Seksualiteit ontdekken

15-07-2026 13:57 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben een vrouw, 22 jaar, en het is al een tijdje uit met mijn vriend. Ik weet 100% zeker dat ik hetero ben, maar ik ben toch nieuwsgierig naar een vrouw, in de zin van seksualiteit. Puur om te ontdekken en zien wat er bestaat en wat fijn is. Maar hoe kom ik in aanraking met andere meiden/vrouwen die hiervoor openstaan of hetzelfde ervaren?
Niet op een forum voor middelbare vrouwen in ieder geval tenzij je op zwanger of 45+ valt.

Feeld een idee? Ik ben wel een beetje verbaast dat je blijkbaar geen rondje Google hebt gedaan.
Ga gewoon op Tinder.
Ik ben lesbisch en kom tig jonge vrouwen tegen die ‘in een gelukkige heterorelatie zitten’ of ‘hier zijn met toestemming van vriend’. Ik vind het vermoeiend want ik moet er doorheen swipen, maar voor jou is het wel fijn 😉
Dus je bent hetero. Dat weet je zeker. Ben je 100% hetero? Of weet je het 100% zeker?

Waarom wil je dan seks met een vrouw?
Memories are priceless... especially the awful ones that keep you up at night.
Week 29 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
16-07-2026 19:22
Dus je bent hetero. Dat weet je zeker. Ben je 100% hetero? Of weet je het 100% zeker?

Waarom wil je dan seks met een vrouw?

En waarom zoek je dat op het vivaforum? Vragen, vragen..
Lilith schreef:
16-07-2026 19:24
En waarom zoek je dat op het vivaforum? Vragen, vragen..
En waarom moet het benoemd worden?
Wat een puzzel zo op de donderdag
Wat denk je precies dat hetero inhoud?
Een aantal parenclubs organiseren "ladies only" feestjes. Misschien iets voor jou.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven