Gezondheid alle pijlers

Maagband/verkleining

12-01-2009 11:13 3746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Er was ooit een topic met het onderwerp maagband of verkleining. Maar ik wilde graag een nieuw topic openen.

Ik zit nu in een traject van 3 maanden. Ik wil graag met mensen hier op het topic mijn bevindingen en ervaringen delen. wie schrijft er mee?

Groetjes Pom
Haai Lieskeee welkom bij de club!!

Er is op internet veel informatie te vinden, gewoon googlen.

En vooral eerlijk zijn naar jezelf anders zal een maagbandje niet helpen.

Lekker weekend gehad? x Pom
Join the club, lieske !!!

Eergisteren, zoiets stoms meegemaakt.

Kom ik buiten bij een vriend van mij, komt er een jong ventje voorbij gefietst, een beetje laveloos.

Zegt hij, gewoon vanuit het niets.....VET WIJF!!

Ik zeg watttttttt?

Ik heb normaal mijn mondje wel bij, maar stond met mijn bek vol tanden.

Roept ie ook nog...DIK WIJF en fietst door.

Ik had hem het liefste een verschrikkelijk pak rammel gegeven.

Maar hij was al gevlogen, ik ken heel die jongen niet.

Ik voel me nog steeds zwaar k#@t.

Ook al weet ik dat schelden geen pijn doet, ik heb het nog nooit meegemaakt.
Chicatjoe...

juist nu je er zo mee bezig bent, doet het dubbel zo pijn als iemand iets over je gewicht zegt,

Je moet maar zo denken....... JIJ kunt nog iets aan je gewicht doen en hij is gewoon als rand-debiel geboren.

En wij blijven van je houden !!!!!!!

kop meid lach ( nog even !!!! )

Ja dat randdebiel, doet me goed.
Nou beter een lekker dik wijf dan een contact gestoorde!! jezus wat een maloot.

Zie het maar als zijn gebrek, ik heb zo'n hekel aan mensen die alleen de buitenkant beoordelen.

Dikke kus en knuffel hij is deze onzin niet waard!!!!
thanx pompom, ik zal jullie berichtjes nog een paar keer lezen.

Geeft me weer kracht terug :-)

Af en toe , hoor ik het hem nog zeggen......de manier waarop.

Zo associaal, en dan vooral met de nadruk op wijf.

Wat had ik die gast graag op zijn associale bek getimmerd.

Er kwam een oergevoel naar boven, om te vechten , hihi.

Kon er niks aan doen.

Maar goed, Randdebiel, malloot en contactgestoorde gozer, weer snel vergeten.

**weer in de afwacht stand**

Nog iets gehoord riny?????????

Hier nog niks nada noppes.

Zou wel graag heel snel gescreent worden bij de internist, dan weet ik gelijk of er iets lichamelijks niet goed is, of juist wel.

Pom hoe gaat het, en hoe voel je jezelf?

Lichamelijk en geestelijk.

tot de volgende post weer
Maak je niet druk om zo'n dwaas Chicatjoe.

Lekker laten kletsen dat stomme joch! Hij weet niet beter!

Ik werd vandaag gebeld, ik heb nu een afspraak bij de chirurg op 10 augustus.

Ik moet voor die tijd nog naar de longarts en naar de internist.

Deze week heb ik een hartfilmpje en een thoraxfoto laten maken en is mijn bloed afgenomen voor onderzoek.

Ik hoorde dat de wachtlijst na het bezoek aan de chirurg nog 3-4 maanden is....:-(
en hoe lang duurt het christy voordat je de uitslag van die onderzoeken hebt, die gedaan zijn.??

**weer in de wachtstand **
Die uitslagen moeten eind deze maand allemaal bekend zijn, voordat ik naar de internist moet.

Hij bekijkt de uitslagen dan en na het bezoek aan de chirurg kom ik dan pas op de wachtlijst.

Ik voel me alsof ik al sinds februari op de wachtlijst sta, met al die afspraken en bijeenkomsten
hee hallo allemaal

ik doe ook mn best om eerlijk te zijn tegen mijzelf alleen is dat niet altijd even makkelijk. maar pom pom jij hebt een maagverkleining gehad he? maar hoe gaat dat nu na je geopereerd bent, ik bedoel je voelt natuurlijk wel dat je vol zit of niet?

en chicatjoe,

trek je niks aan van dat zielige ventje heeft zichzelf misschien nog niet helemaal goed in de spiegel bekeken., (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan)

ik vind het erg leuk dit forum haha

tot de volgende keer weer

x elise
Tuuuuuuuuuuuurlijk is het leuk op dit forum , Lieskeee !!!

Het gezegde is toch ,, dikke mensen zijn gezellige mensen !!! hahaha

nog één ochtend werken en dan heb ik 6 weken vakantie !!!!

JIPPY !!!

volgende week vrijdag de MRI van mijn hart en lever en woensdag over een week de MRI van mijn hersenen en de 28 ste naar de chirurg, dus elke week wel wat !

Maar ik durf geen vakantie te boeken, je weet niet waar je aan toe bent he ?

Afijn ik wacht met je mee chica !!!

xxxxxxx
Jep we wachten wat af met elkaar.

Een heel leven bij elkaar(opgeteld)

Welkom lieskeee

Voelt idd als een heel jaar al, dat wachten,ik zal eens checken, hoe lang ik al wacht, vanaf het eerste telefoontje.
6 april

Valt nog wel mee, denk ik.

Ladiessss...

Met mij gaat het allemaal goed, nu ineens ziet iedereen aan me dat ik aan het afvallen ben. Tja weeg je 70 kilo en er is 24 af dan zie je het wel maar op mijn gewicht van 144 is dat toch anders. Maar ik ga nu de 110-tallen in en dat voelt zoooo goed... echt heerlijk. Mijn gezicht is minder, mijn armen, mijn benen en mijn kont. Overal tegelijk. Maar ik draag nu ruim 2 kleding maten kleiner. Zit nu in maat 48 en die zit ruim. Ik zei vanmorgen tegen PomMAN dat het zo gek is want jarenlang neem ik afscheid van kleding, oke weer te klein geworden en dat sluipt erin. Nooit viel ik weer eens 10 kilo af ofzo.. het kwam er sluipend aan jaar in jaar uit BAH BAH BAH

Maar soms durf ik niet te denken dat het gewichtsverlies alleen maar door zal gaan, gek he! In het ziekenhuis zeiden ze omdat ik al te vaak teleur gesteld was geraakt door mijn lijnpogingen. Misschien is dat ook wel zo.

Heb vandaag een broodje kroket op, heb er een kwartier over gedaan maar het ging eigenlijk wel goed. Ik was mee op een kinderfeestje en ik dacht ineens heb geen brood mee ofzo, alle kinderen gingen frietjes eten enzo. Vandaar dus een broodje kroket. Ben wel blij dat het gewoon kan. Voelde me erna wel een beetje misselijk alsof ik 10 broodjes op had. Maar het bleef lekker zitten waar het zat. Maar drinken tijdens het eten is echt uit den boze, eerst lapte ik het een beetje aan mijn laars maar je hebt er echt serieus last van. Nu weet ik het en drink ik eerst voordat ik eet. Je bent je zo bewust van je lichaam normaal had ik dat broodje in 3 minuten op gehad. Hup een glas 7up erachteraan! Klok en slok die dagen zijn over hahahahha en maar goed ook!!!

Nou dames ik ga lekker bankhangen ben moe... Fijne avond

Dikke kus POM
Ik vanaf 12 januari Chica !!!!

Als ik aan de lijn had gedaan vanaf die tijd, dan was ik ongeveer 26 kg afgevallen

Maar ja...... had he ? haha

Gaat goed he POM ?

Maar voorzichtig met de kroketjes he ?

Allemaal een heerlijke regenachtige dag gewenst !!!!

( Ik vind het in ieder geval wel even lekker )
het duurt en het duurt maar he... wachten en wachten!! ik weet dat het geen leuke tijd is

knuffel
Dank je wel Pom

Ik denk dat het net als bevallen is.....

Achteraf valt het dan toch weer mee !

hahaha

Gezellig weekend !!!!

(Ik ga met een oud collega/vriendin een weekendje naar Ooij )

Dat doen wij altijd voor de grote schoolvakantie, iets gezelligs

(eten en borrelen dus )

Nu kan het nog !!! !!!

Dus duim voor mooi weer !!!

tot de volgende keer !!!!!

xxxx
wel een hele lange bevalling...haha.

Maar januari is ook al een tijdje...ik ben wel benieuwd naar de anderen hier.
nou ik weet niet wat erger is een bevalling of een half jaar wachten... mijn bevalling duurde 36 uur EHUMMM

Mijn moeder is vorige week begonnen met het Erica Terpstra dieet.. tjonge die is in 1 week 4,7 kilo afgevallen. knap he.. maarja ze mag in het begin geen vlees, alcohol suiker etc. Dit bouwt ze wel weer op. Maarja die hoeft er maar 20 kilo af en dan zit ze weer op haar "normale" gewicht van 70 kilo. Maar toch wel effectief al. Vriendinnetje van me is begonnen met Obesimed maar dat schijnt niets te zijn. Tis wat he... de strijd tegen de kilo's!! Slaap lekker
En duimen doen we altijd :-)
Kijk voor meer info op www.wlsinfo.nl

En daar is ook een heel groot forum met veel info en persoonlijke verhalen en ervaringen.

www.wlsinfo.nl/forum

Je kan zonder in te loggen al veel lezen. En als je je registreert kan je ook daar al je vragen stellen. Er is daar jaren aan ervaring en info.

Groetjes van Simsim
Ik lees af en toe met jullie mee, terwijl ik helemaal niet te zwaar ben, maar ik vind het zo ontzetten knap van jullie!

Dus een enorme pluim want die hebben jullie echt verdient.
wat lief Eles.....
Luitjes het mooie weer komt er weer aan

Hoe is het met jullie en de uitslagen? Of nog steeds wachten...?

Ik had vandaag weer een probleempje in de bedrijfskantine.. elke keer moet ik weer wennen.. hmmm lekker broodje, ach dan eet ik wel de helft.. ja NOT ik neem toch weer teveel en jahoor ik was weer misselijk. Dan denk ik echt bij mezelf LEER IK HET DAN NOOIT?!? het zal nog wel even duren voordat het allemaal in mijn systeem zit. Vandaag ben ik 25 kilo minder POM lekker hoor, ik gun het jullie allemaal! EN SNEL hahhahaha

Fijne avond
25 kilo Pom ( geweldig )

Alleen ik ben vandaag niet zo in een juich-stemming !!!!

Eergisteren is er een collega van mij dodelijk verongelukt

( 49 jaar ), hij was in Canada aan het Raften, overboord geslagen en onderwater vast komen te zitten tussen twee stenen.

Dus mijn vakantie begint anders dan ik gedacht had !

Ik denk dan ook ,, kan mij die klote lijn nou schelen ,,

lekker belangrijk !

Dus ik zal de eerst volgende dagen waarschijnlijk niet op het forum schrijven.

Er moeten zoveel dingen op school geregeld worden.

zo zie je maar weer... geniet van het leven, elke dag, ongeacht wat ze van je zeggen of vinden.

Liefs

Riny

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven