Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
maandag 3 augustus 2026 om 19:48
maandag 3 augustus 2026 om 21:54
Ja, ik heb een tip voor een leuke serie.
Ted Lasso op AppleTV.
Als je de drie seizoenen hebt gekeken, goed nieuws, op 5 augustus begint het vierde seizoen.
En als je dan toch een AppleTV abonnement hebt, kan je ook The Studio kijken. En Slow Horses, een heerlijke Britse serie. (Pluribus staat er ook op, maar dat is geen gezellige feelgood serie, vind ik tenminste.)
En Mocros op NPO. Daar heb je geen NPO abonnement voor nodig. (Het is iets heel anders dan de Mocromaffia.)
Wat heb jij nog van je ex?
Ted Lasso op AppleTV.
Als je de drie seizoenen hebt gekeken, goed nieuws, op 5 augustus begint het vierde seizoen.
En als je dan toch een AppleTV abonnement hebt, kan je ook The Studio kijken. En Slow Horses, een heerlijke Britse serie. (Pluribus staat er ook op, maar dat is geen gezellige feelgood serie, vind ik tenminste.)
En Mocros op NPO. Daar heb je geen NPO abonnement voor nodig. (Het is iets heel anders dan de Mocromaffia.)
Wat heb jij nog van je ex?
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
maandag 3 augustus 2026 om 22:57
Van sommige wel. Maar bepaald gedrag (reageren in situaties) is wel hardnekkig.
Als jij door een goede vriend(in) wordt uitgenodigd om mee te gaan naar een evenement waar ze de geschiedenis naspelen (larpen ??), je krijgt kledij, een zwaard en je mag je de hele uitleven en opgaan in het verhaal; ga je dan mee?
Als jij door een goede vriend(in) wordt uitgenodigd om mee te gaan naar een evenement waar ze de geschiedenis naspelen (larpen ??), je krijgt kledij, een zwaard en je mag je de hele uitleven en opgaan in het verhaal; ga je dan mee?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in