Mirlo's inloophuis: hangbank voor probleemgevallen

15-08-2008 13:59 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via dit forum wil ik graag mijn ongenoegen uiten over het feit dat mijn riante woonruimte wordt misbruikt door probleemgevallen. In de loop van de jaren dat ik hier woon, heb ik al meerdere problematisch en aparte gevallen over de vloer gehad.

In 2006 begon het met een Turkse vriend van mijn moeder die altijd beweerde dat het gras in Turkije groener was dan hier. Uitermate vermoeiend soms.

Jaarlijks krijg ik mijn hippie-papa op bezoek, waar ik altijd uitermate van geniet, maar waar ik ook redelijk wereldvreemd van wordt. De discussies over Nietzsche zijn op den duur vermoeiend.

Nu heb ik Yasmijn bij mij in huis wonen. Op zich niks aan de hand, zou je zeggen. Ware het niet dat ik elke dag moet aanhoren welke kwaaltjes ze nu weer heeft (gekneusde ribben, sproeidiarree en andere trauma's). Daarnaast ben ik van alle perikelen in relationele en Ex-relationele sfeer op de hoogte.

Ik weet alle intieme details van de hele vriendenclub. Dit betekent dat ik mij uitermate verantwoordelijk voel voor het welzijn van de vriendenclub. Een last op de schouders van een jonge meid. Tranen heb ik gelaten om de plotselinge en explosieve groei richting de volwassenheid. Als dit het volwassen leven is, wil ik hier niet toe behoren.

Help mij. Geef me tips. Hoe moet ik met deze situatie omgaan?

Veel liefs van een verward meisje.
Zal hem de groeten doen, hij zit de hele dag boven. Heeft straf. Hij mag pas weer aan leuke dingen denken als de bovenverdieping af is. Ben eigenlijk wel te goed voor deze wereld want kookieman mag vandaag toch heel even weg, anders is het ook weer zo sneu voor exyasman.

Maar de rest van de week heeft ie gewoon straf, hup naar boven en alleen voor het eten mag ie naar beneden.
Hahahaaha. Als Kookieman niet komt opdagen, zal ik exyasman meedelen waarom
Geen bijzonderheden
Zo hoort het, opvoeden dat mannen spul!

Hier was het druk vandaag. Ga nou nog effe liggen, kan ik de rest van de avond ook nog mee. Heb nog meer te doen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2009 @ 14:14:

Hahahaaha. Als Kookieman niet komt opdagen, zal ik exyasman meedelen waarom

Ben echt veuls te goed, hij mocht weg van me!
Hahahahaha! Heeft ie goed zijn best gedaan?
Geen bijzonderheden
nou, zal je het vertellen, hij valt niets tegen!

(En heel eerlijk, in het echt, het bestelde behang is nog niet binnen)
Dus dat moet ie ook nog aan de muren plakken. Druk baasje, die Kookieman
Geen bijzonderheden
Zeker, zeker een druk baasje, letterlijk en figuurlijk.

Had hem net toch losgelaten en dacht hij komt nooit meer terug, maar het is toch zo`n liefie. Komt gewoon weer thuis.

Ben zo blij dat ik morgen naar de kapper mag, ben er net één uit de schiettent.

Tot later, we gaan even de deur uit!
wat een gek*t met dat forum hier....

Yas, 'kennen' Kookie en ik elkaar ook?

Nee, rest gedelete, nog ff niet relevant.

Ga wel volgende week met Its meeten. LEUK en lang geleden!
aloha,

Thee, denk niet dat wij elkaar kennen maar misschien toch ook wel weer.

Yasmijn, vertel, kennen Thee en ik elkaar?
Nope, jullie kennen elkaar niet, maar dat kan nog komen.

Thee, je zou me nog mailen

Leuk, met Its meeten! Heb ik ook zo lang niet gezien! Wordt hoogste tijd!
Geen bijzonderheden
Zijn jullie allemaal op pad? Ben ik dan de enige die aan het werk is?

Ooo zielige ik!
Geen bijzonderheden

Ooo zielige ik!
Geen bijzonderheden
Niet aan het werk, maar wel de aldi 'leeggekocht'. Grijns, was er al lang niet meer geweest.

Lekkere (blikjes) prosecco, gewone en rose gescoord en dan heb je toch een liter t.o. AH een 0,7 fles! En nog wat probeerwijn en heul veul andere dingen.

Incl. 17 inch flatscreen (niet voor mij) 155 euro totaal!

Yas, ik ga je NU mailen!
Toch wel naar mijn huisadres he?
Geen bijzonderheden
Yes of course
Thee, mn vader nog gezien, laveloos wss ?
Je weet toch!
muchacha, ik zat zaterdag even een broodje op een terrasje te eten en toen zag ik 'm langslopen, maar hij zag mij niet.

Ik hoorde wel andere mensen roepen 'hee *naam*, hoe gaat het ermee?' En riep over z;n schouder dat het wel goed ging en liep door.

Niet laveloos btw
quote:yasmijn schreef op 29 juli 2009 @ 15:13:

Ooo zielige ik!

Ik was inderdaad op pad. Voor werk en later weer voor Mimi--> dierenarts. Zit nu aan de antibiotica plus pijnstillend middel.

Volgende week is ze namelijk 'aan de beurt'. Zit er nou al om in de stress. Ben er niet gerust op. Als ze er maar door komt want dit wordt best een heftige ingreep c.q. operatie.

Moest vandaag ook nog even op een klein kindje passen van een vriendin en ik heb bijzonder weinig geslapen dus vermoeiend allemaal. Ging de combiketel ook nog kapot maar die is gelukkig weer gerepareerd. Zo meteen de keuken aan kant want ja, het is slecht afwassen als je enkel koud water hebt.

Gisteravond vette stroomstoring gehad. Bleek de waterkoker kortsluiting te maken dus die ligt nu in de vuilniszak. Voorlopig ouderwets water koken in een pannetje.

De oudere oppas kater heeft trouwens nu eeuwige rust. De second opinion bracht dezelfde uitslag. Dit weekend ga ik even naar ze toe omdat ik nog wat foto's van de kater had gemaakt tijdens mijn werkopdrachten m.b.t. hem.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:thee schreef op 29 juli 2009 @ 16:23:

muchacha, ik zat zaterdag even een broodje op een terrasje te eten en toen zag ik 'm langslopen, maar hij zag mij niet.

Ik hoorde wel andere mensen roepen 'hee *naam*, hoe gaat het ermee?' En riep over z;n schouder dat het wel goed ging en liep door.

Niet laveloos btw Oke, maakte me een beetje zorgen
Je weet toch!
Pff, ik zit!

Dit was echt zo`n race en sjeesdag, geen minuut gezeten maar waar ik uiteindelijk de dag mee heb gevuld is me nu niet meer helemaal duidelijk.

Huisgenoten hangen voor tv, FC Twente speelt en ga nu ook kijken.
Wie weet komen we elkaar nog eens tegen, Thee, zou best leuk zijn.

Zielig Shala, maar uiteindelijk beter voor het beestje.
anoniem_71657 wijzigde dit bericht op 29-07-2009 22:09
Reden: tikfout
% gewijzigd
Als Thee naar Enschede komt (en dat doet ze ) dan kunnen we een leuke get together houden.

Twente heeft het aardig gedaan, 0-0 uit!

Wij hebben geboekt voor de vakantie. 03-09 weg en 18-09 retour.

We gaan naar een klein Grieks eilandje, een klein, prettig hotelletje, zon, zee, zwembad, rust, boeken, strand, lekker eten.

Daar gaan we voor!

Heb er zin in!
Geen bijzonderheden
Wat heerlijk dat je geboekt hebt. Een heel prettig vooruitzicht.

Wanneer spreken we af? Ik ben van de partij!
Lekker vooruitzicht Yas en zeker welverdiend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven