Entertainment alle pijlers

De pfaffs op Videoland

27-07-2026 22:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog meer mensen die het kijken?
Er zijn nu herhalingen op rtl5. Kijk er soms naar. Maar niet mijn genre. Vond Gooris en Paffs op reis wel aardig. Maar meer voor de landen die ze bezochten.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Ik heb toen alle seizoenen gezien toen het voor het eerst op tv was, volgens mij 20 jaar geleden ofzo. Ik kijk het nu weer. Nog steeds wel leuk.

Wel erger ik me kapot , wederom, aan dat gesnauw en bitchy gedrag van Debbie tegen Nicholas de hele tijd. Niet te geloven dat ze toch nog 20 jaar ofzo getrouwd zijn geweest.

En jean Marie is, behalve in de goal dan vroeger, niet het grootste licht. :-D
FawleyFlame schreef:
28-07-2026 08:36
Ik heb toen alle seizoenen gezien toen het voor het eerst op tv was, volgens mij 20 jaar geleden ofzo. Ik kijk het nu weer. Nog steeds wel leuk.

Wel erger ik me kapot , wederom, aan dat gesnauw en bitchy gedrag van Debbie tegen Nicholas de hele tijd. Niet te geloven dat ze toch nog 20 jaar ofzo getrouwd zijn geweest.

En jean Marie is, behalve in de goal dan vroeger, niet het grootste licht. :-D
precies dit. ik was meteen weer helemaal terug in het toen met "waarom zijn die samen??" en mijn totale niet-verrastheid toen ze gingen scheiden.
Ja ik!
Aan het bingen

Ook Een jaar van je leven staat volledig op Videoland. Heel leuk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Sam en Kelly zijn nog helemaal happy met elkaar. Hun kinderen zijn ook erg leuk.
Frankly my dear, I don"t give a damn

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven