Leuke activiteit Utrecht
dinsdag 7 juli 2026 om 14:29
Ik wil met man een dagje naar Utrecht binnenkort en ben op zoek naar een leuke activiteit.
Ik heb natuurlijk al gespeurd online maar heb gemerkt dat er hier vaak leuke maar minder bekende tips worden gegeven.
Dus, wat zou jij gaan doen als uitje voor 2 personen in Utrecht moest plannen? Ik heb voor het eten al een idee maar wil er nog iets bij.
We zijn niet echt shoppers.
Ik heb natuurlijk al gespeurd online maar heb gemerkt dat er hier vaak leuke maar minder bekende tips worden gegeven.
Dus, wat zou jij gaan doen als uitje voor 2 personen in Utrecht moest plannen? Ik heb voor het eten al een idee maar wil er nog iets bij.
We zijn niet echt shoppers.
You can only succeed when there is room to fail.
dinsdag 7 juli 2026 om 16:10
Kano huren kan ook, dan kun je een mooie tocht maken door de grachten en singels, en door naar natuurgebied Rhijnauwen.
De Domtoren beklimmen is ook leuk om te doen. Fietsen zou ik in Utrecht niet doen, tenzij je gewend bent aan enorm drukke fietspaden (vooral in het centrum), waar alles en iedereen kriskras door elkaar fietst.
Slenteren langs de grachten is ook altijd erg fijn.
De Domtoren beklimmen is ook leuk om te doen. Fietsen zou ik in Utrecht niet doen, tenzij je gewend bent aan enorm drukke fietspaden (vooral in het centrum), waar alles en iedereen kriskras door elkaar fietst.
Slenteren langs de grachten is ook altijd erg fijn.
Delulu
dinsdag 7 juli 2026 om 18:24
Houden jullie van musea? Er zijn in Utrecht wel een paar leuke (Centraal Museum, Rietveldhuis, Speelklok). En Het Utrechts Archief. Klinkt saai, maar ze hebben leuke dingen om de geschiedenis van de stad te leren kennen en regelmatig wisselende tentoonstellingen.
Sfeer proeven in de stad en op een terrasje aan de werf is altijd goed.
Sfeer proeven in de stad en op een terrasje aan de werf is altijd goed.
dinsdag 7 juli 2026 om 18:30
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in