Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een wijsneus Mal! Echt een poepie!

Mijn ervaring met later een kitten erbij: Wij hadden twee katten van 4 en 5 jaar. (of 3 en 4, weet ik niet meer zeker...) Wij vielen voor een kitten, dus die mocht erbij. oudste poes werd echter niet liever... Werd er met de tijd zelfs hier en daar valsig van leek wel. Middelste poes was altijd al schuw, dit werd nog erger. Oudste poes overleed helaas (neergeschoten met een luchtbuks ) en de 2 overgebleven poezen fleurden helemaal op. Wij hebben ons toen voorgenomen niet meer een poes erbij te halen, tenzij we er nog maar een zouden hebben. (dan zou het voor het gezelschap namelijk weer erg leuk zijn...)

kan natuurlijk ook heel anders gaan, dus ik help je hier vast niet mee haha! Succes ermee!
Enka: nog 75 minuten! Hang in there!!!
Ah daar is u weer Bridges
Zow ik had weer een typische Bamactie..zucht...

Was een dag tevroeg op het VU.................
Oh nee Bam... Zucht...

Nu morgen weer oppas regelen en zo? Bah...
Ach, heb vast de route voor morgen uitgestippeld ;)

Neem Juul waarschijnlijk mee naar Amsterdam. manlief werkt in Amsterdam, die vist hem dan op op het station en dan neemt hij hem even mee naar het werk.. Juul heeft al paar x gevraagd of hij een keer op papa's werk mocht gaan kijken, dan is dat bij deze geregeld;)

Heb morgenvroeg zoiezo oppas.
He, kind zit al een kwartier voorbeeldig op haar krukje naar een (verantwoorde ) dvd te kijken maar gaat net als mama wil forummen over de schutting hangen...
Whaaaaaaaaaaaaa wat een scheetje Mal! Ik zeg doen

Ooooo nee Bam, dat was echt een Bamactie dus! Man nog naar dokter geweest vandaag?
Heeft wel een heel lief ondeugend koppie.

Nee, morgen. maar het gaat ineens stukken beter zegt ie...
hahaha Hel, ze wil gewoon niet dat je gaat forummen ;)
Prachtig, wat een karakter.

Bridge, ik weet nog niet wanneer van het weekend. Denk zaterdag ergens, dan zijn de winkels in A ook open
zow. Jullie mogen overmorgen in de teststand Mal en Star.

Ga ze morgen verzenden, met een beetje goede wil gaan de flipfloppers vanavond online, tal met andere zomerproducten.

Ik ben overigens absoluut geen sliploper, maar ze zitten wel erg lekker, al zeg ik het zelf.
Ben benieuwd Bam, leuk!
quote:Star schreef op 28 juli 2009 @ 17:22:

Whaaaaaaaaaaaaa wat een scheetje Mal! Ik zeg doen

Nou, wij waren er ook al een soort van eruit dat we het wel wilden doen, en dat we dit weekend zouden gaan kijken met Jonathan. Maar die vrouw zei dat we hem dan meteen mee moesten nemen en hij is nog maar 7 weken! Dat is echt veel te klein om bij de moeder weg te gaan. Dus wij vroegen of hij tot 10-11 weken kon blijven, want daar worden katten veel stabieler van, en ze zei dat dat niet kon. Nou jaaaa. Heeft dus geen verstand van katten, dus dat doen we maar niet. We neuzen wel weer verder.
Stressed is just desserts spelled backwards
Heel veel katjes gaan toch rond de 8 weken weg? Geen officiele fokster ook dan zeker?
dat wil ik dus net zeggen Star. maar ik heb er dan ook geen bal verstand van.

Bij honden gaan ze volgens mij al met 6 weken weg.
Heb mijn poezen ook allemaal rond die 7 weken gehad Mal...

Mijn poes wordt morgen geschoren. (En nee dames het is niet wat jullie denken, vuilpeukjes!) Heb een heel goedkope kattenkapsalon gevonden dus daar gaan we morgen eens kijken. Buikje kaal, achterkantje kaal en rest uitdunnen...

Verder verveel ik me...
Oh ja Star, ik heb zaterdag ook nog een kinderverjaardag. Daar ga ik denk ik in de ochtend heen dus ben er dan alleen 's middags, vanaf een uur of een denk ik.
Ik dacht anders niks...
Ik ook niet voor de verandering

Ok, we houden even contact Bridge!
tsss beetje flauw hoor... Jullie ontstijgen het niveau hier...
Hoezo dan dat scheren Bridges? Wist helemaal niet dat dat gebruikelijk was bij poezen? (heb erg mijn best gedaan om het zo te formuleren dat het maar voor 1 uitleg vatbaar is )

Wat een lief beessie Mal! Helemaal geen verstand van poezen, maar 7 wkn klinkt wel erg klein nog...

Sorry Bam, maar moest erg lachten om je Bam-actie in zkh vandaag. Beter zo dan een dag te laat...

Compu, Mare heeft het telkens maar over de knuffels en kusjes die ze van CG kreeg, haha!

Star, en, deegbaksels gelukt?

Zo, vandaag bij Suus en Julia langs geweest, ook erg gezellig - ik ga de hele januariclub langs in m'n vakantie. Kiekje van fotogeniek moment op de groep (gisteren bij Compu was ik niet snel genoeg, de kabouters willen nog niet erg blijven zitten voor de foto helaas).

Drie collega's van vriend te eten, had grootste deel van het diner gisteren al bereid maar toch nog wel even druk mee geweest vanmiddag. Ze hebben alles opgegeten en zijn nu endje varen met z'n viertjes. Goed geregeld, van mij mogen ze een rondje polder doen want ik ben wel weer uitge-entertaind voor vandaag.
Is een langharige Hel, kruizing tussen Pers en Mainecoon met aanleg voor klitten in de vacht en laat zich niet kammen. Buik wordt dus gewoon een keer per jaar kaal geschoren en rest bijgewerkt.

Je bent weer knappe huisvrouw geweest dus? Well done!
Hel, schuif recept couscous-salade even door, klonk lekkerrrrr.

Was gezellig dat jullie er waren! Moppies lief samen.

Bridge, ik zal eens een buik foto regelen inderdaad. Of heb je liever die kont waar ook een baby in zit????

Mal, neuj, raar mens, poessies horen volgens mij tot minstens 10 weken bij moederpoes dus deze mevrouw is raarrrr! Maar wel leuk voor je man (en jou), zo'n lief klein wollebolletje...

Kat heeft matras reiswiegje ondergezeken (onze eigen schuld, opgesloten in schuur voor 24uur moet je ergens piesen nietwaar??). Op zoek naar nieuwe matras blijkt dat niet eenvoudig te zijn. Iemand nog een matras van een rieten reiswieg (mozes mandje) op zolder liggen dat ik mag lenen?
Geen idee of de maten allemaal standaard zijn Suus. Waarom koop je niet stuk matrasspul op de markt, Op maat maken 9of vaak kun je het ook wel bestellen als je het doorgeeft) laken eromheen, klaar. Is dat niet makkelijker?

Hmmm kijk uit naar de foto trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven