Minnaar deel 44

15-08-2026 13:38 101 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Al 43 delen schrijven we over ons minnaar wel-en -wee. De leuke kanten, geile kanten, spannende kanten. Maar ook over kopgeworstel, schuldgevoelens en onzekerheden.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.

Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008

In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
sebedeüs wijzigde dit bericht op 16-08-2026 14:56
18.04% gewijzigd
Lalaloepsie schreef:
16-08-2026 17:47
Logisch dat je het samenzijn wat je met hem had nu mist. Is met hem een hotel boeken een optie?
Dit inderdaad, bijvoorbeeld 1x per maand standaard samen een uitje wel/niet inclusief overnachting, tijd voor elkaar!

Of is dit niet voldoende voor jou Rabatia en heb jij meer aandacht van je partner nodig? Dan zou ik inzetten op professionele relatietherapie, want hoe ga je deze relatie anders nog tig jaar samen doorbrengen?

Ooit heb ik bijv een relatie gehad met een man met een eigen horecazaak, hij werkte ruim 70 uur per week en ook in de avonden/weekenden. Hij was op woensdagen vrij en die dag was hij er volledig voor mij en ‘vierden wij ons weekend’, daar kon ik echt wel een weekje op teren. Dit heeft onze relatie dus nooit op scherp gezet, dat is hetgeen ik bedoel te zeggen. Hoe is dit bij jullie?
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
16-08-2026 18:05
Dit inderdaad, bijvoorbeeld 1x per maand standaard samen een uitje wel/niet inclusief overnachting, tijd voor elkaar!

Of is dit niet voldoende voor jou Rabatia en heb jij meer aandacht van je partner nodig? Dan zou ik inzetten op professionele relatietherapie, want hoe ga je deze relatie anders nog tig jaar samen doorbrengen?

Ooit heb ik bijv een relatie gehad met een man met een eigen horecazaak, hij werkte ruim 70 uur per week en ook in de avonden/weekenden. Hij was op woensdagen vrij en die dag was hij er volledig voor mij en ‘vierden wij ons weekend’, daar kon ik echt wel een weekje op teren. Dit heeft onze relatie dus nooit op scherp gezet, dat is hetgeen ik bedoel te zeggen. Hoe is dit bij jullie?

Wat fijn zeg! Ondanks dat hij zoveel werkte hadden jullie toch tijd samen.

Nee helaas bij ons al lang niet meer.
Als hij vrij is dan is man vaak moe van de hele week werken en wil hij slapen,
Rustig aan doen in huis en aanrommelen.
Spelletjes spelen op z’n mobiel etc.

Ik vind dat saai dus ga vaak alleen weg met de kids.
Dus dan is ons weekend toch appart van elkaar.
Lief dat jullie allemaal meedenken!
Rabatia schreef:
16-08-2026 19:01

Kan hij niet minder gaan werken?
Rabatia schreef:
16-08-2026 19:01

En dan ga je daar dus samen over praten en wil hij niet meer tijd voor jou en of het gezin vrijmaken, dan trek je daar conclusies uit?! Ook jij hebt gewoon wat in te brengen hoor, niet alleen hij bepaalt toch? Waarom ben jij zo afwachtend?
Live Life to the fullest
Hoor niets meer van monteurman, terug van vakantie inmiddels, denk ik.
Ik ben in de war, want zo verkeerd heb ik dat geknuffel en gezoen van de tweede keer dat we elkaar zagen toch niet begrepen? Wat heb ik er toch een hekel aan als iemand gewoon NIET reageert. Dat drukt bij mij op heel veel (pijnlijke) knoppen.
Even balen hoor!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik denk niet dat je het geknuffel en gezoen verkeerd begrepen hebt hoor, dat zal voor beiden heel lekker en fijn geweest zijn op dat moment. Alleen zegt dat nog heel weinig over de verwachtingen en acties daarna. Ik snap wel dat dat op pijnlijke knoppen drukt als jij wel zin en behoefte hebt aan meer en dan niets hoort.

Was het nou zo dat hij bij jou thuis was voor zijn werk als monteur en het toen bij jou thuis, in zijn werktijd ontstond? Hebben jullie daarna nog een date gehad? En is hij echt vrijgezel?
Ja, zo was het: hij kwam voor een reparatie; tweede keer ook tussen zijn werk door. Geen date daarna, want hij ging op vakantie.
Zei de eerste keer (toen er nog niks was gebeurd) dat hij al vijf jaar alleen was, en dat een van zijn kinderen bij hem woonde. Tja, wat echt is of niet.... nu twijfel ik natuurlijk aan alles.
Lastig hè. Hadden jullie ook uitgesproken om na de vakantie te gaan daten? Of kan het zijn dat jouw verwachtingen echt heel anders waren dan hij uitgesproken heeft?
Het was wel even heel leuk, voor beiden, die twee keer. Kun je daar ook nog van genieten? Misschien ook lastig om dat nu te voelen, nu je al een paar weken aan het afwachten bent en nog steeds een beetje afwacht denk ik.

Wat was er in het appcontact, had hij gezegd dat hij na zijn vakantie contact op zou nemen?
Nee, maar we hadden wel uitgesproken dat we wilden onderzoeken wat er evt. nog meer voor ons mogelijk was. Ook zijn woorden.
Het klinkt zo wel heel fout eigenlijk, als ik dat schrijf 'tussen zijn werk door'. Maar eerdere partners ontmoette ik ook op, of via, werk, als ik zo terugkijk. Niet dat ik hem als partner-materiaal zag, te groot leeftijdsverschil. Maar ik hoopte eigenlijk op een leuke tijd en vooral intimiteit, wat ik al heel lang echt mis.
Beetje hoop nog geloof ik, maar na vandaag moet ik echt doorrrrrr.
Nou ik snap wel dat je nog steeds een beetje daarop hoopt hoor. Weet hij dat jij vooral op zoek bent naar een leuke tijd en niet een partner? En is het uitgesloten dat jij er nog een appje aan waagt?
Durf jij hem te appen dat je graag een wilde nacht met hem wilt?
Elmervrouw schreef:
17-08-2026 10:53
Nee, maar we hadden wel uitgesproken dat we wilden onderzoeken wat er evt. nog meer voor ons mogelijk was. Ook zijn woorden.
Vervelend is dat hè dat afwachten.
Je kan hem ook zelf appen eventueel.
Lalaloepsie schreef:
17-08-2026 11:26
Durf jij hem te appen dat je graag een wilde nacht met hem

Meteen recht voor z’n raap!
Ik twijfel of ik ex minnaar ga vragen om ons contact weer op te pakken mocht hij daar momenteel ruimte voor hebben en zo niet dan respecteer ik dat en is dit het laatste wat ik heb gedaan.
Het is nu 2 weken geleden sinds de breuk.
Of moet ik nog langer wachten?

Ja of nee?

Ik heb viva wijsheden nodig!
Rabatia schreef:
17-08-2026 15:38
Ik twijfel of ik ex minnaar ga vragen om ons contact weer op te pakken [...] Het is nu 2 weken geleden sinds de breuk. Of moet ik nog langer wachten?

Je had toch 4 weken wachttijd met jezelf afgesproken? In de tussentijd kun je onderzoeken of er van die (vermoeide) man die je al in huis hebt nog een minnaar te maken valt. Of heb je daar geen zin (meer) in?
Rabatia ik zou het niet doen. Als hij contact wilde had hij je wel weer gevonden. Wat ik zelf zeker uit mijn hele minnaars toestand heb gehaald is dat stilte ook een duidelijk antwoord is. Ik heb toen talloze keren nog iets gestuurd, deels om het van me af te schrijven maar ook voor een groot deel gemis en hoop dat hij mij net zo miste. Hij heeft dit geen een keer zelfs gedaan. If he wanted to he would denk ik dan.

En als je wel echt de drang hebt iets te sturen zou ik de 4 weken eerst afwachten waar je het toen over had. Schrijf je ook veel in je notities? Dit helpt vaak ook wel ietsjes.
Elegantic schreef:
17-08-2026 16:28
Rabatia ik zou het niet doen. Als hij contact wilde had hij je wel weer gevonden. Wat ik zelf zeker uit mijn hele minnaars toestand heb gehaald is dat stilte ook een duidelijk antwoord is. Ik heb toen talloze keren nog iets gestuurd, deels om het van me af te schrijven maar ook voor een groot deel gemis en hoop dat hij mij net zo miste. Hij heeft dit geen een keer zelfs gedaan. If he wanted to he would denk ik dan.

En als je wel echt de drang hebt iets te sturen zou ik de 4 weken eerst afwachten waar je het toen over had. Schrijf je ook veel in je notities? Dit helpt vaak ook wel ietsjes.
Oh echt? En kreeg je dan ook reactie van hem of dat niet.
Ja klopt daf zeg ik mijzelf ook steeds al ik weer zwak word.
Hij heeft je nummer gewoon dus hij kan jou ook iets sturen.
Elegantic schreef:
17-08-2026 16:28

Ben je zelf ook getrouwd of?

Mocht je nog meer tips hebben hoor ik ze graag.

Ik heb nu in een notitie wat van me afgeschreven ook.
Ja hij reageerde wel, maar bij ons was ik (single) degene die het eindigde omdat ik het niet langer volhield (hij wel getrouwd). Ik had verder niet zo veel aan zijn reacties maar ik heb uiteindelijk wel alles gezegd wat ik wilde zeggen. Al ben ik alsnog te lief geweest wel, zelfs de afgelopen keer nog te lief.

Ik keek toen veel op TikTok en luisterde naar podcast, voornamelijk over hoe je beter af bent en sterker wordt. Of het geholpen heeft geen idee maar het doodde wel de tijd.
Het heeft bij mij ook echt maanden geduurd voordat ik me ook maar een beetje beter voelde, ik was dan ook wel echt smoorverliefd op hem.
Stom zeg Elmervrouw nu niets meer horen! Die mannen soms toch..
Elmervrouw schreef:
17-08-2026 10:53
Ach, wat jammer! Je schreef dat je hem even had opgepord toen hij op vakantie was, daar kreeg je ook antwoord op, toch? Heb jij nog een berichtje gestuurd en is dat gelezen?
Wat zou het toch fijn zijn hè, als iedereen gewoon duidelijk zou communiceren, ook als je het niet meer ziet zitten. Dat gebungel, zo ontzettend vervelend is dat, zo onzeker word je daarvan!
Rabatia schreef:
17-08-2026 15:38
Ik twijfel of ik ex minnaar ga vragen om ons contact weer op te pakken mocht hij daar momenteel ruimte voor hebben en zo niet dan respecteer ik dat en is dit het laatste wat ik heb gedaan.
Ik zou het beslist doen. Van op je vingers zitten krijg je enkel hete vingers, ik heb daar niks mee. Nee heb je, ja kun je krijgen en dan is het maar duidelijk.
Waarom wilde je overigens weten of hij jouw nummer nog heeft na blokkade? Denk je dat hij je graag zou willen contacten maar je nummer kwijt is?

Volgens mij kun jij het pas echt afsluiten als je met zoveel woorden van hem hoort dat het over is dus stuur dat berichtje maar.
Sebedeüs schreef:
17-08-2026 19:41
Ik zou het beslist doen. Van op je vingers zitten krijg je enkel hete vingers, ik heb daar niks mee. Nee heb je, ja kun je krijgen en dan is het maar duidelijk.
Waarom wilde je overigens weten of hij jouw nummer nog heeft na blokkade? Denk je dat hij je graag zou willen contacten maar je nummer kwijt is?

Volgens mij kun jij het pas echt afsluiten als je met zoveel woorden van hem hoort dat het over is dus stuur dat berichtje maar.
nee weet wel dat hij hem nog heeft hoor.
Als je iemand blokkeert, dan staat die vaak in de geblokkeerde contacten lijst.

Tjah door mij is het geëindigd eigenlijk.
Ik zei in frustratie verwijder mijn nummer.

Hij zei elke keer in de zomer vakantie.
Na de vakantie spreken we weer af.
Ik was op vakantie en hij was druk met de kids hier.

Wanneer zou ik het dan sturen mocht ik het willen sturen. Het is nu 2 weken na de breuk.
Moet ik ermee wachten of juist niet?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven