Telefoon kwijt

24-09-2026 22:40 86 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De telefoon van mijn dochter (11 jaar) is sinds gister kwijt.

Nu is het waarschijnlijk haar eigen schuld maar ik wil haar graag helpen zoeken.
Het ding blijft altijd beneden en gaat niet mee naar buiten. We hebben alle hoeken, lades, schoenen etc binnestebuiten gekeerd maar kunnen het niet vinden.
De batterij was bijna op (inmiddels nu helemaal denk ik) en ze had het geluid uit staan. We hadden de telefoon niet gekoppeld middels ‘zoek mijn iphone’.

Er was ooit een fantastisch topic over een dweil (?) die TO niet meer kon vinden. Daar kwamen hele goede tips voorbij. Vandaar mijn hulpvraag aan jullie.

Wie heeft nog goede zoeksuggesties?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Fijn dat de foon terrecht is,in t vervolg let ze wel beter op(hoop ik).

ik was de boodschappen aan t opruimen,zo ook in n hoge voorraadkast.
Na 14 dagen vond ik daar m n sleutels terug,direct een set reserve laten maken die in m,n nachtkastje liggen,als ik dat niet vergeet.

Oorbellen,de hele dag liep ik met 1 creool oorbel,3 dagen gezocht lag hij in m,n grote apothekerskast in de badkamer.Volgens mij is hij daar zelf naar verhuist.
Ik ben geen chaoot maar soms slipt er iets doorheen.

Enfin misschien n topic openen met wat ben jij kwijtgeraakt?
Badeendje92 schreef: ↑
25-09-2026 23:48
Ik heb er ook nog wel een.. mijn dunschiller is verdwenen. Heel de keuken al overhoop gehad.. krijg hem niet gevonden.
Die is makkelijk: weggegooid met de schillen..
OlleGrieze schreef: ↑
26-09-2026 00:18
Waar was jouw plumeau? Dat heb ik gemist.
En misschien is daar ook die ene schoen die ik al jaren kwijt ben...
Achter de wijnkoelkast in de garage :-?

Edit: ik type dit nu wel maar weet het eigenlijk niet zeker. Zou mijn eigen topic moeten teruglezen..

Opgezocht: hij lag achter een kast in de garage. Die kast moest eruit vanwege een vloer die gelegd ging worden, heb ik geschreven in 2022. En nu denk ik: kast? Welke kast dan? :@@:
ambra schreef: ↑
26-09-2026 07:55
Achter de wijnkoelkast in de garage :-?

Edit: ik type dit nu wel maar weet het eigenlijk niet zeker. Zou mijn eigen topic moeten teruglezen..

Opgezocht: hij lag achter een kast in de garage. Die kast moest eruit vanwege een vloer die gelegd ging worden, heb ik geschreven in 2022. En nu denk ik: kast? Welke kast dan? :@@:
Heb je uit die tijd geen foto’s van die kast? 💡
Waar zouden we zijn zonder beroepsgeheim.
26-09-2026 07:54
Ik ben ook een eetlepel kwijt. Onwijs irritant dat die set niet meer compleet is. Het lijkt me niet dat je die zoals een dunschiller per ongeluk weggooit. Mocht iemand daar nog tips voor hebben, hoor ik het graag.
Ik was ooit mijn sleutelbos kwijt. Hele huis omgekeerd, en uiteindelijk de huisbaas maar gebeld die een vervangende cilinder in de voordeur zette. De man was net vijf minuten weg toen ik mijn sleutelbos terugvond.

In een pan :facepalm:
Niet quoten ajb
26-09-2026 07:54
Ja en voor het gemak maken ze die dingen groen, of n andere kleur die mooi opgaat in de schillen of groenteafval. Bij nader inzien denk ik dat dat opzet is om de markt in stand te houden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Lady*Voldemort schreef: ↑
26-09-2026 10:56
Ik was ooit mijn sleutelbos kwijt. Hele huis omgekeerd, en uiteindelijk de huisbaas maar gebeld die een vervangende cilinder in de voordeur zette. De man was net vijf minuten weg toen ik mijn sleutelbos terugvond.

In een pan :facepalm:

Wow....neee!!! :rofl:
Lilith schreef: ↑
25-09-2026 00:16
Je hebt er niets aan maar ik heb ooit na 2 jaar een sleutelbos terug gevonden in een keukenkastje waar ik toch dagelijks in kom.
Geen idee hoe dat kon.
Ik heb ook een keer zoiets gehad. Sleutels kwijt die in een la lagen van een kast die ik echt meermaals had doorzocht. Echt heel raar was dat moment. Na 2 weken vond ik ze toen ik die la letterlijk uit de kast haalde :-?
Brengt herinneringen terug dit topic. Ik was eens een envelop met veel geld kwijt; de bijdragen van de kinderen van de club waar ik toen actief was, voor het kamp. Maar hij kón niet weg zijn, ik wist zeker dat ik hem thuis had gehad en daarna nergens mee naartoe had genomen. Het was natuurlijk extra erg omdat het niet mijn eigen geld was. Een vriendin kwam langs en ik uitte mijn frustratie. Dat hij gewoon in de la van de kast moest liggen, maar dat ik die al verschillende keren grondig had doorzocht. Zij ging er toch alsnog in kijken en... vond hem, hij was aan de achterkant uit de lade geschoven! Wat een opluchting was dat.
Een andere die me te binnen schiet. Ik zou over enkele dagen een locatie waar ik toen werkte op het alarm moeten zetten en afsluiten. Ik ging anders nooit als laatste weg, dus ik had de (speciale, dure) sleutel eigenlijk nog nooit gebruikt. En ik had geen idee waar ik hem had gelaten. Stress... Maar ik had nog een paar dagen om mijn huis op zijn kop te zetten. 's Nachts droomde ik dat die sleutel gewoon aan mijn (omvangrijke) sleutelbos zat. Ik herinnerde me de droom toen ik wakker werd en wist 100% zeker dat de sleutel daar niet aan zat, maar ik checkte het natuurlijk toch even en jawel! Zo leuk dat mijn onderbewuste me geholpen had.

Momenteel zijn mijn man en ik op vakantie op Corsica en daar is hij gisteren zijn bril kwijtgeraakt. We hebben de hele tent en de auto binnenste buiten gekeerd; gisteravond in het donker met de zaklamp en vanochtend bij daglicht opnieuw, maar niet gevonden. Op de camping is hij ook niet gevonden. Er zijn drie locaties waar de bril mogelijk uit de auto is gevallen bij het pakken van de strandtas etc. Hij droeg zijn zonnebril op sterkte en had de normale bril in een hoesje meegenomen in de auto, daar is hij 99% zeker van. Mijn man is enorm slordig in die dingen en ik vind dit weer zó ontzettend stom, maar ja, expres doet hij het natuurlijk niet. De bril is GVD twee maanden oud en bepaald niet goedkoop. Duimen jullie mee dat we de bril terugvinden...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat fijn dat de telefoon terecht is!
Zelf ook ooit overtuigd geweest dat mijn telefoon van de aardbodem was verdwenen. Bleek ‘ie IN het dekbedovertrek te zitten. :@@:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven