Veranderd product !

04-09-2026 22:38 149 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat vond je altijd heel lekker maar is na " vernieuwd" niet meer je favoriet.

Zo vond ik de Bros bros bros uit het Adele Bloemendaal tijdperk het allerlekkerste.
Sinds ze dat harde laagje eromheen hebben verwijderd koop ik het niet meer.

Nu kocht ik van de week weer taaitaai..is het ineens platter, andere smaak en het " laklaagje" zit er niet meer op, alleen sintjes en piet is vervangen voor de zak van Sinterklaas...

Waarom veranderen fabrikanten een goed lopend product of halen ze een goed lopend product uit de schappen ?Zoals een paar jaar geleden haalde de ruiter Hagelslag de karamel uit de schappen terwijl die vaak uitverkocht was, zo gewild !

Ik snap er soms helemaal niks van .
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Explorista schreef:
05-09-2026 20:42
O, heb jij dat ook.
Ik heb hier van die groene lapjes schuur liggen.
En weer breek ik een nieuw pakje open.
#NietDuurzaam

Je hebt tegenwoordig heel veel wasbare. Ik heb er twee, doen wat ze moeten doen.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
bartjes schreef:
05-09-2026 20:25
Worden ze daar ook taaier van?
Ik had laatst wokkels gekocht, die leken "bol" als in: dat de zak al een tijd open is geweest.
Maar ik maakte hem echt net open.

Slof.
Bourbon en dan de hazelnootsmaak . Vroeger kregen we dat zondags als toetje en toen ik op mezelf woonde maakte ik het ook maar dan zo vanuit de maatbeker in 1 keer op :$
Spazzolino schreef:
05-09-2026 10:37
Sindskort is de verse gnocchi van de AH veranderd van receptuur en nu zitten er opeens gluten in :(
Las ik , gelukkig ook ergens want anders zo weer in mijn mandje gegooid. Nu die van de Jumbo gekocht , weet nog niet of er verschil in zit maar iig wel zonder gluten .

Sowieso is dat irritant dat er 1 versie is van iets zonder gluten en dan is de receptuur veranderd en zitten er wel gluten in.
MarindaH schreef:
05-09-2026 23:21
Je hebt tegenwoordig heel veel wasbare. Ik heb er twee, doen wat ze moeten doen.

Bedankt voor de tip.
Ik ga ernaar kijken.
Of ik zet ze op mijn Sinterklaasverlanglijstje. (Sintproducten liggen al in de winkel, Adventskalenders zijn al te koop, dus ik mag een lijstje voor de Sint maken.)
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
Almostdone1 schreef:
06-09-2026 01:16

Sowieso is dat irritant dat er 1 versie is van iets zonder gluten en dan is de receptuur veranderd en zitten er wel gluten in.
Ik ben niet allergisch maar ik vond die zonder gluten ook lekkerder en makkelijker op te bakken.
Toen zat het ook nog in 2 aparte deelbakjes wat ideaal was voor 1 persoon.
Grief is just love with nowhere to go
Spazzolino schreef:
05-09-2026 10:37
Sindskort is de verse gnocchi van de AH veranderd van receptuur en nu zitten er opeens gluten in :(
Ja :@ zo balen. Ik at deze best vaak. En alle andere voorverpakte gnocchi is ook al met gluten :|

Die van rummo uit de glutenvrije serie is trouwens ook lekker maar hier niet verkrijgbaar in supermarkt ( wel bij sligro)
Fucupcake schreef:
06-09-2026 00:46
Slof.
Ik weet waar jij weg komt :D
Over die gnocchi; ik zou massaal hierover gaan klagen bij AH. Als ze genoeg signalen ontvangen gaan ze hier misschien wel iets mee doen? Ik heb ook wel meegemaakt dat recept veranderingen weer teruggedraaid werden na klachten.
Waitingforthenight schreef:
06-09-2026 13:37
Over die gnocchi; ik zou massaal hierover gaan klagen bij AH. Als ze genoeg signalen ontvangen gaan ze hier misschien wel iets mee doen? Ik heb ook wel meegemaakt dat recept veranderingen weer teruggedraaid werden na klachten.
Is al gedaan.
Everything is possible for the one who believes.
De witte Glorix O2 zonder penetrante chloorlucht hebben ze een paar jaar geleden gecanceld en toen ik daarover klaagde kreeg ik een vrij bot antwoord terug dat ie weg was en ook niet meer zou terugkeren ondanks klagers zoals ik. De tijd dat bedrijven klantvriendelijk waren ligt wel achter ons vrees ik.
Vroeger frituurde mijn moeder zelf kroepoek. Van die heerlijke grote dingen werden het.
Ook nooit meer ergens kunnen ontdekken. Ook in toko's niet
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
06-09-2026 14:07
Vroeger frituurde mijn moeder zelf kroepoek. Van die heerlijke grote dingen werden het.
Hier hebben ze heel veel soorten, misschien zit de juiste erbij?

