Extremen zijn voor dramaqueens, geef ons gewoon 18-24°C, 2
dinsdag 30 juni 2026 om 20:23
Omdat het eerste topic vol is, en we nog aan het bijkomen zijn van de afschuwelijke hitte de laatste tijd, maar ons ongetwijfeld nog meer te wachten staat, gaan we hier weer verder.
Vorige deel: viewtopic.php?t=512714&p=35951974&start=#p35951974
Een topic voor liefhebbers van gematigde temperaturen en licht. Niet te koud in de winter en niet warm in de zomer, liefst met een fijn briesje waar nodig (en wel een nazomer en een lente met zon en soms tot 20 graden
).
Tekst met dank aan S-Groot, idee met dank aan Solomio. Een topic dus voor degenen die niks met extreem warm weer hebben en ook niks met natte, kille net-niet-winters hebben. Die het best gedijen bij, zoals de titel zegt, weer waar de temperaturen gematigd zijn.
Nog even dit: dit topic gaat dus niet over energiebesparing-/kosten.
Nog een toevoeging: laten we elkaar niet gek maken met allemaal noodscenario's en rampspoed waar mensen zich nóg rotter door gaan voelen.
Vorige deel: viewtopic.php?t=512714&p=35951974&start=#p35951974
Een topic voor liefhebbers van gematigde temperaturen en licht. Niet te koud in de winter en niet warm in de zomer, liefst met een fijn briesje waar nodig (en wel een nazomer en een lente met zon en soms tot 20 graden
Tekst met dank aan S-Groot, idee met dank aan Solomio. Een topic dus voor degenen die niks met extreem warm weer hebben en ook niks met natte, kille net-niet-winters hebben. Die het best gedijen bij, zoals de titel zegt, weer waar de temperaturen gematigd zijn.
Nog even dit: dit topic gaat dus niet over energiebesparing-/kosten.
Nog een toevoeging: laten we elkaar niet gek maken met allemaal noodscenario's en rampspoed waar mensen zich nóg rotter door gaan voelen.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 09-07-2026 07:10
14.45% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 8 augustus 2026 om 10:35
OlleGrieze schreef: ↑08-08-2026 09:47Mijn man heeft het bed verschoond. Hij vond het fris vannacht en vond het dus een goed idee om flanellen lakens op te leggen. Van dramaqueen gesproken![]()
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
zaterdag 8 augustus 2026 om 11:51
OlleGrieze schreef: ↑08-08-2026 09:47Mijn man heeft het bed verschoond. Hij vond het fris vannacht en vond het dus een goed idee om flanellen lakens op te leggen. Van dramaqueen gesproken![]()
Ik heb wel altijd een flanellen hoeslaken, dat blijft niet zo vochtig als je zweet met de hitte, een nattig gewoon katoenen hoeslaken vind ik dan ook koud aanvoelen.
Je man heeft groot gelijk
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zaterdag 8 augustus 2026 om 13:51
Ik ben er aan begonnen (boven) maar heb nu al spijt. Wat een rotklus is het toch! Mijn kozijnen hebben veel randjes, hoekjes e.d. waar zich heel veel vuil heeft verzameld tussen kozijnen en horren, en mijn knie speelt op door het sjouwen met emmers water, ook al doe ik ze maar halfvol. Grrrr.
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
zaterdag 8 augustus 2026 om 17:11
zaterdag 8 augustus 2026 om 18:27
Hier hetzelfde gedaan, dikke kans op storm en stortregensCalamitycat schreef: ↑08-08-2026 00:19Misschien moet ik de ramen gaan lappen. Dat doe ik bijna nooit want kutklus maar áls ik het dan doe, geheid dat het stormt en hoost de volgende dag en de ramen dus weer vies zijn. Het is het proberen waard, ik doe alles voor nattigheid inmiddels.
Als het morgen niet gebeurt, ga ik de vloer dweilen met de hand, gegarandeerd regen!
zaterdag 8 augustus 2026 om 20:24
Niet gevraagd:" Buurman wat doeflik je nu"?Sabeltandcavia schreef: ↑08-08-2026 16:59Mijn buurman vindt het wel een goed idee om nu met de onkruidbrander aan de gang te gaan. We hebben allemaal houten huizen en kurkdroge begroeiing.![]()
![]()
Dat onkruid groeit nu niet eens!
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
zaterdag 8 augustus 2026 om 20:47
Welk land zit je?Sabeltandcavia schreef: ↑08-08-2026 20:35Als ik buienradar bekijk, dan hebben je inspanningen zowaar geholpen CC.Ik zie een klein blauw hobbeltje rond een uur of 11 vanavond.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 8 augustus 2026 om 22:03
Blauw hobbeltjeSabeltandcavia schreef: ↑08-08-2026 20:35Als ik buienradar bekijk, dan hebben je inspanningen zowaar geholpen CC.Ik zie een klein blauw hobbeltje rond een uur of 11 vanavond.
Ik kom net binnen en heb snel gekeken maar zie niets
zaterdag 8 augustus 2026 om 22:04
Hou ik je aan.
Ik moet nu alleen nog morgen beneden de ramen aan de binnenkant lappen en dan ben ik er voor de komende 5 jaar wel weer klaar mee
zaterdag 8 augustus 2026 om 22:11
Caaf hacculineert.Calamitycat schreef: ↑08-08-2026 22:03Blauw hobbeltje![]()
Ik kom net binnen en heb snel gekeken maar zie niets![]()
zaterdag 8 augustus 2026 om 22:24
Wat goed.Calamitycat schreef: ↑08-08-2026 22:04Hou ik je aan.
Ik moet nu alleen nog morgen beneden de ramen aan de binnenkant lappen en dan ben ik er voor de komende 5 jaar wel weer klaar mee![]()
majadeb wijzigde dit bericht op 08-08-2026 22:27
6.18% gewijzigd
zaterdag 8 augustus 2026 om 22:29
zaterdag 8 augustus 2026 om 22:37
O ja, heerlijk nu.Calamitycat schreef: ↑08-08-2026 22:32Uit pure wanhoop kijk ik nu naar Engelse crimeseries. Daar regent het altijd.
Ik zag net zelfs sneeuw, maar dat was een Amerikaanse serie.
zaterdag 8 augustus 2026 om 22:39
Bij de mijne wordt er vanaf volgend weekend wel elke dag een millimetertje regen verwacht.Calamitycat schreef: ↑08-08-2026 22:34Dit is 'mijn' 14-daagse verwachting.
Waar
O
Waar
Is
De
Regennnnnnnnn![]()
![]()
21 augustus regent het sowieso. Dan is mijn oudste jarig.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in