Indrukwekkende documentaires deel 2
zaterdag 6 juni 2020 om 17:20
Het topic met tips voor goede documentaires.
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
zaterdag 20 juni 2026 om 12:49
Precies.mienbillekesjeuken schreef: ↑20-06-2026 12:46Dat. En je zag meteen dat ze met zo’n niet zwangere buik echt niet net bevallen kon zijn.
Het is echt zo'n bizar verhaal
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 23 juni 2026 om 06:26
dinsdag 23 juni 2026 om 10:49
Jawel, maar ik heb de baby niet gezien in de eerste fragmenten, er werd alleen over gesproken door haar en de agenten en later de verpleging. Maar dat kan aan mij liggen hoor, want ik keek samen met iemand en we waren niet zo gefocust in het begin.
dinsdag 23 juni 2026 om 11:08
En de moord op een zwangere vrouw waarvan de baby ontbrak had je ook even gemist?
Everything is possible for the one who believes.
dinsdag 23 juni 2026 om 23:51
De baby werd geblurred op het moment dat de agent zegt dat ze de baby aan hetcreanimeren is. Je weet dan dat de baby niet van haar is en dat er een placenta is. Die baby moet net geboren zijn en gestolen. Dan weet je dus nog niet alle ins en outs.
woensdag 24 juni 2026 om 07:28
Hoe weet je dan dat de baby niet van haar is? Ik had toen wel een vermoeden maar dat werd toch pas in het ziekenhuis echt duidelijk?
zondag 28 juni 2026 om 13:08
In alle aankondigingen over deze docu staat deze info. Niet bepaald spoilersSunShine35 schreef: ↑24-06-2026 07:14Nu weet ik wel heel veel ins en outs. Zou het leuk vinden als jullie niet spoileren. Ik heb hem nog niet gezien.
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 28 juni 2026 om 13:09
zondag 5 juli 2026 om 18:14
op Npo Iedereen verlicht. Over Shalaika die ernstig ziek is en het mentaal ook superzwaar heeft.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar niet zo'n hele leuke vrouw vind. Ze kan nog zo ziek zijn en het zo moeilijk hebben door haar moeilijke jeugd, maar ze hoeft niet zo te manipuleren. Ze doet een zelfmoordpoging als Ivar intimiteit buiten de deur zoekt, terwijl ze zelf altijd heeft gezegd dat hij dat mocht en zelf nota bene ook uit wil zoeken wat ze voor een andere man voelt. Dan stuurt ze mensen appjes dat ze er een eind aan gaat maken, wetend dat ze gevonden wordt.
Ze heeft de touwtjes flink in handen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar niet zo'n hele leuke vrouw vind. Ze kan nog zo ziek zijn en het zo moeilijk hebben door haar moeilijke jeugd, maar ze hoeft niet zo te manipuleren. Ze doet een zelfmoordpoging als Ivar intimiteit buiten de deur zoekt, terwijl ze zelf altijd heeft gezegd dat hij dat mocht en zelf nota bene ook uit wil zoeken wat ze voor een andere man voelt. Dan stuurt ze mensen appjes dat ze er een eind aan gaat maken, wetend dat ze gevonden wordt.
vrijdag 10 juli 2026 om 09:25
Ik ben het met je eens. Wat ik ook naar vond is hoe ze continu haar doodswens benadrukt.Jiske schreef: ↑05-07-2026 18:14op Npo Iedereen verlicht. Over Shalaika die ernstig ziek is en het mentaal ook superzwaar heeft.
'Wil je chips'.. 'nee ik wil dood'..
Ik vond het echt heel naar voor Ivar.
Ik begrijp dat het te maken heeft met haar psychische toestand maar hoe ze ook over hem praat 'als hij dit al zwaar vind'...niet fijn..
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in