NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Iedereen nu in slaap of op vakantie? Welterusten dan maar!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ah ja, De Vloer Op is een superleuk programma. Ik ben ooit eens bij de opnames geweest, was erg leuk!

Inad!!! Long time nu speak! Fijn om te horen dat alles goed gaat
Ik ben er nog, info
Oh ja natuurlijk, de nachtagent is er nog!
Jaaaa! Ik heb andere forumtijden tegenwoordig dan de gemiddelde forummer
En ik heb vakantie en vriend heeft nachtdienst, dus daarom ben ik hier nog - ondertussen op Youtube mooie liedjes aan het luisteren...
Ik heb ook een soort van vakantie dus vandaar dat ik weer in mijn natuurlijke ritme terecht kom

Ben aan het bedenken hoe ik het beste van Edinburgh naar Londen ga. Trein en vliegen is ongeveer even duur en duurt even lang (vliegen incl. inchecken e.d.)

Maar trein is dus beter voor milieu dus dat wordt 'm denk ik.

Vraag me trouwens wel af... heb vandaag een creditcard aangevraagd. Hoe lang zal het duren voordat ik 'm in m'n bezit heb. Hoop binnen een week maar dat zal wel niet kunnen
Ah! Heb het al gevonden! "De aanvraag van een SNS Creditcard duurt maximaal 10 werkdagen. Je krijgt de pas thuisgestuurd."
Dus uiterlijk op 13 aug... Hmmm... En ik wil op 19 aug al vliegen. Best laat om nog te boeken. Plus dat ik straks 2 weken niet thuis ben.

Fuck fuck... waarom ben ik altijd zo laat met zulke dingen?

Misschien even een creditcard lenen van iemand om vluchten en trein te boeken...
Ga je met vakantie? Naar The Fringe?
Jaaaa!! Vriendin van me werkt daar dus ik ga haar een paar dagen bezoeken En dan 'even' door naar Londen.

Want I London!
Super, wil ik ook nog een keer heen, lijkt me geweldig.

En ja, London is ook een gave stad (paar jaar terug oud en nieuw gevierd)
Ik ben vorig jaar voor het eerst in Londen geweest, was begin augustus. En afgelopen mei ook nog een week geweest.

En dus over 3 weken alweer

Ik hoop er volgend jaar te gaan werken... of in de buurt, in Engie-stad
Dat zou mooi zijn, als je daar kunt werken! Is dat al zaker of zijn het nog (wilde) plannen??

Ik heb ook zo'n stedenverslaving, maar dan met Rome (ben daar nu 15x geweest ofzo)

Djies, begint hier ineens hard te onweren
Aaaah Rome! Lijkt me ook wel mooi

De plannen om daar te werken zijn nog wild, maar heb het al wel aangegeven bij mijn werk-vrienden in Engie-stad dus wie weet

Maar het komende jaar (t/m juli 2010) heb ik nog werk in NL, daarna nog geen plannen.
'Wel mooi'... Rome is echt meer dan 'wel mooi' hoor

Maar goed, spannend, die plannen, hoe wild ook!

Ik ga naar bed met een boek bij gebrek aan vriend.

Tot morgen!
Goedemorgen!

Ik voel me brak.... Maar kan zijn dat ik wakker ben geweest van onweer... en dat ik dat niet heb gedroomt

Ik ben 2x in Londen geweest. De eerste keer was zo gaaf, dat ik er met kerst graag een lang weekend heen wilde. Toen een voedselvergiftiging op de eerste avond al opgelopen en toen het wel weer ging, moest ik alweer naar huis. Hahaha, triest.

Rome staat nog op mijn lijstje...
goedemorgen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Moge ladies. Ook zo'n last gehad van het onweer en de storm? We waaien hier bijna weg. Ik ben helemaal lek gestoken, rot muggen . Ik hoop wel dat het straks ophoudt met regenen . Nou tot laterz ,

mv
Arme MV helemal opgevreten door de muggen , vannacht gewekt door de onweer , en door yammini met haar au buikje en daarna weer door de onweer ...en ten weer door yammini ... al met al was t niet echt een geweldige nacht.

maar okee de kop is er af... we hebben ons gister best vermaakt en de BBQ was best lekker.

nu hopen dat yammini's au buikje vandaag beterder word zodat we vanavond een rustig nachtje hebben.

groetjes yam
Ach maisjes toch.... Hier schijnt de zon. Ik zal even heel hard blazen richting Friesland, zodat bij jullie zo ook het zonnetje door komt
ah gelukt nu hebben we hier ook zon ... maar je moet niet zo hard blazen , want de tent waait bijna van de caravan af ....

pffff ik had toch gehoopt dat het ietwat knapper weer zou zijn /blijven.

vooruitzichten zijn niet bijster goed tot en met zondag ...
Jawel man!

http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

Morgen en zaterdag best oke, zondat wat minder en dan is het best te doen hoor. Let maar op
Goeienavond!

Gezellig dat gekrampeer!

Ik ben vandaag met koppijn naar werk gegaan voor twee klanten die geen van beiden kwamen opdagen. Erg jammerdepammer. Wel twee leuke rokjes met t-shirtjes gescoord bij de kringloop.
dat maakt het dan weer een beetje goed Mamzie

ik zit op mijn mama te wachten die komt eten. Heb mossels voor vanaaf jummie jummie jummie!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven