Durf te vragen.

04-06-2026 21:21 713 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121

vorige post:

Topic is vol!
Open jij de nieuwe?

Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)

Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
Ja ik ga kijken en ik heb een woonkamer vol pubers hier en luchtbedden op de grond.

Wat denk je, wordt het rellen vannacht?
Ik ben bang van wel helaas.

En jij?
Niet waar ik woon, maar wel in Nederland

Heb je nog een lekker vleesloos gerecht?
Ja. Ik noem het zelf "de V&D-salade". Vroeger had je bij V&D de La Place keten. Daar kon je bij de salade bar zelf je salades samenstellen. Dat ben ik toen ook thuis gaan doen. Gewoon allemaal lekkere dingen bij elkaar op een bordje: gegrattineerde champignons, gekruide tomaat, olijven, nootjes, gekruide rijst, aardappeltjes uit de oven, gestoomde prei, geroosterde paprika en spruitjes, veel kruiden, feta of andere kaas, en soms een beetje dressing. Ik vond het altijd hartstikke leuk om daar en thuis dit soort salades zonder sla te maken. En zo lekker door de veelheid qua smaken.
Ik eet animal based en dus vrijwel altijd iets met vlees, maar de maaltijden die dat niet hebben, zijn eigenlijk altijd op bovenstaande manier opgebouwd. Het is echt lekker, zeker als je het aanpast aan je eigen smaakpalet.

Wanneer heb jij - als je de film uberhaupt ooit hebt gezien - voor het laatst de film "The Sound of Music" gezien?
Pfoe, in de jaren ‘90 op een zwart-wit tv’tje.

Spannend hè die :A: penalty’s…
2-2
Ik kijk bewust de penalties NIET. Te spannend. Ik heb al een te hoge bloeddruk.

Ga jij nog slapen?
Ga ik wel proberen!

Wat voor leuks heb je vandaag op de planning?
Ik ga vandaag naar Duitsland. Het was de bedoeling om daar een feestje te vieren. Maar niet alleen het Nederlandse feestje gaat niet door.

(knap trouwens dat je nog kunt slapen, hier gaat om 7.45 de wekker, dan lukt het mij niet meer).

Welke gouden ouwe film (in ieder geval uit de vorige eeuw) kan jij wel keer op keer terugkijken zonder je te vervelen?
Oh heerlijk… Bridget Jones en Love Actually :love:

Baal jij dat Oranje is uitgeschakeld?
Nee. In het voetbaltopic heb ik uitgelegd waarom. Voor de fans jammer. Maar ik ben absoluut geen oranjefan en dus niet rouwig.

Wat vind jij de leukste sport om op tv naar te kijken?
Tennis dus fijn dat Wimbledon weer is begonnen :cheer2:

Hoe geregeld kom jij nog op je geboortegrond?
"As around the sun, the earth knows she's revolving..."
Ik woon in dezelfde stad maar helemaal aan de andere kant. Kom in mijn oude, achterstandswijk, nooit meer.

Vind jij jouw stad of dorp leuk of zou je ergens anders willen wonen en waarom? Of waarom niet?
Ik woon in een hele leuke stad, voor Nederlandse begrippen een grote stad . Soms mis ik wel groen om me heen en mijn man verlangt naar een dorpje. Maar ik ben ergens bang dat ik me daar toch eenzaam ga voelen. Lastig. De komende 8/9 jaar vertrekken we sowieso niet, onze kinderen zijn hier helemaal geaard. Een groenere buitenwijk zou eventueel kunnen, maar dat is ook zo net niet.

In welke Nederlandse stad of plek zou jij wel een tijdje willen wonen? (Los van werk etc.)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven