Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu contact met een andere eigenaar van 3 kittens, ook zo'n zelfde wolbaaltje kater (Main Coon). Daar gaan we misschien wel kijken.

O leuk, leuk!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Oeh spannend Mal! Leuk!
Ik vind het ook zo leuk voor Jonathan, want dan kan hij echt opgroeien met zo'n beestje die echt gewend is aan hem (die katten van ons lopen zich nog wel eens een beetje aan te stellen).
Leuk, Mal.

Hoe oud zijn je huidige katten?
Kater is bijna 14 en poes is bijna 7.
Goedemorgen!
Ohh poes is nog jong.

Dacht dat jullie al 100 jaar bij elkaar waren ;)

katten kunnen behoorlijk oud worden toch?
Katten kunnen een jaar of 16 worden denk ik. De kater van mijn zus werd 18. De andere poes die ik had ging al dood toen ze 9 was, die had kanker. Je weet het dus nooit van te voren.

We gaan nu kijken bij dit monstertje. Hij is wel cute he!

Hij wordt net zo groot als die kat waar Mare mee op de foto staat op de Hyves.
quote:bambino schreef op 29 juli 2009 @ 07:58:

Ohh poes is nog jong.

Dacht dat jullie al 100 jaar bij elkaar waren ;)Toen de poes een half jaar was kregen wij iets, dus nu 6,5 jaar want de poes wordt volgende maand 7.
Heel cute!

Wanneer gaan jullie kijken?
We hebben al wat heen en weer gemaild voor informatie en bij deze mensen hebben we een beter gevoel. Zij willen ook graag dat de kittens tot 12 weken bij de moeder blijven. Dat is ook een normale termijn, dat hadden we bij de Heilige Birmaan (poes) ook.

Ik heb net gemaild wanneer we kunnen komen. Kan zijn dat M eerst even gaat kijken na werktijd of het klikt en dat we daarna met zijn drietjes gaan.
Vandaag dan voor het echt naar het ziekenhuis he Bam! Succes!

Wij moeten morgen weer naar KNO. Jonathan heeft al weer een oorontsteking achter de rug, en heeft nu vanaf donderdag alweer een loopoor (bah), en dat is het andere oor. Dus eigenlijk sinds de buisjes eruit zijn gegroeid is het weer mis, dus hij zal waarschijnlijk weer nieuwe buisjes krijgen. Overigens zijn de aanvallen weer weg nu hij dat loopoor heeft, heel apart.
Dank!

Juul is helemaal Happy: Hij mag ook gaan werken

Leuk beestjes kijken, hopelijk is het wat. hebben ze 1 kitten?

Ohh dat is wel heel apart ja. Zou het daarmee in verband kunnen staan? Of het is een samenloop van.

Gaat dat operatief die buisjes? Je hebt het vast al wel een keer verteld, maar ik ben het kwijt.
Buisjes gaan met een kort roesje. Meestal wordt het 's morgens vroeg al gedaan en mogen ze naar huis als ze wat hebben gegeten en gedronken.

Jonathan reageert heel sterk op infecties. Dan heeft hij meteen aanvallen. Volgende week moeten we ook weer naar Dr B. Dan krijgen we de uitslag van de slaap-eeg.

Leuk dat Juul zo enthousiast is. Wat voor werk doet Bamman?
Manlief is systeemontwikkelaar
Ohh dat valt dan nog wel mee. Blijft natuurlijk wel een heel gebeuren voor die kleintjes.
Morgen...

Bam: succes maar weer hè!

Mal: oh wat een lekker beestje! Spannend! Balen van de buisjes!
morgen? het is vandaag hoor ;)
Bijdehandjes gegeten bij het ontbijt Bam?
Nee, ik heb allebei mijn handjes nog ;)
Liever bijdehand dan bijdevoet dan maar hè...
*steekt tong uit*
Bam, misschien kan je het voorstellen in het zwembad.

Fotografe in zwembad

Ook goedemorgen allemaal.

En nu weer verder werken....

PS.

Mal, lieffffff!

Bam, succes straks!
Wat een scheetig monstertje Mal! Hoorde laatst wat die buurkat van ons heeft gekost, hoop dat die van jullie minder kostbaar is, haha! O bah, loopoor. Heeft hij er veel last van? Spannend ja, die uitslag volgende week... Ben je er erg mee bezig, of verwacht je er eigenlijk niks van?

Bam, nog een keer succes dan vandaag! Leuk, Julian mee naar papa's werk. Mare vindt dat ook helemaal te gek (maar ja, werkplaats vol stoere timmermannen die ze om haar vinger kan winden, dat werkt natuurlijk wel.. ).

Suus, marokkaanse couscoussalade uit de allerhande, zal even kijken of ik hem kan opdiepen. Viel in de smaak gisteren, maar de semifreddo (met in balsamico gemarineerde aardbeien dit keer want de frambozen waren uitverkocht) was da bomb.

Enka, goedemorgen! Geweldige foto's had je op de hyves gezet zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven