Eiceldonor gezocht voor IVF

28-07-2009 21:46 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Ik ben Chantal (25) en ben, samen met mijn vriend Bob (27), op zoek naar een lieve vrouw die haar eicellen wil doneren. Ik heb al eigenlijk van kleins af aan een kinderwens, maar omdat ik in '95 Leukemie heb gehad (en daarbij de nodige behandelingen) is mijn eicelvoorraad vernietigd Onlangs zijn mijn vriend en ik op bezoek geweest bij een Gyneacoloog in het Erasmus MC. Nu kunnen we pas weer terug komen als we een donor hebben. Hij zei dat we het in onze omgeving moesten zoeken (familie, vrienden), maar er is niemand die ons kan helpen.

Dus ben jij die lieve engel, of heb je vragen/interesse? Laat het me weten.

Liefs van Chantal
Lieve Chantal.

Ik denk dat je beter op een site zoals Freya kunt kijken. Wens je veel succes en hoop dat je droom verwezelijkt kan worden.
Beste Chantal, dit hoort op het prikbord.

Wens je wel veel succes.

Toevoeging: Denk dat Aruba gelijk heeft.
Ja, dat vind ik echt.
Inderdaad de site van Freya. Heel veel succes.
Op Freya hebben we al een oproepje geplaatst, maar iig bedankt.
en hier roepen we dan niet gelijk met zijn allen dat dit een oproepje is, en dat het niet mag? *bespeurt dubbele moraal*

chantal, wellicht kun je een angel vragen je topic even naar het prikbord te verhuizen. ik hoop dat je inmiddels weer helemaal gezond bent, en wens je veel geluk en succes in het vervullen van je kinderwens.
Dankje DJ Momo.

Gelukkig ben ik wel weer helemaal gezond ja.

Ik ga even uitvogelen hoe ik het aan zo'n angel kan vragen. Nogmaals bedankt
chantal, via het moderator topic, staat bovenaan op de kinderpijler (en elke pijler, for that matter)
ok, thnx
Heel veel geluk.

Ik hoop dat je snel iemand zal vinden.
thnx maxem
Misschien op stilverlangen. Daar heb ik zelf ook voor info gezocht.
quote:DJ Momo schreef op 28 juli 2009 @ 21:55:

en hier roepen we dan niet gelijk met zijn allen dat dit een oproepje is, en dat het niet mag? *bespeurt dubbele moraal*

precies ja!

Misschien moet TO er ook gelijk even bij vermelden wat 't schuift als iemand zich daarvoor wil opofferen. Lijkt me niet geheel onbelangrijk (en nee, ik heb geen interesse want ik zou niet willen dat er 'n nakomeling van mij gecreëerd wordt ook al hoef ik 'm niet zelf te baren )
Chantal heel veel succes! Ik hoop dat jullie snel iemand vinden die kan helpen jullie wens waar te maken!

Ik zal voor je duimen. Is het zo dat je helemaal geen kans hebt op een met je eigen eicellen? Wat naar! (ben zelf ondanks een "kanker" verleden zwanger van mijn 2e kindje).
quote:elninjoo schreef op 28 juli 2009 @ 22:16:

[...]

precies ja!

Misschien moet TO er ook gelijk even bij vermelden wat 't schuift als iemand zich daarvoor wil opofferen. Lijkt me niet geheel onbelangrijk (en nee, ik heb geen interesse want ik zou niet willen dat er 'n nakomeling van mij gecreëerd wordt ook al hoef ik 'm niet zelf te baren )

Ik denk dat de samenleving ook niet op een nakomeling van jpu zit te wachten. Met je inlevingsvermogen van een mug.

Ik snap niet dat iemand die zo tegen kinderen en zwangerschappen is zo vaak op een kinderen pijler zit.

Dat je niet van kinderen houdt moet je zelf weten. Maar waarom zit je hier dan zo vaak?
Veel succes gewenst!

Hoop dat jullie wens snel in vervulling kan gaan.
Ninjoo, doei!

Chantal, wat zijn de voorwaarden?
quote:maxem schreef op 28 juli 2009 @ 22:27:

[...]

Ik denk dat de samenleving ook niet op een nakomeling van jpu zit te wachten. Met je inlevingsvermogen van een mug.

Ik snap niet dat iemand die zo tegen kinderen en zwangerschappen is zo vaak op een kinderen pijler zit.

Dat je niet van kinderen houdt moet je zelf weten. Maar waarom zit je hier dan zo vaak?

Omdat het kan. En het is beter voor jezelf om je niet te ergeren aan dingen die kunnen omdat mensen ervoor kiezen, want dat is eindeloos frustrerend.

En TO: deze oproepjes horen hier niet maar omdat ik met veel maten meet wil ik jou wel veel succes wensen
Elninjo is hier te vinden omdat ze in de lijst hiernaast van de tien nieuwste topics klikt. Dat doe ik zelf ook, en zo kom ik langs alle pijlers. Ik klik gewoon als het me interessant lijkt. Granted: als je niets wilt horen over eicellen had je mss niet op dit linkje moeten klikken.
Er was een tijd geleden een topic waarop iemand hier vertelde dat ze eiceldonor voor 2 kinderen van een vriendin is geweest. Vond het een bijzonder verhaal. Ik heb het proberen op te snorren, maar kan het niet vinden (weet ook niet meer wie het was). Misschien weet iemand anders het.

((Ik wil overigens niet zeggen dat de betreffende forummer ook voor jou donor zou kunnen/willen zijn hoor, maar misschien heb je iets aan haar ervaringen.))
Typisch die reacties op Elninjoo Volgensmij zei ze dit x ook niets naars ofzo? Ik kijk zelf ook altijd bij de actieve topics en klik aan wat IK interesant vind om te lezen.

Ontopic: TO wens je succes, heb je al het buitenland geprobeerd? Volgensmij gaat dat veel sneller!
Bedoel je deze misschien Visotsky?

Eiceldonatie - zou je het overwegen?
quote:maxem schreef op 28 juli 2009 @ 22:27:

[...]

Dat je niet van kinderen houdt moet je zelf weten. Maar waarom zit je hier dan zo vaak?Hoe vaak moet ik 't nu nog schrijven? Ik klik enkel op topics die in de laatste 10 staan als ik me verveel (IK KLIK NIET OP KINDERPIJLER) en als het onderwerp me prikkelt (negatief prikkelen is óók prikkelen) dan reageer ik. Nu eindelijk duidelijk?
Joh Ninjoo, je hoeft je niet te verdedigen hoor. Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet tegen directheid.
Ik zit net eens te kijken wat de leeftijdsrichtlijnen zijn voor een donor, en dat is nogal beperkt...

Ze hebben liever geen donoren onder de 30, en boven de 36 ook niet. Ik keek om eens te kijken wat het allemaal inhoud enzo, maar ik hoef niet eens verder te kijken, mijn 41 jarige eieren zijn over datum...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven