Iemand ervaring met brillen24?
maandag 6 juli 2026 om 13:10
Ik wil een leuke bril en zonnebril voor erbij/ als reserve en zat eens te kijken op brillen24. Wie heeft daar ervaring mee? Kloppen de maten die op de site staan een beetje en kun je ook echt brillen op sterkte retourneren voor je geld terug. Ik bestel normaal nooit online een bril want ik ben best kritisch en vind een bril al snel te groot qua glazen of te breed. Maar het scheelt echt veel en het is puur voor erbij of voor de momenten dat ik mijn dure bril liever thuis laat.
maandag 6 juli 2026 om 14:42
Ik heb ook meerdere keren besteld (ook toen het nog Charlie Tempel was) en je kan ze gewoon terug sturen als het niets blijkt te zijn. Je hebt daarvoor wel schriftelijke toestemming nodig.
Mijn tips, meet de bril die je nu hebt goed op zodat je weet welk formaat bril je moet uitzoeken.
Verder ben ik blijer met mijn Charlie Tempel brillen dan met die van de opticien.
Mijn tips, meet de bril die je nu hebt goed op zodat je weet welk formaat bril je moet uitzoeken.
Verder ben ik blijer met mijn Charlie Tempel brillen dan met die van de opticien.
maandag 6 juli 2026 om 14:55
Ja ik heb mijn huidige bril opgemeten die echt qua grootte de max is en ook wat oudere. Die van brillen24 zitten daar iets tussenin als de informatie op de site klopt.Hecamel schreef: ↑06-07-2026 14:42Ik heb ook meerdere keren besteld (ook toen het nog Charlie Tempel was) en je kan ze gewoon terug sturen als het niets blijkt te zijn. Je hebt daarvoor wel schriftelijke toestemming nodig.
maandag 6 juli 2026 om 16:38
maandag 6 juli 2026 om 16:52
Daar heb ik ook naar gekeken maar op de website lijken de monturen allemaal zo groot en ze zitten niet bij mij in de buurt.
Ik heb er nu 2 in mijn winkelmandje gegooid, twijfel alleen nog over de lotus coating. Aan de ene kant denk ik niet nodig maar als het echt zo goed werkt dan is het die 20 euro extra wel waard.
vrijdag 17 juli 2026 om 17:14
Ze zijn inmiddels besteld, bleef toch twijfelen tussen brillen24 en Firmoo. Firmoo kan nu echt spotgoedkoop maar ik had toch een beter gevoel bij brillen24. Die gooien me ook niet dood met reclame en dat uit China staat me gewoon ook tegen.
Ben benieuwd.
Edit: Brillen zijn aangekomen en ze hoeven niet retour. Ben blij dat ik bij de zonnebril grijze glazen heb gekozen en geen zwarte. De gewone bril zit ook prima, niet te breed maar moest wel weer even wennen aan een zwart montuur en de glazen zijn iets groter. Maar goed prima voor een reserve bril. Ben blij dat ik nu weer goede reserve brillen heb want mijn oude brillen kan ik geen hele dagen meer dragen zonder hoofdpijn te krijgen. Sterkte teveel veranderd.
Ben benieuwd.
Edit: Brillen zijn aangekomen en ze hoeven niet retour. Ben blij dat ik bij de zonnebril grijze glazen heb gekozen en geen zwarte. De gewone bril zit ook prima, niet te breed maar moest wel weer even wennen aan een zwart montuur en de glazen zijn iets groter. Maar goed prima voor een reserve bril. Ben blij dat ik nu weer goede reserve brillen heb want mijn oude brillen kan ik geen hele dagen meer dragen zonder hoofdpijn te krijgen. Sterkte teveel veranderd.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in