Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hahahaha, Xen, ik ben ook meer van de jonge mannen, maar je zou die staf per ongeluk maar verkeerd om gebruiken....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Tja Miran, ik heb zeker weten wel weer een punt gesoord, hij was nog nooit zo relaxed van vakantie teruggekomen zei ie. Maar hoe ik t aan moet pakken met die salarisverhoging? broed nog even op mijn aanpak...1 september 2 jaar in dienst dus goed moment denk ik (ben ik de eerste secretaresse ever op dit kantoor die zoiets durft te vragen he, maar ja doe wel meer dingen die ze niet gewend zijn). En zo niet, dan ga ik 1 januari op zoek naar een andere baan en jullie helpen me door deze gedachte vast te houden!
Hij is gek om je te laten gaan en de business gaat goed dus wanneer is je gesprek ? :-)
Hahahaha...nou maar het moet gezegd worden: dat rood haalt hem wel helemaal op :-)

Nog een keer mijn haar gewassen en nu geef ik het op....

En nog steeds geen mailtje van hem....ik sluit mijn mailbox af anders word ik obsessief

Pfff....nu even snel wat eten maken...

tot later vanaaf!!!
En...........meisjes meisjes toch.............
Ik heb even gespiekt op weeronline.nl en het is 34 graden in Amman!
in de schaduw is dat toch ?
Dat weet ik niet, Miran

Maar in het midden van het land loopt het tegen de 42 graden..

Ik heb erg veel zin om te gaan..
Oooh Indi, heerlijk!

(Ben helemaal niet jaloers, hoor....)
Hij smste nl rond half 5 wat ik vanavond ging doen, ik had daarop gereageerd met , lekker niksen , beetje bankhangen , de was doen en geen plannen verder..

Aapje had express niet meer gereageerd. Omdat t een verrassing moest zijn dat ie hier spontaan op de stoep zou staan. Nu heb ik de hele verrassing verneukt (haha), omdat ik hem belde en tja ik hoorde dat ie in de auto zat.

Hij komt wel in trainingsbroek want was ook net klaar met trainen in de sportschool. Skattie is t ook.

Hmm nu hoop ik wel dat ie woensdag ook komt om Yengo te bekijken. (maar ik vermoed dat ie in de gaten heeft dat meerdere dat idee hebben om dat a.s woensdag te doen en misschien vind Aapje t wel beetje eng om vriendjes , vriendinnetjes en zussie en zwager te ontmoeten.)

Is ook wel beetje vroeg nog natuurlijk.
En ik ben helemaal klaar voor de Pride .. Maar bedacht om mijn haar los te doen , a.s donderdag nog even een hele grove permanent te laten zetten bij zusje. Zodat ik ook weer wat meer krullen in mijn haar heb. Mijn jurkje hangt aan de woonkamer deur
Oh wat lief van Aapje en een trainingsbroek kan heul sexy zijn
Hey Zespri...hihi wat leuk voor je...zie, maar je je toch druk om niets....Hele fijne avond gewenst...
34 graden is heerlijk Indi. Collega van mij had op Kos een week lang tussen de 40-45, maar gelukkig wel veel wind (alhoewel als je die bosbranden ziet, kan het beter niet waaien natuuurlijk)
@Vleer: Wat leuk van Aap! Fijne avond alvast!

@Monroe: Ga jij nog op vakantie eigenlijk?

@MissT: Hoe was het in de speeltuin met missie?

@Xen: Ik denk dat het wel uit te houden is..

Ik merk wel dat ik een beetje last heb van vakantiestress...hihi
Vleer, wat ontzetttend schattig!!!! (ik ga je trouwens ook al helemaal 'Vleer' noemen, hahahah). Geniet van je avond!
hahaha bij Spoorloos 2 boers, zien elkaar een paar x per jaar om bij te praten, zegt de commentator. Het gaat als volgt:

hoi

hoi, hoe is het

goed en met jou

goed

slecht weer he

ja niet best

verder nog nieuws?

nee

Dat noem ik nou nog eens een goed gesprek
Die kan naar DWDD!
Oh ... Aapje is er !

Voor diegenen die in Zeeland wonen het weer voor komende nacht :

Oke meiden...Ik was te voorbarig in mijn oordeel.

Hij heeft mij net gemaild, met voorstel voor morgen (tijd en plaats). En hij heeft mij zijn mobiel nummer gegeven...En nu? Moet ik meteen reageren of eventje wachten?

Indi, ik ga aanstaande woensdag op (studie-)vakantie!!! Echt zin in, twee weken :-) Jij gaat ook bijna? Lekker joh...Met wie ga je? Vriendinnen?
o en moet ik nu mijn nummer ook geven?
Oh indie, ik zei woensdag, maar ik bedoelde zondag...(haal altijd woensdag en zondag door elkaar :(
god heb ik weer, log ik na maanden weer eens in op paiq..eerst een sexmaniak, toen iemand met als hobbies tv kijken, vissen, huishouden en de bossen in........

Ik ben maar weer afgehaakt

Monroe: hem smsen zodat hij jouw nummer ook heeft, wel zo eerlijk. Leuk een date morgen!
Woont Aapje in Zeeland of zo? tjeemineee....wat istie lang onderweg zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven