Lijf & Lijn alle pijlers

Puur Power ervaringen

28-05-2026 09:35 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft er eigen ervaring met het programma van Puur Power (Aniek)

Het klinkt goed, echter is me de methode niet echt duidelijk. Zijn het alleen podcasts? We kan me zonder verkooppraatje vertellen wat het precies inhoudt voor ik zoveel geld ga uitgeven?
Klaar mee
Het is inderdaad een volstrekt vage website zeg. Staat alleen maar wat het NIET is.
Beetje als naar de bakker gaan en roepen, dat je Geen Halfje Wit wil. Ja das leuk, maar wat dan wel.

als ze zo onduidelijk is, zal de methode ook echt rammelen. Anders was ze we wel duidelijk over. Ik zou er niet intrappen.
Ik zou het ook niet doen. Veel te vaag inderdaad.
En als iets te mooi klinkt om waar te zijn is dat vaak ook.
Heel vaag, heel duur. Dan heb je meer aan de gratis content of cursussen van Lot Beukers.
Ja, dat dacht ik al, haha. Bizar die prijs. Daarom inderdaad benieuwd wie er wel mee in zee is gegaan. Blijkbaar hebben ze wel klanten. Maar ik ken niemand in het echte leven. Dus daarom hier.
Klaar mee
wolkie schreef:
28-05-2026 10:20
Heel vaag, heel duur. Dan heb je meer aan de gratis content of cursussen van Lot Beukers.
Heb jij daar een cursus gevolgd (zomerswitch)? En die beviel dus?
Het is inderdaad niet heel duidelijk wat haar afvalstrategie is. Ik lees dingen als 3 minuten en zo. Je zou de luistercursus voor 27 euro kunnen doen en dan weet je een beetje wat het inhoudt. Maar als je die 27 euro anders wil besteden, zou ik voor de zomerswitch van Lot Beukers gaan. Ik heb zelf in januari de Kickstart gedaan en pluk daar nu nog steeds de vruchten van. Heb me nu ook weer opgegeven voor de zomerswitch. Ik hoor daar ook hele goede verhalen over.
Annna-lisa schreef:
28-05-2026 13:27
Heb jij daar een cursus gevolgd (zomerswitch)? En die beviel dus?
Nee, ze heeft zoveel gratis goede content dat ik daar genoeg aan heb en ik gebruik de eetmeter van het voedingscentrum. Het enige wat helpt is calorie tekort en met de eetmeter en de calorieen rekenmachine van Lot Beukers kom je een heel eind.
wolkie schreef:
28-05-2026 15:44
Nee, ze heeft zoveel gratis goede content dat ik daar genoeg aan heb en ik gebruik de eetmeter van het voedingscentrum. Het enige wat helpt is calorie tekort en met de eetmeter en de calorieen rekenmachine van Lot Beukers kom je een heel eind.
Toch kan zoiets als een zomerswitch wel helpend zijn. De gratis content is inderdaad echt al fantastisch van haar, maar die extra content die je krijgt bij zoiets als de Kickstart is echt heel waardevol.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven