Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo blootgewoon kijken, ben wel benieuwd of dat wat is
Bam wat leuk dat jullie samen vliegeren.

Pff gelukkig heb ik voor vish mijn mondkapje op.
Hier ook rood, mooi man!
O, wij kregen een flyer per mail van Energy4all

(als mensen die willen hebben om uit te delen/mee te sturen, zeg het dan) en daar staat de termijn voor een behandeling nu op maximaal 5 jaar. Dus het schiet nu wel op. Dokter S heeft 20 miljoen nodig.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, niet?? Ook zielig voor Juul.
Wij rijden op een doordeweekse dag en we willen in 1x rijden. Dus ik hoop geen files bij de gotthard. Ik zal een googlen op jullie overnachtingsplek.

Ben benieuwd naar mijn eigen Steamy, zag er op het plaatje niet onaardig uit.
20 miljoen?
Juud, is Mart al naar bed?

Jonathan slaapt nu ook net pas. Wij gingen bij baby-buurjongen kijken en daar was hij ook al helemaal hieperdepieper.

Baby was erg lief en klein, en M had een leuk kado gekocht (jaja, ik kan mijn man wel op pad sturen) een truitje van Imps en Elfs.
quote:Star schreef op 30 juli 2009 @ 21:29:

20 miljoen? ja, maar ik heb er een goed gevoel over. Er staan zoveel acties gepland om landelijk door te breken. We hebben 10 okt een speciale dag in Nijmegen en de voorzitter denkt dat Dr S met nieuwe onthullingen komt voor de ouders.
Hoe diep moet je Italie in Juud? Toscane? Dan is Luzern echt wel aan te raden. Wij moesten 1150 km. Was best te doen geweest in 1x maar ik durfde het nu zo zwanger niet aan. Maar viel allemaal mee!
Hopelijk haalt het veel uit Mal!

Ik kan niet echt gaan flyeren hier in de buurt op het moment, maar als je nog iets anders verzint, help ik graag
Oei, das wel veel Mal. Maar ik hoop lekker met je mee dat het lukt!
Nou, we willen heel graag voor elkaar krijgen dat we ingepland worden om collectes te mogen doen landelijk (ze hebben al wel een certificaat) misschien dat jullie dan willen helpen? Planningen maken voor eigen wijk/stad of zelf lopen.
Als het een beetje een tijd is dat ik weer fatsoenlijk kan lopen doe ik mijn best
Van mij mag je flyers sturen, stop ik ze wel bij elke bestelling.
quote:bambino schreef op 30 juli 2009 @ 21:38:

Van mij mag je flyers sturen, stop ik ze wel bij elke bestelling.

Hoeveel heb je er nodig Bam?

dan bestel ik ze voor je.
31 oktober is een zaterdag Mal. Zal ik rijden?
Nou, ik vind het wel leuk om samen te gaan, maar kan jij dan al zo lang weg met de voedingen enzo? Of trap ik nu ergens met open ogen in qua grap ofzo
Nee hoor, ik zou echt graag gaan!
quote:Star schreef op 30 juli 2009 @ 21:47:

Nee hoor, ik zou echt graag gaan!ja ik ook wel. Maar het is wel fijner om ergens samen binnen te komen (ik ben een schijterd).
Naar het Gardameer, 1100 km, 's nachts slapen de jongens mooi en dan kunnen we mooi doorrijden.

Mal hij was net heel hard aan het huilen, zo'n paniekhuiltje dat er dus echt wat aan de hand is. Mijn hart zat al in mijn keel maar het was slechts zijn arm die vast zat tussen het bed en het raam. Hij was op zoek naar de maan en het lichtgewicht duwde zijn eigen arm vast, pff gelukkig niets ernstigs.

Konijn geinstalleerd?
wat is er 31 oktober?

Mal, ik doe wel mee met collecteren hoor (inderdaad, wat star al zegt, als het niet 2 weken na de bevalling is )
O naar, wat kan je schrikken dan he! Konijn staat achter mijn computerplekje bij het raam. Hij was net nog wel wat gestressed dus ik laat hem vanavond verder nog maar met rust.
Zo, ik heb me aangemeld op de Hyves.
Jullie zijn lief!!! Collecteren is zoooo niet leuk om te doen. Maar voor Jonathan doe ik het ook hoor.

Als ze 1 keer zo'n collecte houden zijn ze echt al een heel end. Weet je wat je landelijk wel niet op kunt halen? De meeste mensen gooien toch wel een euro in zo'n busje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven