De pfaffs op Videoland
dinsdag 28 juli 2026 om 08:36
Ik heb toen alle seizoenen gezien toen het voor het eerst op tv was, volgens mij 20 jaar geleden ofzo. Ik kijk het nu weer. Nog steeds wel leuk.
Wel erger ik me kapot , wederom, aan dat gesnauw en bitchy gedrag van Debbie tegen Nicholas de hele tijd. Niet te geloven dat ze toch nog 20 jaar ofzo getrouwd zijn geweest.
En jean Marie is, behalve in de goal dan vroeger, niet het grootste licht.
Wel erger ik me kapot , wederom, aan dat gesnauw en bitchy gedrag van Debbie tegen Nicholas de hele tijd. Niet te geloven dat ze toch nog 20 jaar ofzo getrouwd zijn geweest.
En jean Marie is, behalve in de goal dan vroeger, niet het grootste licht.
dinsdag 28 juli 2026 om 08:43
precies dit. ik was meteen weer helemaal terug in het toen met "waarom zijn die samen??" en mijn totale niet-verrastheid toen ze gingen scheiden.FawleyFlame schreef: ↑28-07-2026 08:36Ik heb toen alle seizoenen gezien toen het voor het eerst op tv was, volgens mij 20 jaar geleden ofzo. Ik kijk het nu weer. Nog steeds wel leuk.
En jean Marie is, behalve in de goal dan vroeger, niet het grootste licht.![]()
dinsdag 28 juli 2026 om 18:16
Ik keek het ook 15 a 20 jaar geleden.
Leuk om het weer terug te zien.
Ik vond het erg jammer toen de serie stopte.
Nicolas zijn fulltime baan was achter Debbie aanhobbelen. Hij had zelf ook geen job volgens mij. Ik vond hem altijd een wat kinderlijke en afhankelijke man. En zo behandelde Debbie hem dan ook.
Ik was verbaasd toen ze gingen trouwen en absoluut niet verrast toen ze gingen scheiden.
Maar al met al een heerlijke familie. Ik had graag een vervolg op hun serie gezien. Maar zal niet meer gebeuren vrees ik.
Leuk om het weer terug te zien.
Ik vond het erg jammer toen de serie stopte.
Nicolas zijn fulltime baan was achter Debbie aanhobbelen. Hij had zelf ook geen job volgens mij. Ik vond hem altijd een wat kinderlijke en afhankelijke man. En zo behandelde Debbie hem dan ook.
Ik was verbaasd toen ze gingen trouwen en absoluut niet verrast toen ze gingen scheiden.
Maar al met al een heerlijke familie. Ik had graag een vervolg op hun serie gezien. Maar zal niet meer gebeuren vrees ik.
dinsdag 28 juli 2026 om 20:04
dinsdag 28 juli 2026 om 23:24
En dat enorme gerook binnen bij de kinderen
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 29 juli 2026 om 07:49
Dat wilde ik ook schrijven. Wat te denken van kettingroker Bomba!
Die zat ook gewoon vollop te roken terwijl er een baby 2 meter verderop in de box lag te slapen.
Het huis oogde altijd wel opgeruimd en schoon, maar ik heb me vaak afgevraagd hoe het er geroken moet hebben? Dat kan toch niet fris geweest zijn?. Overal werd gerookt. Ook door de rest van de familie.
woensdag 29 juli 2026 om 11:18
Welnee. Dit speelde allemaal tussen 2002 en 2012. Toen was roken&drinken tijdens de zwangerschap al lang not done. Net zoals roken in het bijzijn van baby's/kinderen.
Of was dat in België toen nog heel normaal? In Nederland in elk geval niet.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in