Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
zaterdag 25 juli 2009 om 16:41
nee hoor nog niet, maar hoor je dan wanneer dat je geholpen wordt?ben erg benieuwd. maar ik lees allerlei klachten ivm. met het overgewicht! nou heb er ook wel wat hoor (hielspoor,zere gewrichten etc.)maar we wachten allemaal maar af wanneer het TELEFOONTJE komt.duurt me wel heel lang,maar lees veel jullie verhalen en dat van pom doet me goed ,ben trots op je pom!ga zo door!!!!!! nou fijne zaterdag allemaal !!! liefs jantiena
maandag 27 juli 2009 om 11:05
Jantien.... Ik denk niet dat ik hoor wanneer ik word geholpen , maar IK HOOP HET WEL !!! haha
Ik heb weer genoten van het weekend er was bij ons Braderie en Horeca nacht , dus er zitten vast wel weer een paar kilo's bij !!
Ik zing tegenwoordig maar het liedje van Andre van duin
EVEN WACHTEN NOG ...............PIZZA !!! haha
Dames , geniet van de zon, ik laat jullie morgen weten hoe het gegaan is in het Rijnstate ziekenhuis !!!
Kuzzzzzzzzzzzzzzzz
Riny
Ik heb weer genoten van het weekend er was bij ons Braderie en Horeca nacht , dus er zitten vast wel weer een paar kilo's bij !!
Ik zing tegenwoordig maar het liedje van Andre van duin
EVEN WACHTEN NOG ...............PIZZA !!! haha
Dames , geniet van de zon, ik laat jullie morgen weten hoe het gegaan is in het Rijnstate ziekenhuis !!!
Kuzzzzzzzzzzzzzzzz
Riny
maandag 27 juli 2009 om 11:18
haai haai haaai ...
pfft ben helemaal gesloopt, druk weekend gehad. De kamer van mijn dochter geverfd en gerestyled!! Dus 2 dagen bezig geweest, bij vrienden gegeten en gisteravond uit eten geweest! Ohja vrijdagavond nog gewinkeld in Zeist.
Jullie ook allemaal een leuk weekend gehad?
Succes morgen Riny!
En Jantiena ik ben ook trots op jouw hoor!!!!!!!
xxx Pom
pfft ben helemaal gesloopt, druk weekend gehad. De kamer van mijn dochter geverfd en gerestyled!! Dus 2 dagen bezig geweest, bij vrienden gegeten en gisteravond uit eten geweest! Ohja vrijdagavond nog gewinkeld in Zeist.
Jullie ook allemaal een leuk weekend gehad?
Succes morgen Riny!
En Jantiena ik ben ook trots op jouw hoor!!!!!!!
xxx Pom
dinsdag 28 juli 2009 om 19:23
hee hallo allemaal
daar ben ik weer t is weer even geleden
Riny allereerst gecondoleert met het verlies.
Pom Pom gefeliciteerd met je 25 kilo!
wat goed
vanmiddag heeft mijn dokter ook gebeld dat ik een afspraak moet maken met mijn chirurg en dat ik nu officieel op de lijst sta voor een gastric bypass (ik dacht dat het al zo was maar blijkbaar dus niet haha)
maar nu ik het dus officieel! ben er wel blij mee
18 augustus moet ik naar de chirurg dus ik ben benieuwd!
hoe het afloopt...
nou iedereen succes weer en een fijne week!
x
elise
daar ben ik weer t is weer even geleden
Riny allereerst gecondoleert met het verlies.
Pom Pom gefeliciteerd met je 25 kilo!
wat goed
vanmiddag heeft mijn dokter ook gebeld dat ik een afspraak moet maken met mijn chirurg en dat ik nu officieel op de lijst sta voor een gastric bypass (ik dacht dat het al zo was maar blijkbaar dus niet haha)
maar nu ik het dus officieel! ben er wel blij mee
18 augustus moet ik naar de chirurg dus ik ben benieuwd!
hoe het afloopt...
nou iedereen succes weer en een fijne week!
x
elise
dinsdag 28 juli 2009 om 20:08
Brenda gezellig dat je meeschrijft iedereen is welkom!!
en lieskeee goed wat van je te horen, 18 augstus, dat is best snel.. je kan lekker aftellen!!
Ben benieuwd hoe het met Riny is gegaan...
Pilous foto's foto's foto's hahahha grappie
Nou bij mij gaat het weer lekker, inmiddels 28 minder Pom en voel me beter als ooit! Heb over 3 weken een bruiloft, ik heb nog een kleding advies vraagje.. dat volgt nog!
Dag meiden x Pom
en lieskeee goed wat van je te horen, 18 augstus, dat is best snel.. je kan lekker aftellen!!
Ben benieuwd hoe het met Riny is gegaan...
Pilous foto's foto's foto's hahahha grappie
Nou bij mij gaat het weer lekker, inmiddels 28 minder Pom en voel me beter als ooit! Heb over 3 weken een bruiloft, ik heb nog een kleding advies vraagje.. dat volgt nog!
Dag meiden x Pom
dinsdag 28 juli 2009 om 20:48
Hallo dames !!!!
Welkom Brenda, gezellig dat je erbij bent !!!
Vandaag in Rijnstate geweest, en wat denk je ???
WACHTTIJD ............................3 tot 4 maanden !!
Dit komt omdat zij de patienten van Emmen erbij hebben.
Maar in september krijgen ze er op de vrijdag een tweede operatiekamer bij, en dan hopen ze op de wachttijden in te lopen.
Dus Jantiena , Er is nog een kans dat we samen op zaal komen haha
Ik vond de mensen er wel heel erg aardig, ze namen echt de tijd voor je en ik vond het ook een erg mooi ziekenhuis.
Dus meiden , jullie zijn voorlopig nog niet van mij verlost in dit forum !!!
Koezzzzzzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!!!
Riny
Welkom Brenda, gezellig dat je erbij bent !!!
Vandaag in Rijnstate geweest, en wat denk je ???
WACHTTIJD ............................3 tot 4 maanden !!
Dit komt omdat zij de patienten van Emmen erbij hebben.
Maar in september krijgen ze er op de vrijdag een tweede operatiekamer bij, en dan hopen ze op de wachttijden in te lopen.
Dus Jantiena , Er is nog een kans dat we samen op zaal komen haha
Ik vond de mensen er wel heel erg aardig, ze namen echt de tijd voor je en ik vond het ook een erg mooi ziekenhuis.
Dus meiden , jullie zijn voorlopig nog niet van mij verlost in dit forum !!!
Koezzzzzzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!!!
Riny
dinsdag 28 juli 2009 om 21:18
Hello,
Wat een warm en leuk welkom
Zal ik ff wat over mijzelf vertellen/schrijven.
Ik ben dus Brenda en woon in Friesland.
Ben 32 jaar en heb dit jaar in mei de beste beslissing ooit genomen(zo voelt het) na vorig jaar ook al een stap te zetten, maar dit terzijde.
Heb ook al jaren overgewicht, maar had er nooit last van en heb altijd in mijn achterhoofd gehouden dat mensen mij maar moeten nemen zoals ik ben. Maar ik had er ineens genoeg van.
En in mijn omgeving hoorde ik steeds positievere verhalen en dacht laat ik eens gaan informeren.
Ik ben naar de huisarts gegaan op 14 mei en die deed helemaal niet moeilijk om een verwijsbriefje te geven voor het ziekenhuis. Dat was stap 1.
Nu moest ook stap 2 gedaan worden, want wie a zegt moet ook b zeggen.
Dus uiteindelijk gebeld met planbureau ziekenhuis en daar zeiden ze dat de huisarts een fax moest sturen en dat ik dan de volgende dag naar huisarts kon bellen wat voor datum ik heen kon.
De volgende dag gebeld en toen kon ik op 11 juni al terecht, dat ging echt heel snel.
Hier kom je eerst op spreekuur obesitasverpleegkundige en die zorgt dan voor de verdere afspraken.
Heel verhaal van haar kant en allemaal vragen moeten beantwoorden (logisch) en heel veel info meegekregen naar huis om te lezen.
Het gesprekje duurde bijna 35 minuten, dus echt wel de tijd.
Na het gesprek mocht ik gelijk door te bloedprikken, dit was om te beoordelen hoe de leverfunctie, nierfunctie was en om te kijken of de schildklier niet de veroorzaker is.
Daarna lekker naar huis en de info die ik gekregen had eens goed doorlezen.
Zaterdags de 13e had ik al post met afspraken voor de internist, dit waren op 2 verschillende dagen 21 en 23 juli dit kon jammer genoeg niet op 1 dag wat normaal wel zo is omdat het vakantieperiode is, nou is niet anders toch.
Vorige week de afspraken bij internist gehad.
Dinsdag de 21e zou ik o.a. de uitslagen krijgen van bloedonderzoek, daar had ik op gerekend. Toen ik opgeroepen werdt, werdt ook de assistente geroepen en dat ze tensieapparatuur moest meenemen naar behandelkamer.
Ik daar wachten totdat ze kwam, bleek dat ze een hartfilmpje wilde maken, hoewel dat snel gepiept is, had ik er niet op gerekend.
Dat verliep allemaal heel soepel en was goed
Later kwam de internist en gelukkig was dit een heel aardig iemand die meteen een beetje "het ijs brak" (had wat zenuwen).
Hij vertelde waarom ze het traject zo doen en dat het eigenlijk wel veel is maar dat ze het beter zo kunnen doen dan achteraf zeggen, dit had niet bij deze persoon gemoeten zo. Helemaal gelijk.
Bloeduitslagen waren ook allemaal goed, niks geen afwijking.
Hij luisterde nog ff naar longen en hart en bevoelde schildklier.
Allemaal goed doorstaan en weer goedgekeurd
Volgende stap was gastroscopie, had ik al een afspraak voor voor de 23e.
Had wel wat ingelezen maar heb nog een folder gevraagd.
Dus de 23e om half 2 s'middags de scopie. Zelfde internist deed de scopie, normaal doet een collega dat hier.
Moest nuchter heen.
Ging zonder zenuwen heen, want had zoiets nog nooit gehad en als ik folder mocht geloven viel het wel mee en de internist had nog gezegd 3 minuten dan is het klaar.
Bij de behandelafdeling aangekomen en opgeroepen naar scopiekamer eerst verdoving in keel, jemig wat was dat een naar gevoel:(
(Ze gebruiken dezelfde verdoving als tandarts, maar dat heb ik nog nooit gehad)
Kon binnen 1 minuut al niet meer slikken.
Toen wachten op internist wat ff duurde.
Eindelijk was hij er en kon het beginnen.
Mocht op liinkerzij liggen en kreeg gebitje in.
Dat ging nog wel.
Toen kwam slang en bij tong aangekomen dacht ik waar moet dat ding heen en zodra het in keel zat was het al kokhalzen en de tranen sprongen in mijn ogen. Adem maar rustig door(makkelijk praten)
Kon zelf niet meekijken maar mijn man wel.
Er zat een klein zweertje maar dat kon komen door verdoving/kokhalzen.
Alles zag er goed uit, was dat niet zo geweest dan had hij dat meteen gezegd.(internist had ook al verteld dat hij in zijn hele loopbaan maar 1 had afgewezen)
Bij thuiskomst meteen een mailtje gestuurd naar verpleegkundige hoe het nu verder zou gaan.
Zij zou een gesprek bij psycholo(o)g(e) regelen en die krijg ik thuisgestuurd.
Dan wordt je besproken in het team en maakt zij een afspraak bij de chirurg die mij dan -bij positief besluit- doorstuurd naar de anesthesist, die krijg ik ook thuisgestuurd.
De internist heeft gezegd dat er voor mij in principe niets in de weg staat.
2 oktober heb ik een afspraak bij dietiste in ziekenhuis.
Dus ben benieuwd of ik tussendoor naar psycholo(o)g(e) kan.
Er is mij op 11 juni verteld dat het 8 maanden kan gaan duren. Hoop eerder nu ik toch al zover ben.
