Veranderd product !
vrijdag 4 september 2026 om 22:38
Wat vond je altijd heel lekker maar is na " vernieuwd" niet meer je favoriet.
Zo vond ik de Bros bros bros uit het Adele Bloemendaal tijdperk het allerlekkerste.
Sinds ze dat harde laagje eromheen hebben verwijderd koop ik het niet meer.
Nu kocht ik van de week weer taaitaai..is het ineens platter, andere smaak en het " laklaagje" zit er niet meer op, alleen sintjes en piet is vervangen voor de zak van Sinterklaas...
Waarom veranderen fabrikanten een goed lopend product of halen ze een goed lopend product uit de schappen ?Zoals een paar jaar geleden haalde de ruiter Hagelslag de karamel uit de schappen terwijl die vaak uitverkocht was, zo gewild !
Ik snap er soms helemaal niks van .
Zo vond ik de Bros bros bros uit het Adele Bloemendaal tijdperk het allerlekkerste.
Sinds ze dat harde laagje eromheen hebben verwijderd koop ik het niet meer.
Nu kocht ik van de week weer taaitaai..is het ineens platter, andere smaak en het " laklaagje" zit er niet meer op, alleen sintjes en piet is vervangen voor de zak van Sinterklaas...
Waarom veranderen fabrikanten een goed lopend product of halen ze een goed lopend product uit de schappen ?Zoals een paar jaar geleden haalde de ruiter Hagelslag de karamel uit de schappen terwijl die vaak uitverkocht was, zo gewild !
Ik snap er soms helemaal niks van .
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
zaterdag 5 september 2026 om 23:21
Explorista schreef: ↑05-09-2026 20:42O, heb jij dat ook.
Ik heb hier van die groene lapjes schuur liggen.
En weer breek ik een nieuw pakje open.
#NietDuurzaam
Je hebt tegenwoordig heel veel wasbare. Ik heb er twee, doen wat ze moeten doen.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
zondag 6 september 2026 om 01:16
Las ik , gelukkig ook ergens want anders zo weer in mijn mandje gegooid. Nu die van de Jumbo gekocht , weet nog niet of er verschil in zit maar iig wel zonder gluten .Spazzolino schreef: ↑05-09-2026 10:37Sindskort is de verse gnocchi van de AH veranderd van receptuur en nu zitten er opeens gluten in![]()
Sowieso is dat irritant dat er 1 versie is van iets zonder gluten en dan is de receptuur veranderd en zitten er wel gluten in.
zondag 6 september 2026 om 10:34
Bedankt voor de tip.
Ik ga ernaar kijken.
Of ik zet ze op mijn Sinterklaasverlanglijstje. (Sintproducten liggen al in de winkel, Adventskalenders zijn al te koop, dus ik mag een lijstje voor de Sint maken.)
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
zondag 6 september 2026 om 11:33
Ik ben niet allergisch maar ik vond die zonder gluten ook lekkerder en makkelijker op te bakken.Almostdone1 schreef: ↑06-09-2026 01:16
Sowieso is dat irritant dat er 1 versie is van iets zonder gluten en dan is de receptuur veranderd en zitten er wel gluten in.
Toen zat het ook nog in 2 aparte deelbakjes wat ideaal was voor 1 persoon.
Grief is just love with nowhere to go
zondag 6 september 2026 om 11:35
JaSpazzolino schreef: ↑05-09-2026 10:37Sindskort is de verse gnocchi van de AH veranderd van receptuur en nu zitten er opeens gluten in![]()
Die van rummo uit de glutenvrije serie is trouwens ook lekker maar hier niet verkrijgbaar in supermarkt ( wel bij sligro)
zondag 6 september 2026 om 13:39
Is al gedaan.Waitingforthenight schreef: ↑06-09-2026 13:37Over die gnocchi; ik zou massaal hierover gaan klagen bij AH. Als ze genoeg signalen ontvangen gaan ze hier misschien wel iets mee doen? Ik heb ook wel meegemaakt dat recept veranderingen weer teruggedraaid werden na klachten.
Everything is possible for the one who believes.
zondag 6 september 2026 om 13:52
De witte Glorix O2 zonder penetrante chloorlucht hebben ze een paar jaar geleden gecanceld en toen ik daarover klaagde kreeg ik een vrij bot antwoord terug dat ie weg was en ook niet meer zou terugkeren ondanks klagers zoals ik. De tijd dat bedrijven klantvriendelijk waren ligt wel achter ons vrees ik.
zondag 6 september 2026 om 14:54
Hier hebben ze heel veel soorten, misschien zit de juiste erbij?
https://www.orientalwebshop.nl/nl/aziat ... oepoek?p=1
Hemelsbreed 120 km ten Noordwesten van Zelhem en ca. 8 uur fietsen
zondag 6 september 2026 om 15:11
zondag 6 september 2026 om 15:22
love2dance schreef: ↑06-09-2026 11:35Jazo balen. Ik at deze best vaak. En alle andere voorverpakte gnocchi is ook al met gluten
Die van rummo uit de glutenvrije serie is trouwens ook lekker maar hier niet verkrijgbaar in supermarkt ( wel bij sligro)

Heel vaak in de verkoop op Veepee.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in