https://www.orientalwebshop.nl/nl/aziat ... oepoek?p=1
Hemelsbreed 120 km ten Noordwesten van Zelhem en ca. 8 uur fietsen
calvijn1 schreef:
06-09-2026 14:07
Die van de Vietnamese loempiakraam vind ik erg lekker
love2dance schreef:
06-09-2026 11:35
Ja :@ zo balen. Ik at deze best vaak. En alle andere voorverpakte gnocchi is ook al met gluten :|

Die van rummo uit de glutenvrije serie is trouwens ook lekker maar hier niet verkrijgbaar in supermarkt ( wel bij sligro)
Afbeelding

Heel vaak in de verkoop op Veepee.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Trekdrop en nogaruiten heb ik laatst gekocht bij een museumsnoepwinkeltje in Zutphen! Die geur al van die trekdrop toen ik het zakje openmaakte, net als vroeger.

Die Paradontax baalde ik ook zo van. Heb daarna de nieuwe smaken geprobeerd en ben blijven hangen bij de 'Herbal Fresh', die vind ik prima en nog steeds geen aften.
Moiren schreef:
06-09-2026 13:39
Is al gedaan.
Hahah ja ik ook. Maar volgens mij was het probleem een andere leverancier…. Heb er in ieder geval niks over gehoord over mijn klacht :-D

Oh pepexxx dat zal ik dan eens bij mijn favorieten zetten op veepee. Nog nooit voorbij zien komen daar.
Als het tenminste niet al aan de datum zit want dan krijg ik het in mijn uppie niet op hahahah

De kroepoek bij amazing oriental was ook al gedeeld zag ik
love2dance wijzigde dit bericht op 06-09-2026 16:35
Reden: had link geplaatst voor de kroepoek maar die bleek er al te staan.
36.61% gewijzigd
Niet veranderd maar weg. Calve slasaus. Ik heb er heel wat geprobeerd maar het is het net niet.
love2dance schreef:
06-09-2026 16:31

Oh pepexxx dat zal ik dan eens bij mijn favorieten zetten op veepee. Nog nooit voorbij zien komen daar.
Als het tenminste niet al aan de datum zit want dan krijg ik het in mijn uppie niet op hahahah

Het is nog verkoop nu tot morgenochtend 06:00 uur.
Ze hebben meerdere pastas glutenvrij.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Witte kitkat chunky 🥲
pepexx schreef:
06-09-2026 18:07
Het is nog verkoop nu tot morgenochtend 06:00 uur.
Ze hebben meerdere pastas glutenvrij.
Heel gek als ik rummo intik vind hij niks…wel bij glutenvrij.
Maar minimaal 8 pakken is wel wat veel ( er staat bij dat de datum op verpakking staat maar daar durf ik toch niet op te gokken dat dat nog lang houdbaar is dan…) heb jij er ervaring mee dat hij dan nog lang houdbaar is?
love2dance wijzigde dit bericht op 06-09-2026 18:19
40.25% gewijzigd
love2dance schreef:
06-09-2026 18:13
Wat raar als ik het intik krijg ik dat er op dit moment geen verkoop is van Rummo….misschien uitverkocht dan….
https://www.veepee.nl/gr/catalog/905800
Het is geen eten, maar ik baal er enorm van dat er nergens meer cif met bleek wordt verkocht, in de super dan..
Het enige waar ik het nu nog kan kopen is bij bol, 2 liter..
Dan dat maar, want het maakt toch het allerbeste schoon..
https://www.glutenvrijewebshop.nl/de-ce ... nvrij.html
Glutenvrije gnocchi.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven