verkleuringen op benen
vrijdag 29 mei 2026 om 08:52
Ik heb kleine adertjes laten laseren, van die bezemrijs adertjes,ze worden uiteraard eerst donker,na drie maanden moet het weg zijn,ze zijn helaas nog steeds donker ,nog meer dan voorheen,ik heb ook wat blauwe plekken gehad die door de zon(ik ben wel fanatiek smeerster met sun block )zijn verkleurd ,wat ouderdomsvlekken etc….afijn…op internet genoeg salons en klinieken die in gezicht behandelen.
Maar ik kom niks tegen die verkleuringen op de benen behandelen.
Iemand tips?
Ik heb een stukje reizen er wel voor over.
Ook iemand die zegt: de behandelde adertjes werden na?4 of 5 maanden bij mij pas lichter?
Dank voor reactie terug.
Maar ik kom niks tegen die verkleuringen op de benen behandelen.
Iemand tips?
Ik heb een stukje reizen er wel voor over.
Ook iemand die zegt: de behandelde adertjes werden na?4 of 5 maanden bij mij pas lichter?
Dank voor reactie terug.
vrijdag 29 mei 2026 om 10:38
zaterdag 30 mei 2026 om 07:41
ja ik heb contact hierover gehad en ze zegt;geduld ,jouw lichaam moet het opruimen.
En dat klopt dat lees ik ook op internet,maar nu drie maanden verder en de besemreis adertjes zijn nu donkerder dan voorheen
Ik ben benieuwd of er iemand is die dit leest ,die er ervaring mee heeft en kan zeggen; duurt echt wel even voor de verkleuringen weggaan.
En dat klopt dat lees ik ook op internet,maar nu drie maanden verder en de besemreis adertjes zijn nu donkerder dan voorheen
Ik ben benieuwd of er iemand is die dit leest ,die er ervaring mee heeft en kan zeggen; duurt echt wel even voor de verkleuringen weggaan.
zaterdag 30 mei 2026 om 08:02
Ik heb ruim een jaar geleden spataderen laten laseren / dicht spuiten en ook bij mij zie je nog steeds de verkleuring.
Eentje heeft de arts bij een controle leeg gemaakt, want het is gewoon bloed wat het lichaam moet opruimen, maar doordat het nu vast zit in een ader donker verkleurd.
Maar ik vond het behoorlijk pijnlijk, al die prikken en het leeg knijpen van de ader.
(Snap eerlijk gezegd ook niet waarom pijn schijnbaar normaal zou moeten zijn tijdens dat soort behandelingen, dat schuim inspuiten was ook niet pijnloos)
Maar goed, het is waarschijnlijk bloed en dat moet opgelost worden door je lichaam en dat kan even duren.
Eentje heeft de arts bij een controle leeg gemaakt, want het is gewoon bloed wat het lichaam moet opruimen, maar doordat het nu vast zit in een ader donker verkleurd.
Maar ik vond het behoorlijk pijnlijk, al die prikken en het leeg knijpen van de ader.
(Snap eerlijk gezegd ook niet waarom pijn schijnbaar normaal zou moeten zijn tijdens dat soort behandelingen, dat schuim inspuiten was ook niet pijnloos)
Maar goed, het is waarschijnlijk bloed en dat moet opgelost worden door je lichaam en dat kan even duren.
zaterdag 30 mei 2026 om 10:57
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in