Wat eet je op dit moment deel 24
zaterdag 15 augustus 2026 om 13:50
Gisteren een leuke avond gehad met klasgenoten. Wel warm in het restaurant. Later naar buiten,bands luisteren met de familie en Rosé gedronken.
Iedereen betaalt een rondje. Vandaag optocht in de stad en mijn zus loopt mee. Ontmoeting basis-school van de 50-jarigen voor haar. Is een traditie ieder jaar. Volgend jaar de volgende groep. Vanavond Italiaans eten. 

coetje,je barbecue klinkt lekker. Was het te doen in de warmte? Hier wordt het vandaag 35 graden.
Hoe was de pizza? 
chrisjoh,dan ga ik met jou mee naar coetje.
Zitten er bij die tips van alcoholvrije cocktails iets voor jou tussen? Ben je tevreden met je haar?
coetje,je barbecue klinkt lekker. Was het te doen in de warmte? Hier wordt het vandaag 35 graden.
chrisjoh,dan ga ik met jou mee naar coetje.
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
zaterdag 15 augustus 2026 om 16:31
Wauw 34 mensen. Hopelijk houden jullie het droog. Veel plezier.
Madame klinkt als een leuke vakantie. En heerlijk Italiaans eten.
Chris ik lust altijd wel karnemelk. Alleen koop ik het in de zomer vaker dan in de winter.
Heb een drukke dienst achter de rug. Nu even uitpuffen met een spa rood en wat stukjes kaas en worst. Het is hier nu 22 graden dus kan lekker in de tuin zitten. Avondeten wederom geen idee. Misschien houden we het wel bij wat toastjes en andere hapjes.
Madame klinkt als een leuke vakantie. En heerlijk Italiaans eten.
Chris ik lust altijd wel karnemelk. Alleen koop ik het in de zomer vaker dan in de winter.
Heb een drukke dienst achter de rug. Nu even uitpuffen met een spa rood en wat stukjes kaas en worst. Het is hier nu 22 graden dus kan lekker in de tuin zitten. Avondeten wederom geen idee. Misschien houden we het wel bij wat toastjes en andere hapjes.
zaterdag 15 augustus 2026 om 17:35
Het heeft net gebrand of nog steeds in Hoge Venen in België en de rook trok naar onze stad toe. Was erg mistig en iedereen werd verzocht binnen te blijven. Wordt gelukkig minder nu in onze stad.
22 graden Fladderak...heerlijk! Rust nu lekker uit en geniet lekker van je hapjes!
22 graden Fladderak...heerlijk! Rust nu lekker uit en geniet lekker van je hapjes!
madamebijoux wijzigde dit bericht op 15-08-2026 19:12
5.80% gewijzigd
zaterdag 15 augustus 2026 om 17:40
zaterdag 15 augustus 2026 om 17:50
Kefir eet ik wel eens als toetje met fruit .erg lekker.
Ja er zit genoeg tussen Fladderak de ellende is dat ik zo veel lekker vind .ook iets met wel alcohol .
Jenever vond ik altijd vies.mijn vader dronk graag n borreltje . Ga nu eerst goulash eten met rijst kom zo terug .er stond nog n restje van gisteren en is nu op.dus intussen ook al gegeten .
Neem zo nog n lekkere dikke mandarijn en dan is het goed voor vandaag .
Oh ja mijn haar zit prima.
Mooie avond .

Ja er zit genoeg tussen Fladderak de ellende is dat ik zo veel lekker vind .ook iets met wel alcohol .
Jenever vond ik altijd vies.mijn vader dronk graag n borreltje . Ga nu eerst goulash eten met rijst kom zo terug .er stond nog n restje van gisteren en is nu op.dus intussen ook al gegeten .
Neem zo nog n lekkere dikke mandarijn en dan is het goed voor vandaag .
Oh ja mijn haar zit prima.
Mooie avond .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 15 augustus 2026 om 19:54
De rook is weg getrokken hier. Waren net uit eten. Erg warm en geen airco aan omdat die i.v.m. de rook uit moest. Kunnen later de stad in.
Redhead,eet smakelijk! Meloen salade,is dat water meloen? De rook is hier nu gelukkig weg. Ben echt klaar met deze hitte. Vanaf morgen 29 graden en langzaam afkoeling.
chrisjoh,ik eet vaak yoghurt naturel met fruit salade. Wissel altijd af en iedere keer ander soort fruit. Jenever vind ik ook vies en Wodka,Blue Curaçao...
Fijn dat je haar goed zit!
Fijne avond iedereen!
Redhead,eet smakelijk! Meloen salade,is dat water meloen? De rook is hier nu gelukkig weg. Ben echt klaar met deze hitte. Vanaf morgen 29 graden en langzaam afkoeling.
chrisjoh,ik eet vaak yoghurt naturel met fruit salade. Wissel altijd af en iedere keer ander soort fruit. Jenever vind ik ook vies en Wodka,Blue Curaçao...
Fijne avond iedereen!
madamebijoux wijzigde dit bericht op 15-08-2026 20:08
0.66% gewijzigd
zaterdag 15 augustus 2026 om 20:00
Coetje hoop dat de barbeque gezellig was. Je hebt er nog mooi weer bij gehad.
Bolgende week weer wat normalere temperaturen. Ik ben ook wel klaar met die extreme warmte.ik doe niks . En ben steeds moe .maar als het komende winter weer koud is zit ik daar over te mekkeren
Dus ik hou maar even mijn gemak de komende tijd .mooie avond
Bolgende week weer wat normalere temperaturen. Ik ben ook wel klaar met die extreme warmte.ik doe niks . En ben steeds moe .maar als het komende winter weer koud is zit ik daar over te mekkeren
Dus ik hou maar even mijn gemak de komende tijd .mooie avond
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in