal menselijk en eerlijk antwoorden. Dat gaat natuurlkkk nooit gebeuren.
Dus 2e keus is dan koningin Máxima, gewoon een wijntje met toastjes daar in de tuin op slippertjes. Wim-Lex steekt de BBQ aan en we keuvelen over het leven. Ook totaal onbereikbaar natuurlijk.
Zijn jouw benen al zomerklaar, als in geschoren, gescrubt, misschien getand en lekker ingesmeerd? (Hier nog een droge, witte bedoening, vandaar
)
Dus 2e keus is dan koningin Máxima, gewoon een wijntje met toastjes daar in de tuin op slippertjes. Wim-Lex steekt de BBQ aan en we keuvelen over het leven. Ook totaal onbereikbaar natuurlijk.
Zijn jouw benen al zomerklaar, als in geschoren, gescrubt, misschien getand en lekker ingesmeerd? (Hier nog een droge, witte bedoening, vandaar
vrijdag 22 mei 2026 om 22:40
Van mensen die alleen vanuit hun eigen referentiekader kunnen kijken naar controversiele onderwerpen, zoals nu bijvoorbeeld de discussie over thuisonderwijs.
Als jij 's avonds nog een snackje neemt, is dat dan zoet (een koekje bij de thee), hartig (een blokje kaas) of vettig (de frituur gaat nog even aan)?
Als jij 's avonds nog een snackje neemt, is dat dan zoet (een koekje bij de thee), hartig (een blokje kaas) of vettig (de frituur gaat nog even aan)?
vrijdag 22 mei 2026 om 23:36
vrijdag 22 mei 2026 om 23:40
Meteen de confrontatie aangaan of zeggen als ik me gesnast voel door iemand. Ik ging het vroeger totaal uit de weg - kop in het zand, snel weer vergeten. Nu denk ik er even over na, bereid mijn zinnen voor en kom er 9 van de 10x toch op terug bij iemand.
Wat heb jij ondertussen geleerd, wat je vroeger niet zo goed kon?
Wat heb jij ondertussen geleerd, wat je vroeger niet zo goed kon?
zaterdag 23 mei 2026 om 00:27
zaterdag 23 mei 2026 om 08:52
zaterdag 23 mei 2026 om 09:18
zaterdag 23 mei 2026 om 09:19
Poeh, dat weet ik niet meer precies. Met de kinderen naar de stad een paar jaar geleden? Of met een georganiseerde busreis naar een evenement wellicht.
Wat is je favo ov-vervoersmiddel en waarom? OV-fiets niet meegerekend.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 23 mei 2026 om 10:20
Jaingelke_kepringelke schreef: ↑23-05-2026 09:18Hè? De vraag hiervoor ging toch over een bult? Niet over een motor?
Of is het geheimtaal?
zaterdag 23 mei 2026 om 11:11
Ik had geantwoord .en was waarschijnlijk niet snel genoeg .sorry .Eenbeetjevanditendat schreef: ↑23-05-2026 10:20Jaover de bult. Ik heb er recent eentje bij mezelf ontdekt! Had de vraag graag beantwoord
maar we zijn over op de motoren.
Als je iets verdachts op en onder je huid hebt .zou ik de huisarts bezoeken .het hoeft niks te zijn .mijn huisarts zegt altijd ik heb liever dat je met dit soort dingen voor niks komt dan dat je te laat komt .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in