Een pijnlijke situatie
vrijdag 7 augustus 2026 om 16:53
Dus jullie waren samen.. jij hebt je gedragen als een klaphark en je relatie ging over.
Nu zijn jullie het weer aan het proberen maar omdat zij met iemand anders was heb jij ineens twijfel.. terwijl jij zelf ging kijken naar dingen die ze jou niet wilde laten zien.. maar jij hebt zelf verder gekeken dan de bedoeling was.
Nee ik zou niet verder gaan. Maar alleen al omdat jij haar dus kwalijk neemt dat ze met iemand anders was.. jullie waren uit elkaar. Hou toch op.
Nu zijn jullie het weer aan het proberen maar omdat zij met iemand anders was heb jij ineens twijfel.. terwijl jij zelf ging kijken naar dingen die ze jou niet wilde laten zien.. maar jij hebt zelf verder gekeken dan de bedoeling was.
Nee ik zou niet verder gaan. Maar alleen al omdat jij haar dus kwalijk neemt dat ze met iemand anders was.. jullie waren uit elkaar. Hou toch op.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 7 augustus 2026 om 16:54
En wat schrijf je beroerd.
vrijdag 7 augustus 2026 om 17:00
Als dit je zo breekt, ben je dan echt wel zo veranderd?
Jullie waren uit elkaar, zij had een ander. Het ligt toch wel behoorlijk voor de hand dat ze seks met hem heeft gehad. Wat had je dan gedacht? Wat verandert het zien van die video nou werkelijk daaraan?
Wat is het nou precies wat dit zo onverteerbaar maakt?
Jullie waren uit elkaar, zij had een ander. Het ligt toch wel behoorlijk voor de hand dat ze seks met hem heeft gehad. Wat had je dan gedacht? Wat verandert het zien van die video nou werkelijk daaraan?
Wat is het nou precies wat dit zo onverteerbaar maakt?
vrijdag 7 augustus 2026 om 17:04
Klopt, zij wilde een berichtje laten zien (waarom? Is vertellen niet genoeg? Vroeg je daar zelf om?) en jij bekeek meteen de hele chat. Waarom deed je dat? Controle? Wantrouwen?
Ik denk dat jij nog heel veel van je eigen gedrag te analyseren hebt, to.
vrijdag 7 augustus 2026 om 17:04
vrijdag 7 augustus 2026 om 17:14
Precies. Tijdens hun 1e vijf jaar samen gaf hij haar al het gevoel dat hij niet 100% voor haar ging. En nu tijdens de herkansing zit hij weer te twijfelen over of hij er überhaupt voor moet gaan.
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:32
Nou, inderdaad.
TO, als je een relatie wilt met haar waarin je je oude fouten niet wilt herhalen, moet je er mee stoppen haar door allerlei hoepels te laten springen om jou liefde te kunnen krijgen.
Jullie zijn uit elkaar geweest, zij heeft een andere relatie gehad, that’s it. Ze had je niet eens alle ins en outs hoeven vertellen, want ze had op dat moment een vertrouwensrelatie met hem en niet meer met jou. Laat staan dat zij zich dan ook nog schuldig moet gaan voelen over een video die jij helemaal niet had moeten zien.
Accepteer haar nu gewoon eens met alles wat er bij komt. Dan pas kun je zeggen dat je oprecht voor haar gaat. Lukt dat niet, maak er dan alsjeblieft een einde aan want het is heel slecht voor haar mentale welzijn als zij zich voortdurend moet bewijzen en verontschuldigen naar jou toe.
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:42
Je bent nogal vaag over je eigen gedrag ten tijde van de relatie. Ik maak daaruit op dat het niet best was
Wat zij deed met haar rebound zijn haar zaken. Zo te lezen heeft ze het al moeilijk genoeg gehad met jou en een ongewenste zwangerschap, dus val haar niet lastig met jouw issues hiermee.
Heb je zelf als een non geleefd?
Wat zij deed met haar rebound zijn haar zaken. Zo te lezen heeft ze het al moeilijk genoeg gehad met jou en een ongewenste zwangerschap, dus val haar niet lastig met jouw issues hiermee.
Heb je zelf als een non geleefd?
vrijdag 7 augustus 2026 om 23:57
Beter eerst meer therapie denk ik.
Je kan haar toch niet kwalijk nemen dat ze door is gegaan met haar leven tijdens jullie break up?
Wees eerder pissig op jezelf dat je door haar berichten/filmpjes bent gegaan.
Die play knop heb je toch echt zelf ingedrukt. Grote breuk in vertrouwen zou ik dat vinden.
Totaal idioot dit!
Je kan haar toch niet kwalijk nemen dat ze door is gegaan met haar leven tijdens jullie break up?
Wees eerder pissig op jezelf dat je door haar berichten/filmpjes bent gegaan.
Die play knop heb je toch echt zelf ingedrukt. Grote breuk in vertrouwen zou ik dat vinden.
Totaal idioot dit!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in