cloudpillo kussens, is dat wat?
zaterdag 22 augustus 2026 om 19:15
maandag 24 augustus 2026 om 17:28
donderdag 27 augustus 2026 om 14:55
Ze hebben nu 1+1 én je kan sowieso altijd 100 nachten proef slapen. Als je kussen dan moet bevalt, kan je m terug sturen.
donderdag 27 augustus 2026 om 15:02
Of je koopt die ik plaatste op de vorige pagina.
Ik heb er nog eentje extra gekocht van de week voor als ik op mijn werk moet slapen
vrijdag 28 augustus 2026 om 19:31
Om eerlijk te zijn, ik wist dat niet, lig al mijn hele leven met mijn melis op&onder het dons.
Gelukkig heb je nu dus wel producten die dat leed niet bewerkstelligen.
Zodra mijn bedspul aan vernieuwing toe is, ga ik die kopen.
Ducky Dons, waarvan ik een kussen heb, doet in ieder geval niet aan dat dierenleed..
zondag 30 augustus 2026 om 18:24
Ik denk dat een hoop mensen dat niet weten. Ik heb, erg naïef, heel lang gedacht dat dons de veertjes waren die ze op de grond vinden…BMWoman schreef: ↑28-08-2026 19:31Om eerlijk te zijn, ik wist dat niet, lig al mijn hele leven met mijn melis op&onder het dons.
Gelukkig heb je nu dus wel producten die dat leed niet bewerkstelligen.
Zodra mijn bedspul aan vernieuwing toe is, ga ik die kopen.
Ducky Dons, waarvan ik een kussen heb, doet in ieder geval niet aan dat dierenleed..
zondag 30 augustus 2026 om 19:06
Die heb je ook, hoor, maar ff doorsparen: https://morgenn.com/products/morgenn-do ... alle-maten
Maar, zoals ik zei, als ik ooit weer een nieuw dekbed ga kopen, is dat wel het eerste vereiste.
Vervelende in deze is, dat het zo lang meegaat, mijn dieren-leed-dekbed...
zondag 30 augustus 2026 om 19:30
Ik ben ook een tijd op zoek geweest naar het beste kussen voor mij. Ik kwam bij Cloudpillo terecht. Ik heb er wel een hele doos vulling uitgehaald, want ze zijn erg hoog. Tenminste voor mij. Dit houd ik nu achter de hand als de vulling minder wordt. Buitenste hoes is wasbaar, dat is fijn. Ik ben er blij mee.
maandag 31 augustus 2026 om 19:44
Weggooien is echt verspilling, dus zeker opgebruiken. Ik vind het al heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich hierover druk kan maken.BMWoman schreef: ↑30-08-2026 19:06Die heb je ook, hoor, maar ff doorsparen: https://morgenn.com/products/morgenn-do ... alle-maten
Maar, zoals ik zei, als ik ooit weer een nieuw dekbed ga kopen, is dat wel het eerste vereiste.
Vervelende in deze is, dat het zo lang meegaat, mijn dieren-leed-dekbed...![]()
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in