Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
maandag 22 juni 2026 om 21:27
Ik merk gelukkig niks van weinig vogels of insecten in de tuin. Veel bomen en bloemetjes hier. En broedkast voor merels dat goed is gebruikt door merels dit jaar en vorig jaar door hommels.
Ik eet minder eieren dan voorheen, tegenwoordig 1 per dag.
Hoe zou je het contact met je buren omschrijven?
Ik eet minder eieren dan voorheen, tegenwoordig 1 per dag.
Hoe zou je het contact met je buren omschrijven?
majadeb wijzigde dit bericht op 22-06-2026 22:09
0.67% gewijzigd
maandag 22 juni 2026 om 22:08
Vriendelijk, maar niet close. We zorgen voor elkaars katten in vakanties, maken een praatje als we elkaar zien in de straat en komen als het uitkomt een wijntje drinken op elkaars verjaardag. Maar verder ondernemen we niets samen (en dat doe ik wel met een aantal buurvrouwen verderop in de straat, zoals wandelen en borrelen).
Woon jij in een gezellige straat wat betreft burencontact?
Woon jij in een gezellige straat wat betreft burencontact?
maandag 22 juni 2026 om 23:24
Nee. Mijn puberdochter vond dat even interessant maar daarna vooral heel duur.
Er staat een ambulance voor het huis van de buren (jong gezin, goed contact mee). Kan ook voor de buren daarnaast zijn (ouder echtpaar). Wat doe je? Toch even wakker blijven om te zien wat er aan de hand is, de buren appen om te checken of alles oké is / vragen wat er aan de hand is of gewoon naar bed en we zien/horen het morgen wel.
Er staat een ambulance voor het huis van de buren (jong gezin, goed contact mee). Kan ook voor de buren daarnaast zijn (ouder echtpaar). Wat doe je? Toch even wakker blijven om te zien wat er aan de hand is, de buren appen om te checken of alles oké is / vragen wat er aan de hand is of gewoon naar bed en we zien/horen het morgen wel.
dinsdag 23 juni 2026 om 08:00
Nee en thuis wordt het makkelijk binnen 30 graden. We hebben wel flexibele werktijden dus morgen begin ik om 6:00 met werken en dan kijken hoever ik kom en anders parttime dag door twee splitsen. Kantoor is geen optie want met zulke temperaturen is het treinverkeer richting kantoor onbetrouwbaarder. Ik kan me van vorig jaar nog een propvol station in Leiden herinneren bij 33 graden en in de trein op elkaar.
Kun je goed tegen warmte?
Kun je goed tegen warmte?
dinsdag 23 juni 2026 om 10:48
dinsdag 23 juni 2026 om 23:33
woensdag 24 juni 2026 om 06:00
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in