Minnaar deel 44
zaterdag 15 augustus 2026 om 13:38
Al 43 delen schrijven we over ons minnaar wel-en -wee. De leuke kanten, geile kanten, spannende kanten. Maar ook over kopgeworstel, schuldgevoelens en onzekerheden.
Dit topic is bedoelt om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkjes van vorige topics komen eraan!
Dit topic is bedoelt om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.
Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkjes van vorige topics komen eraan!
sebedeüs wijzigde dit bericht op 15-08-2026 13:44
8.18% gewijzigd
zaterdag 15 augustus 2026 om 15:28
Waarom wil je 43 delen teruglezen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
zaterdag 15 augustus 2026 om 17:53
Waarom? Ik lees regelmatig oudere delen terug en daarin ben ik zeker niet enige hoor……
Live Life to the fullest
zaterdag 15 augustus 2026 om 21:31
Als iemand je geblokkeerd heeft zie je geen plaatje van diegene meer dacht ik. Gezien hoe jullie contact verlopen is denk dat jij de hoop dat hij jou gaat missen kunt gaan opgeven. Voor je eigen gemoedsrust. Succes!
En je kunt jezelf ook gaan afvragen of je nu specifiek die ene man mist of mannelijke aandacht in het algemeen mist.
En je kunt jezelf ook gaan afvragen of je nu specifiek die ene man mist of mannelijke aandacht in het algemeen mist.
zaterdag 15 augustus 2026 om 23:15
nee het is hem, vooral een jaar lang elke dag contact. Is niet gek toch?Lalaloepsie schreef: ↑15-08-2026 21:31Als iemand je geblokkeerd heeft zie je geen plaatje van diegene meer dacht ik. Gezien hoe jullie contact verlopen is denk dat jij de hoop dat hij jou gaat missen kunt gaan opgeven. Voor je eigen gemoedsrust. Succes!
zaterdag 15 augustus 2026 om 23:15
nee het is hem, vooral een jaar lang elke dag contact. Is niet gek toch?Lalaloepsie schreef: ↑15-08-2026 21:31Als iemand je geblokkeerd heeft zie je geen plaatje van diegene meer dacht ik. Gezien hoe jullie contact verlopen is denk dat jij de hoop dat hij jou gaat missen kunt gaan opgeven. Voor je eigen gemoedsrust. Succes!
zaterdag 15 augustus 2026 om 23:26
zondag 16 augustus 2026 om 01:16
zondag 16 augustus 2026 om 01:17
Vaak 2x per maandLalaloepsie schreef: ↑15-08-2026 23:26Rabatia, hoe vaak heb je hem tijdens jouw jaar met hem echt fysiek tastbaar ontmoet?
Maar zoals schoolvakanties dan zagen we elkaar niet.
zondag 16 augustus 2026 om 08:18
Ja als het goed is wel. En volgens mij verdwijnt je plaatje tegenwoordig ook niet meer, alleen je laatst gezien als je dit aan hebt staan.
Ben je de avond nog oké doorgekomen?
zondag 16 augustus 2026 om 08:18
Heb ik ook vaker gedaan idd!GeweldigWeer schreef: ↑15-08-2026 17:53Waarom? Ik lees regelmatig oudere delen terug en daarin ben ik zeker niet enige hoor……
zondag 16 augustus 2026 om 10:15
Bedankt voor het vragen.
Ja zou wel moeten.
Het zwaarste vind ik dat je er met niemand over kan praten.
Vroeger natuurlijk ook liefdesverdriet gehad.
Dan ging je lekker bij een vriendin uithuilen met een bak ijs.
Het was een geheime relatie natuurlijk.
zondag 16 augustus 2026 om 11:14
Tip: plaats (altijd) alleen de link van het vorige topic ipv een hele lijst. Je kunt dan altijd alle topics terugvinden via de OP's (bij elk topic kun je dan naar het vorige topic) en dan staat er geen ellenlange lijst in de OP.
zondag 16 augustus 2026 om 11:42
zondag 16 augustus 2026 om 12:26
Hij heeft zelf nooit ons contact willen verbreken.Lalaloepsie schreef: ↑16-08-2026 11:42Kan me voorstellen dat dat naar is. Mocht je wat kwijt willen, wat dan ook, kun je het hier delen als je wilt. Wellicht lucht dat op.
Ik was diegene die vaak twijfelde.
En als het ik uitsprak naar hem: schrok hij altijd.
Maar de relatie ging vaak zo: als we elkaar hadden gezien en sex met elkaar hebben gehad.
Deed hij daarna afstandelijk en weinig appen.
Maar zodra we een date in het vooruitzicht hebben. Dan nam hij veel initiatief met bellen en appen.
Is dat herkenbaar voor iemand?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in