Betaalbare vakantie naar....
maandag 24 augustus 2026 om 08:24
Ja en wat is betaalbaar, dat is voor een ieder weer anders.
Partner en ik willen er graag even tussenuit, een dag of 10-12.
We zijn moe, hebben een enerverend jaar gehad, we willen rust, niks.
Wensen zijn zon, zee strand en warmte.
En wat ik niet had gedacht, doe evt maar een all inclusive, zover ben ik al.
Dit wilde ik nooit, maar ben gewoon moe.
Wil niet hoeven nadenken over wat we gaan eten, naar de supermarkt etc.
We dachten aan turkije, spanje, maar wat liggen de prijzen nog hoog.
En wat betaalbaar is zie ik veel hoge gebouwen, vlak bij elkaar, dat geeft mij een benauwd gevoel.
Overgestapt naar egypte, is een optie.
Tunesie zijn we 2 jaar geleden geweest, dat heeft niet onze voorkeur.
Een lokatie aan of bij zandstrand, evt een stadje in de omgeving, en gewoon leuk en fijn om naartoe te gaan.
Budget totaal max 2200,00.
Iemand suggesties, advies, tips?
Partner en ik willen er graag even tussenuit, een dag of 10-12.
We zijn moe, hebben een enerverend jaar gehad, we willen rust, niks.
Wensen zijn zon, zee strand en warmte.
En wat ik niet had gedacht, doe evt maar een all inclusive, zover ben ik al.
Dit wilde ik nooit, maar ben gewoon moe.
Wil niet hoeven nadenken over wat we gaan eten, naar de supermarkt etc.
We dachten aan turkije, spanje, maar wat liggen de prijzen nog hoog.
En wat betaalbaar is zie ik veel hoge gebouwen, vlak bij elkaar, dat geeft mij een benauwd gevoel.
Overgestapt naar egypte, is een optie.
Tunesie zijn we 2 jaar geleden geweest, dat heeft niet onze voorkeur.
Een lokatie aan of bij zandstrand, evt een stadje in de omgeving, en gewoon leuk en fijn om naartoe te gaan.
Budget totaal max 2200,00.
Iemand suggesties, advies, tips?
maandag 24 augustus 2026 om 12:25
Diverse links wijzen anders uit. Het is krap, maar zijn zeker wel opties.evelien2010 schreef: ↑24-08-2026 11:51Jullie budget is gewoon echt te laag voor 2 personen all in met vliegen. Waar je nog naar kunt kijken is een goedkopere vlucht. Bijvoorbeeld een ander tijdstip, met tussenstop of bijvoorbeeld Keulen of Brussel. Turkije is erg duur geworden.
maandag 24 augustus 2026 om 12:27
maandag 24 augustus 2026 om 12:39
Dit is wel een leuke plek:
https://www.vakantiediscounter.nl/spanj ... 2026-09-17
Buiten de schoolvakantie is het denk ik redelijk rustig, het ligt ook een eind van het stadje af. En geen hoogbouw.
https://www.vakantiediscounter.nl/spanj ... 2026-09-17
Buiten de schoolvakantie is het denk ik redelijk rustig, het ligt ook een eind van het stadje af. En geen hoogbouw.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 24 augustus 2026 om 12:39
En vijf uurtjes rijden voor een sauna resort in het buitenland? Duitsland (Moezel), Noord - Frankrijk (Strassbourg, Vogezen, leuke stadjes), Ardennen...
Lekker zwembad, jacuzzi, ontbijt inbegrepen en 's avonds lekker in een restaurantje dineren.
Bekijk Résidence b'o cottage - b'o resort thermal & spa op Booking.com! https://www.booking.com/Share-GPb31nI
Deze is niet heel ver van de kust. Voor 1300 euro, dus dan kan er nog wel een avondhapje vanaf! Ontbijt zit erin.
En met een binnenbad is het niet erg als het effe wat frisser is. Ik zal kijken of ik nog een andere deal kan vinden die meer aan je wensen voldoet.
Lekker zwembad, jacuzzi, ontbijt inbegrepen en 's avonds lekker in een restaurantje dineren.
Bekijk Résidence b'o cottage - b'o resort thermal & spa op Booking.com! https://www.booking.com/Share-GPb31nI
Deze is niet heel ver van de kust. Voor 1300 euro, dus dan kan er nog wel een avondhapje vanaf! Ontbijt zit erin.
En met een binnenbad is het niet erg als het effe wat frisser is. Ik zal kijken of ik nog een andere deal kan vinden die meer aan je wensen voldoet.
maandag 24 augustus 2026 om 12:41
Wensen: zon, zee strand en warmte.It-is-joysjuhhh schreef: ↑24-08-2026 12:39En vijf uurtjes rijden voor een sauna resort in het buitenland? Duitsland (Moezel), Noord - Frankrijk (Strassbourg, Vogezen, leuke stadjes), Ardennen...
maandag 24 augustus 2026 om 12:50
Ik zie op sunweb dat Fuerteventura ook wel kan voor die prijs. Ik weet dat dat eiland een negatieve reputatie heeft onder sommige mensen, maar ik vond het er enorm fijn. Het is heel rustig, er is overal prachtig strand, je kunt er heel fijn autorijden (het is veel minder druk dan Tenerife en minder heuvelig dan Tenerife of Gran Canaria) en ik kon er ook elke dag wel een leuke activiteit doen, of een charmant dorpje bekijken. Het heeft geen enorm uitgaansleven, maar om tot rust te komen vond ik het echt uitermate geschikt.
Si abra la puerta hay lobos.
maandag 24 augustus 2026 om 12:51
Een saunaresort heeft alleen maar warmte en volledige ontspanning. Ook even geen telefoons en binnen het krappe budget. De vakantie zelf kan ontspannen zijn. Maar het reizen daarheen is 2 dagen stress en inspanning. Dat kan teveel zijn voor to in deze periode.
maandag 24 augustus 2026 om 12:55
Geen zon, geen zee. Denk je dat TO ernstig wilsonbekwaam is en daardoor niet weet wat voor vakantie ze wil?evelien2010 schreef: ↑24-08-2026 12:51Een saunaresort heeft alleen maar warmte en volledige ontspanning. Ook even geen telefoons en binnen het krappe budget. De vakantie zelf kan ontspannen zijn. Maar het reizen daarheen is 2 dagen stress en inspanning. Dat kan teveel zijn voor to in deze periode.
maandag 24 augustus 2026 om 12:55
als je dan AI gebruikt, geef dan even de goede opdrachtIt-is-joysjuhhh schreef: ↑24-08-2026 12:39En vijf uurtjes rijden voor een sauna resort in het buitenland? Duitsland (Moezel), Noord - Frankrijk (Strassbourg, Vogezen, leuke stadjes), Ardennen...
maandag 24 augustus 2026 om 13:04
evelien2010 schreef: ↑24-08-2026 11:51Jullie budget is gewoon echt te laag voor 2 personen all in met vliegen. Waar je nog naar kunt kijken is een goedkopere vlucht. Bijvoorbeeld een ander tijdstip, met tussenstop of bijvoorbeeld Keulen of Brussel. Turkije is erg duur geworden.
Egypte heeft geen leuke stadjes om te gaan bekijken of wandelen. Excursies zijn ver weg met een bus. En het is de bedoeling dat je in het (mega)resort blijft. Daarbuiten is er niets behalve vervelende mannen.
Hou er rekening mee dat all in niet in ieder land even gangbaar is. En soms duur omdat het gericht is op kinderen en entertainment. Of heel erg groot om het rendabel te houden.
Eliza was here is heel mooi en kleinschalig. Dus heerlijk rustig en zelden voor kinderen. Maar ook vaak afgelegen en geen all in concept. Je moet continu met de auto wat te vermoeiend kan zijn voor jullie.
Wat een onzin komt er weer uit jouw toetsenbord.
Drie minuten googlen: https://www.tui.nl/reizen/
Delulu
maandag 24 augustus 2026 om 13:05
Wat voor stress moet je hebben dan?evelien2010 schreef: ↑24-08-2026 12:51Een saunaresort heeft alleen maar warmte en volledige ontspanning. Ook even geen telefoons en binnen het krappe budget. De vakantie zelf kan ontspannen zijn. Maar het reizen daarheen is 2 dagen stress en inspanning. Dat kan teveel zijn voor to in deze periode.
Je gaat naar Schiphol, stapt in vliegtuig. Uit vliegtuig met een transfer of taxi naar hotel. Inchecken. Beetje koffer uitpakken. Hup naar het strand/zwembad met een drankje. Weinig stressvols aan.
maandag 24 augustus 2026 om 13:20
Dan zou ik naar Varna in Bulgarije gaan, veel minder massaal en betere restaurants. Relaxte boulevard en park. Het eten is er erg goedkoop en goed.SunShine35 schreef: ↑24-08-2026 08:51Bulgarije is niet duur.
Voorbeeld: 10 dagen, vertrek 30 augustus, all-in, 2050 euro totaal.
Misschien voor jullie eentje zonder kids, maar ff als voorbeeld.
https://www.corendon.nl/bulgarije/zwart ... %7C%7Ctrue
Burgas zou in Bulgarije m’n tweede strandoptie zijn.
maandag 24 augustus 2026 om 13:43
Waarom zou dat te veel zijn? Ze hebben een enerverende periode gehad en zijn moe. Er staat nergens dat ze het niet aan kunnen om ergens heen te reizen.evelien2010 schreef: ↑24-08-2026 12:51Een saunaresort heeft alleen maar warmte en volledige ontspanning. Ook even geen telefoons en binnen het krappe budget. De vakantie zelf kan ontspannen zijn. Maar het reizen daarheen is 2 dagen stress en inspanning. Dat kan teveel zijn voor to in deze periode.
Don't waste your time on jealousy,
maandag 24 augustus 2026 om 14:05
Dat resort is vanaf mij - A'dam randstad - al ruim 8 uur rijden. Leer mij Google maps kennen, je kan er rustig 1,5 bij optellen. Dus twee dagen aan het reizen voor iets wat niet eens binnen de wensen valt. Dus kan me voorstellen als je al moe bent, dat je daar geen zin in hebt. Helemaal niet voor zo'n doods sanitorium.
maandag 24 augustus 2026 om 14:19
Hier heeft to waarschijnlijk al naar gekeken en kan ze weinig mee. Ze wil langer dan een weekje en all in. Geen halfpension en geen 5 dagen. Op die sites staan leuke aanbiedingen maar dat is nooit de echte prijs. Er komt nog zoveel bij (bagage, transfers, hogere bedragen bij andere tijdstippen etc).Fantasy schreef: ↑24-08-2026 13:04Wat een onzin komt er weer uit jouw toetsenbord.
Drie minuten googlen: https://www.tui.nl/reizen/
To voor echt advies ga naar een lokaal reisbureau en laat die voor jou zoeken. Dat scheelt veel stress.
maandag 24 augustus 2026 om 14:31
Bij Tui zit de transfer er gewoon bij.evelien2010 schreef: ↑24-08-2026 14:19Hier heeft to waarschijnlijk al naar gekeken en kan ze weinig mee. Ze wil langer dan een weekje en all in. Geen halfpension en geen 5 dagen. Op die sites staan leuke aanbiedingen maar dat is nooit de echte prijs. Er komt nog zoveel bij (bagage, transfers, hogere bedragen bij andere tijdstippen etc).
To voor echt advies ga naar een lokaal reisbureau en laat die voor jou zoeken. Dat scheelt veel stress.
Zelf kom je met een saunaresort in Nederland. Wat moet je daar 10 dagen doen? En is dat saunaresort all in?
TO komt zelf met Turkije en Egypte, dus het lijkt me duidelijk dat ze op zoek is naar een vliegvakantie.
En die zijn echt wel te vinden voor onder de 2.200. Maar het helpt wel als ze aangeeft wanneer ze weg wil.
En er staat eventueel een all in. Dat klinkt alsof ze ook open staat voor half pension.
anoniem_6aa3a7ed001b3 wijzigde dit bericht op 24-08-2026 15:14
0.05% gewijzigd
maandag 24 augustus 2026 om 14:45
Wellicht staat hier wat tussen, zelf geen ervaring met deze site:
https://nl.lastminute.com/
En anders zelf iets boeken d.m.v. skyscanner en booking.com als je wil vliegen.
https://nl.lastminute.com/
En anders zelf iets boeken d.m.v. skyscanner en booking.com als je wil vliegen.
maandag 24 augustus 2026 om 15:02
Jij reageert altijd het liefst op een paar door jou willekeurig gekozen woorden uit een OP, he? Jemig, hoe verzin je het toch allemaal weer. En haar dan naar een reisbureau sturenevelien2010 schreef: ↑24-08-2026 12:51Een saunaresort heeft alleen maar warmte en volledige ontspanning. Ook even geen telefoons en binnen het krappe budget. De vakantie zelf kan ontspannen zijn. Maar het reizen daarheen is 2 dagen stress en inspanning. Dat kan teveel zijn voor to in deze periode.
TO, volgens mij worden er goede tips gegeven. Ik zou denk ik kijken naar de niet-standaard all-inclusive landen, dan vind je vast iets binnen je budget.
maandag 24 augustus 2026 om 15:19
En haar eerste bericht slaan 'jullie' voor het gemak maar over? Zet haar onder de negeer ofzo, in elk topic (niet per se jij) dit oeverloze gezeur begint ook strontvervelend te worden.Lori schreef: ↑24-08-2026 15:02Jij reageert altijd het liefst op een paar door jou willekeurig gekozen woorden uit een OP, he? Jemig, hoe verzin je het toch allemaal weer. En haar dan naar een reisbureau sturen![]()
TO, volgens mij worden er goede tips gegeven. Ik zou denk ik kijken naar de niet-standaard all-inclusive landen, dan vind je vast iets binnen je budget.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in