Het perfecte plaatje op reis 2026 | Vietnam
woensdag 24 juni 2026 om 20:05
Het Perfecte Plaatje Op Reis is vanaf dinsdagavond 23 juni om 20.55 uur te zien op RTL 4. Waar er normaal een aflevering per week op de buis was, doen ze het dit seizoen anders; maar liefst drie afleveringen per week! Het Perfecte Plaatje op Reis is iedere dinsdag tot en met donderdagavond te zien.
Danny Froger
Jan Kooijman (winnaar)
Afvallers:
Gwen van Poorten
Charles Groenhuijsen
Kelly de Vries
Quinty Trustfull
Jörgen Raymann
Shary-An Nivillac
Tobias Camman
Jelka van Houten
Danny Froger
Jan Kooijman (winnaar)
Afvallers:
Gwen van Poorten
Charles Groenhuijsen
Kelly de Vries
Quinty Trustfull
Jörgen Raymann
Shary-An Nivillac
Tobias Camman
Jelka van Houten
pelle wijzigde dit bericht op 17-07-2026 23:55
18.52% gewijzigd
woensdag 24 juni 2026 om 23:13
Klopt, bij de beoordeling van de 2e opdracht, kwam de 1e groep erbij. Niemand naar huis.
Groepen worden samengevoegd. Maar het gemiddelde eindcijfer telt wel mee voor de volgende dag.
Dat vind ik wel eerlijker. Hiervoor kon je 3 keer de aflevering winnen en bij een slechte dag naar huis moeten. Terwijl iemand anders steeds een na laatste wordt en erin blijft.
Dus ik denk: eindcijfer dag 1 + cijfer shoot 1 dag 2 + cijfer shoot 2 dag 2 en dat gedeeld.door 3 = nieuwe eindcijfer. En zo weer verder voor de dag erna..
Oh ja, er werd gezegd dat er morgen 2 naar huis gaan. En eerder werd gezegd dat als je het einde haalt, je een week in Vietnam bent. Dat vind ik wel erg kort.
donderdag 25 juni 2026 om 10:36
donderdag 25 juni 2026 om 11:10
De groep is samengevoegd, dus dat lijkt me wel.
Er gaan er gelijk 2 naar huis.
Ik vond het wel prettig dat de groep even in tweeën was gesplitst. Dan heeft elke deelnemer toch meer introductie.
donderdag 25 juni 2026 om 20:00
Of topic, ik zat gisteren een serie te kijken waarin een sneeuwstorm voorkwam.PoesMinoes schreef: ↑25-06-2026 11:51Net aflevering 1 gekeken. Het begon dat alle deelnemers gingen vertrekken terwijl er een sneeuwstorm aankwam en de straten centimeters dik met sneeuw lag. Ik haatte dat indertijd maar zou nu graag even in die sneeuw willen rollen.
Was zo jaloers
donderdag 25 juni 2026 om 22:38
Dit klopt dus niet. Het gemiddelde van dag 1 + het gemiddelde van dag 2 gedeeld door 2.
Dus het gemiddelde van de 4 shoots.
Er zijn er nu 2 afgevallen. Ik ben benieuwd hoe het in het vervolg gaat.
Zouden er elke week 2 afvallen? Dus elke keer op donderdag 2 naar huis.
donderdag 25 juni 2026 om 23:20
donderdag 25 juni 2026 om 23:58
Er is toch nog niemand afgevallen deze eerste 2 afleveringen. Volgens mij pas bij de volgende aflevering. Even nog een vraagje die Tobias komt mij zo bekend voor heeft die ook mee gedaan aan expedite robinson?Pelle schreef: ↑25-06-2026 22:38Dit klopt dus niet. Het gemiddelde van dag 1 + het gemiddelde van dag 2 gedeeld door 2.
Dus het gemiddelde van de 4 shoots.
Er zijn er nu 2 afgevallen. Ik ben benieuwd hoe het in het vervolg gaat.
Zouden er elke week 2 afvallen? Dus elke keer op donderdag 2 naar huis.
vrijdag 26 juni 2026 om 00:05
Vandaag was de derde aflevering, er zijn er 2 afgevallen.
Op RTL4 komt het dinsdag t/m donderdag. Na de aflevering op tv komt het op Videoland.
vrijdag 26 juni 2026 om 20:33
Ja klopt, ik herkende hem eigenlijk aan z’n stem, in die zin ik daardoor dacht die ken ik ergens van, maar van wat? En ineens plopte expeditie robinson bij mij op en zijn ook toen wat autistische trekjes. Ik vind hem wel leuk.
vrijdag 26 juni 2026 om 21:55
ik vindt hem ook wel leuk bij ER was het volgens mij ook zo´n
Einzelgänger. Vindt alle kandidaten wel leuk alleen heb ik niet zoveel met Jan kooijman. Zelfs Jörgen Raymann vindt ik goed te pruimen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in