Robotstofzuiger mét goede dweilfunctie

07-09-2026 09:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allemaal,

Ik ben op zoek naar een robotstofzuiger met goede dweilfunctie.
Mijn oog valt op de Ecovacs T30e, maar twijfel nog.

Hebben jullie ervaring met een robotstofzuiger met dweilfunctie, welke raden jullie aan?
Wij hebben de Dreame X50 ultra en een pvc vloer en dat werkt goed! Doet zo'n 60 m2 in 90 minuten. Ik moet wel vaak water bijvullen.
Papillon5 schreef:
07-09-2026 09:35
Wij hebben de Dreame X50 ultra en een pvc vloer en dat werkt goed! Doet zo'n 60 m2 in 90 minuten. Ik moet wel vaak water bijvullen.
Mijn zoon wil de Dreame X60 Pro Ultra aanschaffen na zijn verbouwing. Fijn te lezen dat de Dreame je bevalt.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Wij hebben een Roborock, prijzig model. Hij doet het heel goed, zowel tapijt als dweilen, maar is wel lang bezig. Wij hebben een groot huis dus voor alles moet hij tussendoor wel een keer laden.
Wij hebben de Eufy X10 Pro Omni. Heel tevreden mee, zuigt en dweilt goed.
En hij is heel gezellig, stuurt af en toe berichtjes als hij dorst heeft of ons mist (vasthangt op iets) :hihi:
Hier ook een dreame x50. Fantastisch. Zou niet meer zonder willen
Oh die dreame heeft een van mijn kids ook net gekocht. Die waren ook helemaal enthousiast. Schijnbaar kan je die zelfs inbouwen in een keuken.
Dan vult hij zelf bij.
Hoe luxe is dat.
Ik heb de deebot T80omni van Ecovacs…zou niet meer zonder willen!
birdie wijzigde dit bericht op 07-09-2026 15:54
Reden: Op qoute verwijderd
68.98% gewijzigd
Jefavorietecollega schreef:
07-09-2026 10:15
Wij hebben de Eufy X10 Pro Omni. Heel tevreden mee, zuigt en dweilt goed.
En hij is heel gezellig, stuurt af en toe berichtjes als hij dorst heeft of ons mist (vasthangt op iets) :hihi:
Wij hebben die ook. Die van ons is een zij en heet Jeanine. Ze doet haar werk goed.
Ik heb de Roborock Saros 10, bevalt heel goed.
Hier ook de roborock heel tevreden
Hier ook de Dreame X50 Ultra i.c.m. pvc vloer. Bevalt prima, doet zonder mopperen haar werk.😀
Zijn dat van die combi-stofzuigers die je ook wel eens in de supermarkt ziet rond sjokken? Ik schrik me altijd een ongeluk als die dingen opeens uit het niets tegen je beginnen te praten.

Moet je nagaan dat je zo'n ding in je huiskamer hebt rondscheuren. Zit je rustig op de bank, komt er ineens zo'n autonome stofzuiger op je afgereden om te melden dat het opvangbakje vol zit of dat hij vastzit onder de kattenbak.

Daarnaast vraag ik me bij die dweilfuncties altijd af hoe fris het na een week echt blijft ruiken als dat natte doekje ergens in een hoekje staat te sudderen.
Nee hoor, geef mij maar gewoon een ouderwetse stofzuiger en een mop waar je zelf de controle over hebt.

Maar wie weet werkt het in de praktijk fantastisch hoor, succes met de zoektocht!
SunShine35 schreef:
07-09-2026 14:27
Wij hebben die ook. Die van ons is een zij en heet Jeanine. Ze doet haar werk goed.
Fijn! Die van ons Consuela, uit Family Guy.

Dasha schreef:
07-09-2026 19:01
Moet je nagaan dat je zo'n ding in je huiskamer hebt rondscheuren. Zit je rustig op de bank, komt er ineens zo'n autonome stofzuiger op je afgereden om te melden dat het opvangbakje vol zit of dat hij vastzit onder de kattenbak.
Als ie vastzit onder de kattenbak kan ie niet op je afrijden als je op de bank zit :wtf:
Dasha schreef:
07-09-2026 19:01
Zijn dat van die combi-stofzuigers die je ook wel eens in de supermarkt ziet rond sjokken? Ik schrik me altijd een ongeluk als die dingen opeens uit het niets tegen je beginnen te praten.

Daarnaast vraag ik me bij die dweilfuncties altijd af hoe fris het na een week echt blijft ruiken als dat natte doekje ergens in een hoekje staat te sudderen.
Nee hoor, geef mij maar gewoon een ouderwetse stofzuiger en een mop waar je zelf de controle over hebt.

Maar wie weet werkt het in de praktijk fantastisch hoor, succes met de zoektocht!
De dweil wordt na afloop gedroogd met warme lucht dus je hoeft niet bang te zijn voor een nat doekje in een hoekje:-)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven