Waar ben jij vrolijk van geworden vandaag?
woensdag 10 juni 2026 om 16:13
Vandaag de dag leven we in een wereld die vooral draait om geld en macht. Ik vraag me af of er nog kleine dingen zijn waar een mens nog vrolijk van wordt. Waarom je echt hebt moeten lachen of waar je blij van werd. Een leuk gesprek of een vriendelijk gezicht, ik noem maar wat.
Ik heb bijvoorbeeld vorige week een nieuwe printer gekocht. Van m'n oude printer had ik nog ongebruikte, ongeopende cartridges van wel 3 tot 4 jaar geleden. Deze mag/kan ik terugsturen en krijg hiervan het volledige aankoopbedrag terug. Hier ben ik vandaag spontaan vrolijk van geworden.
Ben jij vandaag ook nog ergens vrolijk van geworden?
Ik heb bijvoorbeeld vorige week een nieuwe printer gekocht. Van m'n oude printer had ik nog ongebruikte, ongeopende cartridges van wel 3 tot 4 jaar geleden. Deze mag/kan ik terugsturen en krijg hiervan het volledige aankoopbedrag terug. Hier ben ik vandaag spontaan vrolijk van geworden.
Ben jij vandaag ook nog ergens vrolijk van geworden?
woensdag 10 juni 2026 om 16:25
woensdag 10 juni 2026 om 16:48
woensdag 10 juni 2026 om 16:56
woensdag 10 juni 2026 om 19:15
woensdag 10 juni 2026 om 19:26
Ik heb het momenteel niet makkelijk. Maar we zijn naar een natuurgebied gereden, ik heb ons getrakteerd op gebak en daarna hebben we lekker gewandeld én onze tassen gevuld bij de kringloop. Ik knapte er zo ontzettend van op, ben echt blij dat we dit hebben gedaan.
En alle achterstallige huishoudelijke klussen hebben (weer) pech gehad.
En alle achterstallige huishoudelijke klussen hebben (weer) pech gehad.
•
donderdag 11 juni 2026 om 11:24
Mijn dochter die er van overtuigd was dat papa echt niet wist waar ze iets verstopt had.. samen met mij zachtjes fluisteren en dan die twinkel oogjes..
Dat mijn zoon (lichamelijk en geestelijk beperkt) die gisteren iets ging doen waar hij ontzettend veel zin in had dichtklapte en het niet meer lukte nu na een mailtje van mij op korte termijn nog een kans kan krijgen.
Dat mijn zoon (lichamelijk en geestelijk beperkt) die gisteren iets ging doen waar hij ontzettend veel zin in had dichtklapte en het niet meer lukte nu na een mailtje van mij op korte termijn nog een kans kan krijgen.
donderdag 11 juni 2026 om 13:49
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in