Ik had nog een vraagje: waarom gaan sommige eerst naar een NOK en anderen weer niet?
Dat scheelt echt per ziekenhuis of niet?
Fijne avond iedereen
Wat een warm en leuk welkom
Zal ik ff wat over mijzelf vertellen/schrijven.
Ik ben dus Brenda en woon in Friesland.
Ben 32 jaar en heb dit jaar in mei de beste beslissing ooit genomen(zo voelt het) na vorig jaar ook al een stap te zetten, maar dit terzijde.
Heb ook al jaren overgewicht, maar had er nooit last van en heb altijd in mijn achterhoofd gehouden dat mensen mij maar moeten nemen zoals ik ben. Maar ik had er ineens genoeg van.
En in mijn omgeving hoorde ik steeds positievere verhalen en dacht laat ik eens gaan informeren.
Ik ben naar de huisarts gegaan op 14 mei en die deed helemaal niet moeilijk om een verwijsbriefje te geven voor het ziekenhuis. Dat was stap 1.
Nu moest ook stap 2 gedaan worden, want wie a zegt moet ook b zeggen.
Dus uiteindelijk gebeld met planbureau ziekenhuis en daar zeiden ze dat de huisarts een fax moest sturen en dat ik dan de volgende dag naar huisarts kon bellen wat voor datum ik heen kon.
De volgende dag gebeld en toen kon ik op 11 juni al terecht, dat ging echt heel snel.
Hier kom je eerst op spreekuur obesitasverpleegkundige en die zorgt dan voor de verdere afspraken.
Heel verhaal van haar kant en allemaal vragen moeten beantwoorden (logisch) en heel veel info meegekregen naar huis om te lezen.
Het gesprekje duurde bijna 35 minuten, dus echt wel de tijd.
Na het gesprek mocht ik gelijk door te bloedprikken, dit was om te beoordelen hoe de leverfunctie, nierfunctie was en om te kijken of de schildklier niet de veroorzaker is.
Daarna lekker naar huis en de info die ik gekregen had eens goed doorlezen.
Zaterdags de 13e had ik al post met afspraken voor de internist, dit waren op 2 verschillende dagen 21 en 23 juli dit kon jammer genoeg niet op 1 dag wat normaal wel zo is omdat het vakantieperiode is, nou is niet anders toch.
Vorige week de afspraken bij internist gehad.
Dinsdag de 21e zou ik o.a. de uitslagen krijgen van bloedonderzoek, daar had ik op gerekend. Toen ik opgeroepen werdt, werdt ook de assistente geroepen en dat ze tensieapparatuur moest meenemen naar behandelkamer.
Ik daar wachten totdat ze kwam, bleek dat ze een hartfilmpje wilde maken, hoewel dat snel gepiept is, had ik er niet op gerekend.
Dat verliep allemaal heel soepel en was goed
Later kwam de internist en gelukkig was dit een heel aardig iemand die meteen een beetje "het ijs brak" (had wat zenuwen).
Hij vertelde waarom ze het traject zo doen en dat het eigenlijk wel veel is maar dat ze het beter zo kunnen doen dan achteraf zeggen, dit had niet bij deze persoon gemoeten zo. Helemaal gelijk.
Bloeduitslagen waren ook allemaal goed, niks geen afwijking.
Hij luisterde nog ff naar longen en hart en bevoelde schildklier.
Allemaal goed doorstaan en weer goedgekeurd
Volgende stap was gastroscopie, had ik al een afspraak voor voor de 23e.
Had wel wat ingelezen maar heb nog een folder gevraagd.
Dus de 23e om half 2 s'middags de scopie. Zelfde internist deed de scopie, normaal doet een collega dat hier.
Moest nuchter heen.
Ging zonder zenuwen heen, want had zoiets nog nooit gehad en als ik folder mocht geloven viel het wel mee en de internist had nog gezegd 3 minuten dan is het klaar.
Bij de behandelafdeling aangekomen en opgeroepen naar scopiekamer eerst verdoving in keel, jemig wat was dat een naar gevoel:(
(Ze gebruiken dezelfde verdoving als tandarts, maar dat heb ik nog nooit gehad)
Kon binnen 1 minuut al niet meer slikken.
Toen wachten op internist wat ff duurde.
Eindelijk was hij er en kon het beginnen.
Mocht op liinkerzij liggen en kreeg gebitje in.
Dat ging nog wel.
Toen kwam slang en bij tong aangekomen dacht ik waar moet dat ding heen en zodra het in keel zat was het al kokhalzen en de tranen sprongen in mijn ogen. Adem maar rustig door(makkelijk praten)
Kon zelf niet meekijken maar mijn man wel.
Er zat een klein zweertje maar dat kon komen door verdoving/kokhalzen.
Alles zag er goed uit, was dat niet zo geweest dan had hij dat meteen gezegd.(internist had ook al verteld dat hij in zijn hele loopbaan maar 1 had afgewezen)
Bij thuiskomst meteen een mailtje gestuurd naar verpleegkundige hoe het nu verder zou gaan.
Zij zou een gesprek bij psycholo(o)g(e) regelen en die krijg ik thuisgestuurd.
Dan wordt je besproken in het team en maakt zij een afspraak bij de chirurg die mij dan -bij positief besluit- doorstuurd naar de anesthesist, die krijg ik ook thuisgestuurd.
De internist heeft gezegd dat er voor mij in principe niets in de weg staat.
2 oktober heb ik een afspraak bij dietiste in ziekenhuis.
Dus ben benieuwd of ik tussendoor naar psycholo(o)g(e) kan.
Er is mij op 11 juni verteld dat het 8 maanden kan gaan duren. Hoop eerder nu ik toch al zover ben.
Ik had nog een vraagje: waarom gaan sommige eerst naar een NOK en anderen weer niet?
Dat scheelt echt per ziekenhuis of niet?
Fijne avond iedereen
dinsdag 28 juli 2009 om 21:41
3 tot 4 maanden, jeetje das nog best lang. maar voor de kerst moet het wel gepiept zijn...
Ja brenda overal gaat het weer anders, ik heb echt een traject van een half jaar gehad maar daarna was ik met 3 weken geopereerd, heel fijn overigens!! Ach dat je de stap hebt ondernomen is al heel goed en ermee bezig zijn ook, wachten duurt lang maar het is het waard meiden, verzet je zinnen. Voor mij is het alweer 4 maanden geleden.. jullie kunnen dat ook zeggen straks en ben zo benieuwd hoe jullie het ervaren!
Fijne aaf
Ja brenda overal gaat het weer anders, ik heb echt een traject van een half jaar gehad maar daarna was ik met 3 weken geopereerd, heel fijn overigens!! Ach dat je de stap hebt ondernomen is al heel goed en ermee bezig zijn ook, wachten duurt lang maar het is het waard meiden, verzet je zinnen. Voor mij is het alweer 4 maanden geleden.. jullie kunnen dat ook zeggen straks en ben zo benieuwd hoe jullie het ervaren!
Fijne aaf
dinsdag 28 juli 2009 om 23:14
Het wachten is het wachten zeker waard, al wil ik nu ook wel heel snel.
Ze hebben hier -na horen zeggen- geen wachtlijst maar ja het traject moet je wel door. En nu zit je net met vakantietijd.
4 maanden is al behoorlijk lang Pom. Hoeveel wil je uiteindelijk afvallen?
Riny: das balen dat je dan 3 of 4 maanden moet wachten, hoop dat ze voor jullie de wachttijden snel inlopen.
Mijn man zijn nicht werkt in rijnstate en ze is dietiste, misschien zijn jullie daar geweest?
Ze hebben hier -na horen zeggen- geen wachtlijst maar ja het traject moet je wel door. En nu zit je net met vakantietijd.
4 maanden is al behoorlijk lang Pom. Hoeveel wil je uiteindelijk afvallen?
Riny: das balen dat je dan 3 of 4 maanden moet wachten, hoop dat ze voor jullie de wachttijden snel inlopen.
Mijn man zijn nicht werkt in rijnstate en ze is dietiste, misschien zijn jullie daar geweest?
woensdag 29 juli 2009 om 12:36
hallo allemaal
ik heb volgens mij ook een hele andere behandeling gehad als jullie ik moet zoiezo naar het twee steden ziekenhuis in tilburg ik weet niet of iemand daar bekend is?
ik heb vorig jaar een gesprek gehad met de psycholoog dietist en de chirurg en ik heb toen ook bloed laten prikken een slaap onderzoek gehad en een slokdarm foto moeten laten maken en een onderzoek voor mijn longinhoud dus jullie verhalen komen me neit echt bekend voor maar ja in elk ziekenhuis zal het wel anders zijn haha
hebben jullie nog vakantie plannen?
ik ga volgende week lekekr 11 dagen naar rhodos heb er echt zin in hahah
maar pom pom
hoe voelde jij je na de operatie en kan je nog wel gewoon alles eten? maar dan in kleine porties denk ik of niet?
kan je bijvoorbeeeld nog wel gewoon aardappels met groente en vlees eten of een keer fastfood?
nou ik hoor het allemaal wel
x elise
ik heb volgens mij ook een hele andere behandeling gehad als jullie ik moet zoiezo naar het twee steden ziekenhuis in tilburg ik weet niet of iemand daar bekend is?
ik heb vorig jaar een gesprek gehad met de psycholoog dietist en de chirurg en ik heb toen ook bloed laten prikken een slaap onderzoek gehad en een slokdarm foto moeten laten maken en een onderzoek voor mijn longinhoud dus jullie verhalen komen me neit echt bekend voor maar ja in elk ziekenhuis zal het wel anders zijn haha
hebben jullie nog vakantie plannen?
ik ga volgende week lekekr 11 dagen naar rhodos heb er echt zin in hahah
maar pom pom
hoe voelde jij je na de operatie en kan je nog wel gewoon alles eten? maar dan in kleine porties denk ik of niet?
kan je bijvoorbeeeld nog wel gewoon aardappels met groente en vlees eten of een keer fastfood?
nou ik hoor het allemaal wel
x elise
woensdag 29 juli 2009 om 14:32
woensdag 29 juli 2009 om 18:24
Elk ziekenhuis is anders ja. Ik ben in Belgie geopereerd en daar kan het binnen 2 weken geregeld zijn. Vooronderzoek en operatie.
@ Lieskee: Ik antwoord ook even, aangezien ik net als Pom ook een Gastric Bypasse heb. Ik kan alles eten op extreemzoete/vette dingen na. Zo net na je operatie krijg je amper een boterham op en nu, inmiddels bijna 5 jaar Post-Up, krijg ik er 3 weg. Het veranderd vanzelf. Bij de macdonalds bijvoorbeeld, voorheen at ik een bigmacmenu, extra groot en een cheeseburger erbij, nu krijg ik alleen die cheeseburger op. Ook je eetbehoefte veranderd. Voorheen at ik alles, behalve gekookte groente. Lekkere ovendingen met een dikke laag kaas enzo, nu ben ik gek op groente, ook gewoon gekookt, vind magere dingen veel lekkerder dan die vette zooi. Heel bijzonder, hoe je smaak verandert.
@ Lieskee: Ik antwoord ook even, aangezien ik net als Pom ook een Gastric Bypasse heb. Ik kan alles eten op extreemzoete/vette dingen na. Zo net na je operatie krijg je amper een boterham op en nu, inmiddels bijna 5 jaar Post-Up, krijg ik er 3 weg. Het veranderd vanzelf. Bij de macdonalds bijvoorbeeld, voorheen at ik een bigmacmenu, extra groot en een cheeseburger erbij, nu krijg ik alleen die cheeseburger op. Ook je eetbehoefte veranderd. Voorheen at ik alles, behalve gekookte groente. Lekkere ovendingen met een dikke laag kaas enzo, nu ben ik gek op groente, ook gewoon gekookt, vind magere dingen veel lekkerder dan die vette zooi. Heel bijzonder, hoe je smaak verandert.
donderdag 30 juli 2009 om 11:07
Pilous ik herken je eetpatroon.
