Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
dinsdag 14 juli 2009 om 21:00
Hallo dames,
Als eerst wil ik zeggen dat ik echt respect voor jullie heb!!!!
Zelf heb ik nu ong. 35 kilo overgewicht. Ik weeg nu 97.6 kilo en ben 1.64m lang. Mijn overgewicht is voornamelijk door PCOS gekomen, tenminste dat denken we. Op mijn topic PCOS en liposuctie staat mijn hele verhaal. is errrruuug lang dus dat bespaar ik jullie.
Ik heb bij een dietiste gelopen en die vond dat ik iets te weinig at! niet veel maar 1 of 2 sneedjes brood en opscheplepels. dit was in de zelfde periode dat ik bijna 30 kilo ben aangekomen en dat ik PCOS heb. PCOS in vruchtbaarheids aandoening. Ik kan dus alleen zwanger worden door medicatie en waarschijnlijk door mijn overgewicht kwijt te raken. ik ben nu voor de 5de maand bezig met vruchtbaarheids medicatie.
Nu vraag ik mij af of het voormij wel zin zou hebben om een maagband of verkleining te nemen (als ik dat uberhaupt kan krijgen) Omdat ik zeg maar niet veel of verkeerd eet. Ik hoop dat iemand enig idee heeft!!
Heel veel sterkte met de operatie en het afvallen!!!!!! oh en laat je niet gek maken door domme mensen zonder inlevings vermogen!!!! is heel moeilijk weet ik, krijg ook geregeld vervelende opmerkingen naar mijn hoofd geslingert.
gr ECL
Als eerst wil ik zeggen dat ik echt respect voor jullie heb!!!!
Zelf heb ik nu ong. 35 kilo overgewicht. Ik weeg nu 97.6 kilo en ben 1.64m lang. Mijn overgewicht is voornamelijk door PCOS gekomen, tenminste dat denken we. Op mijn topic PCOS en liposuctie staat mijn hele verhaal. is errrruuug lang dus dat bespaar ik jullie.
Ik heb bij een dietiste gelopen en die vond dat ik iets te weinig at! niet veel maar 1 of 2 sneedjes brood en opscheplepels. dit was in de zelfde periode dat ik bijna 30 kilo ben aangekomen en dat ik PCOS heb. PCOS in vruchtbaarheids aandoening. Ik kan dus alleen zwanger worden door medicatie en waarschijnlijk door mijn overgewicht kwijt te raken. ik ben nu voor de 5de maand bezig met vruchtbaarheids medicatie.
Nu vraag ik mij af of het voormij wel zin zou hebben om een maagband of verkleining te nemen (als ik dat uberhaupt kan krijgen) Omdat ik zeg maar niet veel of verkeerd eet. Ik hoop dat iemand enig idee heeft!!
Heel veel sterkte met de operatie en het afvallen!!!!!! oh en laat je niet gek maken door domme mensen zonder inlevings vermogen!!!! is heel moeilijk weet ik, krijg ook geregeld vervelende opmerkingen naar mijn hoofd geslingert.
gr ECL
donderdag 16 juli 2009 om 10:01
Zo meiden daar ben ik weer !
Dank jullie wel voor jullie steunbetuiging.
Wel heftig hoor zo'n plotseling overlijden.
Daar komt ineens een hoop bij kijken.
Het wachten is nu op het lichaam,dat is nog niet in Nederland
( heeft met vergunningen te maken )
Maar goed,
Dan gaan we nu maar weer over op de dingen van de dag !!!
Morgen naar het L.U.M.C. voor een M.R.I. van mijn hart en lever.
Moet ik een uur stil liggen in de ding
(is net wat voor mij stil liggen haha )
Zal jullie morgenavond laten weten hoe het gegaan is.
Geniet vandaag nog maar lekker van de zon, ik ga mijn houten vlonder in de tuin schoon spuiten.
toedeloe !!!!!!
Dikke kus
Riny
Dank jullie wel voor jullie steunbetuiging.
Wel heftig hoor zo'n plotseling overlijden.
Daar komt ineens een hoop bij kijken.
Het wachten is nu op het lichaam,dat is nog niet in Nederland
( heeft met vergunningen te maken )
Maar goed,
Dan gaan we nu maar weer over op de dingen van de dag !!!
Morgen naar het L.U.M.C. voor een M.R.I. van mijn hart en lever.
Moet ik een uur stil liggen in de ding
(is net wat voor mij stil liggen haha )
Zal jullie morgenavond laten weten hoe het gegaan is.
Geniet vandaag nog maar lekker van de zon, ik ga mijn houten vlonder in de tuin schoon spuiten.
toedeloe !!!!!!
Dikke kus
Riny
donderdag 16 juli 2009 om 22:06
Nee dat is zeker allemaal niet leuk!! Nogmaals sterkte...
Ik ben wel heel benieuwd naar hoe het morgen met je zal gaan, 1 uur stil liggen is ook niets voor mij hoor... pffft zonnebanken van 20 minuten vind ik al niets.
Ik ben vandaag ook weer lekker druk geweest, mijn mannetje is jarig en heb allemaal leuke plantjes gekocht voor in de tuin, het is weer gezellig bij ons
vanaf volgende week ga ik weer 100% werken. Zal wel weer even afzien! Fijne avond
xxx Pom
Ik ben wel heel benieuwd naar hoe het morgen met je zal gaan, 1 uur stil liggen is ook niets voor mij hoor... pffft zonnebanken van 20 minuten vind ik al niets.
Ik ben vandaag ook weer lekker druk geweest, mijn mannetje is jarig en heb allemaal leuke plantjes gekocht voor in de tuin, het is weer gezellig bij ons
vanaf volgende week ga ik weer 100% werken. Zal wel weer even afzien! Fijne avond
xxx Pom
vrijdag 17 juli 2009 om 15:52
Sterkte Riny... ik las over hem in de krant....
Pom, nog gefeliciteerd met je man en met je -25 kilo
Ik had altijd last van mijn knieen en enkels. Nu niet meer. Wel nogsteeds van vocht... maar dat is door de lipoedeem. Gaat nooit meer weg en wordt alleen maar erger.
Vanaf morgen ga ik voor het eerst in mijn leven in bikini liggen.... Whaaa!
Pom, nog gefeliciteerd met je man en met je -25 kilo
Ik had altijd last van mijn knieen en enkels. Nu niet meer. Wel nogsteeds van vocht... maar dat is door de lipoedeem. Gaat nooit meer weg en wordt alleen maar erger.
Vanaf morgen ga ik voor het eerst in mijn leven in bikini liggen.... Whaaa!
vrijdag 17 juli 2009 om 18:11
Ja pom, erg last van.
Het begon met mijn knieen, en nu ook al mijn enkels.
En ik heb het al, na niet al te veel lopen.
Ik heb ook al een steuntje voor onder mijn voeten, gemaakt van een soort stopverf, haha.
Anders komt er een zenuw klem te zitten, en das al helemaal niet fijn.
Maar het zal wel allemaal door dat overgewicht komen.
Ben ik blij dat ik al in het traject zit!!!!
pilous....genietse van je bikini......
Het begon met mijn knieen, en nu ook al mijn enkels.
En ik heb het al, na niet al te veel lopen.
Ik heb ook al een steuntje voor onder mijn voeten, gemaakt van een soort stopverf, haha.
Anders komt er een zenuw klem te zitten, en das al helemaal niet fijn.
Maar het zal wel allemaal door dat overgewicht komen.
Ben ik blij dat ik al in het traject zit!!!!
pilous....genietse van je bikini......
zaterdag 18 juli 2009 om 23:26
chica ... het zijn inderdaad de klachten van overgewicht
Zeer pijnlijk en de klachten worden ook steeds erger,
Maar ze gaan straks vanzelf over ( hoop ik )
Pilou.... lijkt mij ook wel weer leuk een bikini , alleen jammer dat het weer ons nu een beetje in de steek laat
(ik vind het wel even lekker , een beetje regen en onweer )
Nog even verslag over mijn M.R.I.
Dat is uitgelopen op een drama !!!!!!!!
gingen ze in het ziekenhuis eerst een hartfilmpje maken, dat ging goed, toen wilde ze bloed afnemen dat kregen ze niet voor elkaar, mijn aderen liggen nogal diep
Toen we in de kamer aan kwamen waar de machine stond, kreeg ik weer plakkers op mijn lichaam om mijn hartslag in de gaten te houden
en een blok onder mijn arm voor mijn lever
De keer dat ik proef moest gaan liggen in dat ding om te kijken of ik er inpaste en er tegen kon om in zo'n kleine ruimte te liggen, had ik dat allemaal niet.
En toen ging het wel goed
Maar nu zat ik echt klem en zeiden ze dat ik er in totaal anderhalf uur in moest liggen,
Ik lag er nog maar net in toen ik het helmaal benauwd kreeg en de paniek de overhand kreeg, dus hebben ze mij er uit gehaald.
dus dat werd hem niet,
Aan de ene kant schaamde ik mij rot, ik voelde mij zo kinderachtig, maar zij zeiden dat het best wel vaak voorkwam ook bij stoere dunne mannen.
Maar ik zat helemaal te trillen en te janken ! bah
Dus ik was al weer snel thuis.
Ik ben toch niet zo'n held !
Zeer pijnlijk en de klachten worden ook steeds erger,
Maar ze gaan straks vanzelf over ( hoop ik )
Pilou.... lijkt mij ook wel weer leuk een bikini , alleen jammer dat het weer ons nu een beetje in de steek laat
(ik vind het wel even lekker , een beetje regen en onweer )
Nog even verslag over mijn M.R.I.
Dat is uitgelopen op een drama !!!!!!!!
gingen ze in het ziekenhuis eerst een hartfilmpje maken, dat ging goed, toen wilde ze bloed afnemen dat kregen ze niet voor elkaar, mijn aderen liggen nogal diep
Toen we in de kamer aan kwamen waar de machine stond, kreeg ik weer plakkers op mijn lichaam om mijn hartslag in de gaten te houden
en een blok onder mijn arm voor mijn lever
De keer dat ik proef moest gaan liggen in dat ding om te kijken of ik er inpaste en er tegen kon om in zo'n kleine ruimte te liggen, had ik dat allemaal niet.
En toen ging het wel goed
Maar nu zat ik echt klem en zeiden ze dat ik er in totaal anderhalf uur in moest liggen,
Ik lag er nog maar net in toen ik het helmaal benauwd kreeg en de paniek de overhand kreeg, dus hebben ze mij er uit gehaald.
dus dat werd hem niet,
Aan de ene kant schaamde ik mij rot, ik voelde mij zo kinderachtig, maar zij zeiden dat het best wel vaak voorkwam ook bij stoere dunne mannen.
Maar ik zat helemaal te trillen en te janken ! bah
Dus ik was al weer snel thuis.
Ik ben toch niet zo'n held !
zondag 19 juli 2009 om 13:37
Pilous dan ga je vast en zeker op vakantie.... lekker geniet er maar van in je bikini!!!
Chicatjoe ik hoop dat je snel wat hoort en dat alle klachten snel verleden tijd zijn... pijn is niet fijn.
Oh Riny wat vreselijk, ik ben ook een keer door zo'n scan geweest maar dat was om galstenen op te sporen. dat duurde al heel lang laat staan dat je er ander half uur in moet liggen, dat is toch ook niet menselijk en waarom maken ze dat niet ruimer?! Ik vind dat toch wel slecht hoor. In het ziekenhuis waar ik mijn gastric bypass kreeg lag er een vrouwtje bij mij op zaal die de bloeddrukband niet pastte om haar boven arm. Toen deden ze het om haar enkel. Ik snap niet waarom ze die dingen niet gewoon groter maken. Dit was al de grootste die verkrijgbaar was.
Wat een rot weer he!! hier scheen de zon en binnen een half uur ging het onweren.. Jakkes.
Ik sta nu weer een tijdje stil in mijn gewicht, irritant is dat. Maar hoort er helemaal bij zeggen ze. Je valt af in plateau's.. dusss hahahhaa
Fijne zondag!!
x Pom
Chicatjoe ik hoop dat je snel wat hoort en dat alle klachten snel verleden tijd zijn... pijn is niet fijn.
Oh Riny wat vreselijk, ik ben ook een keer door zo'n scan geweest maar dat was om galstenen op te sporen. dat duurde al heel lang laat staan dat je er ander half uur in moet liggen, dat is toch ook niet menselijk en waarom maken ze dat niet ruimer?! Ik vind dat toch wel slecht hoor. In het ziekenhuis waar ik mijn gastric bypass kreeg lag er een vrouwtje bij mij op zaal die de bloeddrukband niet pastte om haar boven arm. Toen deden ze het om haar enkel. Ik snap niet waarom ze die dingen niet gewoon groter maken. Dit was al de grootste die verkrijgbaar was.
Wat een rot weer he!! hier scheen de zon en binnen een half uur ging het onweren.. Jakkes.
Ik sta nu weer een tijdje stil in mijn gewicht, irritant is dat. Maar hoort er helemaal bij zeggen ze. Je valt af in plateau's.. dusss hahahhaa
Fijne zondag!!
x Pom
dinsdag 21 juli 2009 om 19:40
Thanks allemaal !!!
Ik heb op dit ogenblik weinig te melden !!!
Het is nu afwachten tot de 28ste
En dan hoop ik weer meer te horen.
Je moet ook niet te snel afvallen he Pom
Anders kunnen wij jou niet meer inhalen hahaha
( Nee hoor ,,,, maar ik droom ervan 25 kilo minder )
Chica,,, heb jij soms last van een zogenaamde hielspoor ?
Ik heb op dit ogenblik weinig te melden !!!
Het is nu afwachten tot de 28ste
En dan hoop ik weer meer te horen.
Je moet ook niet te snel afvallen he Pom
Anders kunnen wij jou niet meer inhalen hahaha
( Nee hoor ,,,, maar ik droom ervan 25 kilo minder )
Chica,,, heb jij soms last van een zogenaamde hielspoor ?