Speeltjes opbergen
donderdag 20 augustus 2026 om 09:24
In de loop van de jaren hebben wij een flinke verzameling seks toys en BDSM dingetjes verzameld.
Mijn hele nachtkastje ligt er vol mee en daardoor is het vaak lastig om degene te vinden die we op dat moment willen gebruiken. Daar moet toch een betere oplossing voor te vinden zijn?
Hoe bewaren jullie je speeltjes op een overzichtelijke manier?
Mijn hele nachtkastje ligt er vol mee en daardoor is het vaak lastig om degene te vinden die we op dat moment willen gebruiken. Daar moet toch een betere oplossing voor te vinden zijn?
Hoe bewaren jullie je speeltjes op een overzichtelijke manier?
vrijdag 21 augustus 2026 om 08:56
Ik heb een ladekast van IKEA met van die verdeelvakken. Lingerie ligt daar ook in, dat zit in zakjes met een foto erop van wat erin zit.
Ook heb ik onder de balken van de schuine wand op zolder (slaapkamer) oogjes waar je van de S-haken aan kunt hangen voor attributen waarvan het handig is als ze ophangen. En die kun je ook weer makkelijk opruimen.
Ook heb ik onder de balken van de schuine wand op zolder (slaapkamer) oogjes waar je van de S-haken aan kunt hangen voor attributen waarvan het handig is als ze ophangen. En die kun je ook weer makkelijk opruimen.
vrijdag 21 augustus 2026 om 10:01
ik doe niet mee. ik heb een luikje in de tussenmuur tussen mij en toos gemaakt en als ik wat nodig heb, pak ik het er zo weg. groet, JannieOlleGrieze schreef: ↑20-08-2026 20:43Breng Jannie en de gang maar mee. Maken we er een gangbang van!
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
vrijdag 21 augustus 2026 om 19:11
Zonder grap: Ik (vrouw) was ooit bij een kennis bij een housewarming en die vrouwelijke kennis deed even met mij een rondje door het nieuwe huis.
In de slaapkamer stond zo'n stoffen poef. Ik zei wat een leuke poef. Zij: Ja dankje, kijk, voor jou en ik als vrouwen onder elkaar... die is voor m'n stash met speeltjes *doet deksel van poef open*
Ergens heerlijk als iemand zo weinig schaamte heeft maar ik wist wel even niet wat te zeggen en moet er nog steeds om lachen
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in