Extreem vet of zoet kan ik ook niet verdragen, je voelt je niet goed erna.. dus je leert dat wel af. Ik eet veel sla met gerookte kip etc. Ik at al veel groenten maar ik eet nu weinig vlees, dat bevalt me niet zo. Ben er gelijk heel vol van en eet dan liever mijn groenten met een aardappeltje op.
Wel heb ik het s'avonds moeilijk maar dan neem ik 2 cracottes met slankie smeerkaas. Lekker licht maar je hebt toch wat te knabbelen.
Wij gaan volgende weekend nog een weekje naar Frankrijk! Maarrr Rhodos klinkt heel goed hahahha
Ik ga maandag naar Zumba, kijken hoelang ik het vol ga houden
Extreem vet of zoet kan ik ook niet verdragen, je voelt je niet goed erna.. dus je leert dat wel af. Ik eet veel sla met gerookte kip etc. Ik at al veel groenten maar ik eet nu weinig vlees, dat bevalt me niet zo. Ben er gelijk heel vol van en eet dan liever mijn groenten met een aardappeltje op.
Wel heb ik het s'avonds moeilijk maar dan neem ik 2 cracottes met slankie smeerkaas. Lekker licht maar je hebt toch wat te knabbelen.
Wij gaan volgende weekend nog een weekje naar Frankrijk! Maarrr Rhodos klinkt heel goed hahahha
Ik ga maandag naar Zumba, kijken hoelang ik het vol ga houden
donderdag 30 juli 2009 om 12:51
zow wat is er veel geschreven in de tussen tijd....
Ik heb eventjes bij zitten lezen, en ben ook weer op de hoogte van iedereen, verder heb ik weinig nieuws.
Betreft maagband, pffffffffffff.
Ik heb het idee dat we ook nog bijeenkomsten hebben met een groep,(NOK) die op dezelfde dag geopereerd gaan worden als ik.
Dat zijn 2 bijeenkomsten voordat ik naar de internist ga etc.
Ik kan het mis hebben, maar er staat me iets van bij, tijdens het orientatie gesprek gehoord volgens mij.(volgens mij heb ik het verdrongen)
Wat heb ik aan die groep, lekker belangrijk!!
Ik wil een afspraak met de internist, en wel morgen, hahaha.
tot schrijfse weer dames.
knuffel
Ik heb eventjes bij zitten lezen, en ben ook weer op de hoogte van iedereen, verder heb ik weinig nieuws.
Betreft maagband, pffffffffffff.
Ik heb het idee dat we ook nog bijeenkomsten hebben met een groep,(NOK) die op dezelfde dag geopereerd gaan worden als ik.
Dat zijn 2 bijeenkomsten voordat ik naar de internist ga etc.
Ik kan het mis hebben, maar er staat me iets van bij, tijdens het orientatie gesprek gehoord volgens mij.(volgens mij heb ik het verdrongen)
Wat heb ik aan die groep, lekker belangrijk!!
Ik wil een afspraak met de internist, en wel morgen, hahaha.
tot schrijfse weer dames.
knuffel
donderdag 30 juli 2009 om 17:40
hoi allemaal
Raar eigenlijk dat het overal zo anders is, je zou toch denken dat één metode de beste is.
Maar toch wel leuk om te horen hoe het bij anderen gaat.
Ëén ding is overal hetzelfde en dat is wachten op het verlossende telefoontje !!!
Om het wachten iets te verzachten ga ik 14 augustus samen met mijn dochter nog 10 dagen naar mijn favoriete vakantieland SPANJE !!!!!.
Raar eigenlijk dat het overal zo anders is, je zou toch denken dat één metode de beste is.
Maar toch wel leuk om te horen hoe het bij anderen gaat.
Ëén ding is overal hetzelfde en dat is wachten op het verlossende telefoontje !!!
Om het wachten iets te verzachten ga ik 14 augustus samen met mijn dochter nog 10 dagen naar mijn favoriete vakantieland SPANJE !!!!!.