~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn Findi dat het weer beter met Minime gaat. Groeispurt van de hersenen, ik heb er nog nooit van gehoord...

Madootje; de meiden vonden het wel oke dat opa en oma mee waren maar trokken niet heel veel naar hen toe.

Raar want afgelopen woensdag toen ik Lotje op ging halen hebben ze de hele dag leuke dingen gedaan zegmaar en Marit vermaakt zich daar prima.

Kortom wellicht wilden zij zich juist wel afzijdig houden omdat we als gezin vakantie nodig hadden (heeft mn schoonmoeder wel gezegd voor we wisten dat ze 2 weken mee gingen) en deed ze daarom wel niet zo veel met ze als bv een keer voorlezen, spelletje doen. Dingen die ze nu juist wel doet.

Nou ja gewoon een leer voor de volgende keer zullen we maar zeggen!
Sams, hopelijk ga je nu even voor jezelf kiezen. Ik ben ooit vreselijk over mijn grenzen gegaan en heb 5 maanden thuis gezeten. Dat was niet leuk. Dan maar beter optijd aan de rem trekken. Zo zal je baas het waarschijnlijk ook zien. Liever dat je nu even gas terug neemt, dan dat je straks helemaal uit de running bent.

Lot, vermoeiend hoor zo'n spokende Marit. Hopelijk is het vannacht beter gegaan. Helaas loop Bikkel nu ook al weken te klooien met slapen. "s avonds niet in slaap kunnen komen, 's nachts regelmatig wakker en 's ochtends wel vroeg wakker en uit bed. Needless to say dat we inmiddels allemaal en beetje moe zijn.
Wat een geweldige dag vandaag! Heerlijk weer, de visite mooi verdeeld over de dag, dus geen stress, de hapjes goed gelukt en Minime helemaal happy met zijn berg kado's. Super...nu dweilen..

Laluna, gefeliciteerd met Sem!!
Laluna: Hiep hiep hoera, alweer iemand jarig en dit keer Sem. Gefeliciteerd met je vierde verjaardag.

Je heb in ieder geval een mooi weer gehad, visite kon dus lekker buiten zijn.

Findi: Altijd prettig dat het feestje buiten gegeven kan worden.

Helemaal super dat het geen stress dag is geweest.

Groeispurt in de hersenen?? Ook ik heb er nog niet eerder van gehoord.
HIEP HIEP HOERA voor Minime en Sem

Hopelijk was de jarige jop beter en konden jullie het met zn allen vieren Laluna!

Ook wij hebben vandaag Marit haar verjaardag gevierd. Inderdaad Findi heel fijn dat het weer mee zat!

Zag het vanmorgen even niet meer zitten. Bleek dat bijna iedereen bedacht had om 's middags te komen Stresskip als ik ben zag ik Marit al helemaal tureluurs worden.

Gelukkig viel het mee. Vriendinnen met hun dochter en vriendin met zoontjes kwamen rond een uur of 13.30. De rest rond 15.00 uur. Was nog heel druk maar goed nu binnen en buiten een gezellige drukte. Leuk op een gegeven moment zaten alle 4 de nichtjes in het Winnie de Poeh huisje!

Marit is echt heel erg verwend met allemaal leuke kadootjes. Veel spelletjes!

Leuk. Ben er niet zo van maar samen is het wel leuk om te doen.

En een echte princessenjurk met kroon en schoentjes. Geweldig!

Kan inderdaad morgen weer dweilen Maar nu eerst met een koud rozeetje he Findi! Hebben we wel verdiend!
Gefeliciteerd Minime en Sem en alvast voor Marit en T.!

Fijn dat het allemaal goed is verlopen en dat de kids genoten hebben en flink verwend zijn!

Wij hebben het zaterdag gevierd en gelukkig ook weer overleefd.

We hadden behoorlijk wat afzeggingen ivm vakantie. In 1e instantie balen (veel teveel taart!) maar achteraf gelukkig want hierdoor idd ook een veel minder gestresste verjaardag en voor mams ook even de tijd om rustig bij de visite aan te schuiven

T. is bedolven onder de playmobil , schandalig verwend, maar hij vindt het geweldig! is nu er ook weer druk mee an het spelen.

De skelter is ook een groot succes: hij rijdt de hele tijd met zijn buurjongen achterop door de wijk (wel onder begeleiding nog), maar wat een natuur talent qua draaien, sturen en inparkeren!

Moet nu mijn huis poetsen, krijgen vanmiddag een makelaar voor taxatie. Manlief wil eigen kantoor beginnen moet daarvoor een ondernemingsplan schrijven met alles wat daarbij komt kijken.....
En alles netjes gekregen Charly?

Wordt het een kantoor aan huis?

En jij ga je al zwangerschapscursussen starten?!

Gisteren heeft Marit haar verjaardag gevierd op het KDV. Dus er toch nog iets aan gedaan!

Had maandagavond samen met haar de traktatie gemaakt. Poffertjes gebakken en versierd met allerlei gekleurde versiersels. Deze op een cocktailprikker gedaan en in een meloen gestopt. Groot succes dat was weer leuk om te horen.

Had ons fototoestel meegegeven. Leidsters hebben hele leuke foto's gemaakt. Ook van Lotje en verspreid over de dag ook nog een aantal.

Marit klaagt over haar oren. Maandag had ze echt oorpijn, gisteren overdag niet en gisteravond laat ook weer. Mmm.

Nou ja we zien wel.

Was al begonnen met chamodenttabletjes en neusspray maar die zijn gisteren niet meegegaan naar het KDV. Vriendlief nu op zn hart gedrukt dit wel te doen.

En nu weer werken. Heb zo geen zin! Tis crisis qua diensten. Vakantie en zieken. Weet niet hoe we het rooster rond moeten krijgen. Kan zelf ook niet tenzij ik de meiden mee neem maar ja met Lotje is dat geen optie.
Lot en Isa: Nog gefeliciteerd met de kids.

Madootje sluit de rij af en dan allemaal 4 jaar. Wat vliegt de tijd voorbij zeg.

Nog even en we mailen alweer 5 jaar lief en leed met elkaar. Gaat echt snel.

Morgen gaan de kids een dagje naar opa en oma. Ze gaan met de trein naar Amsterdam en daar naar het circus. De kids gaan een leuke dag tegemoet.

Lot: Hoe gaat het met Marit haar oren???
Ja zeg. Wrijf er maar in dat ik moederziel alleen op mijn baby zat te wachten terwijl jullie al lang en breed bevallen waren Nog 1 week wachten voor ons.
Met Marit haar oren gaat het wel iets beter, ze heeft me niet meer wakker gemaakt erom.

Wel gister goed de neusspray gegeven en de tabletjes. Vandaag ook nog dan moet het goed komen.

Merk wel dat ze niet helemaal fit is. Zal een combi zijn met haar verjaardag!

Je hebt het nog voor de boeg Madootje...! Kan je bekijken wat voor kado's iedereen krijgt en zit er wat voor Bikkel bij???!!!

Wanneer vieren jullie het?

Fijne dag allemaal!
Zo wij zijn gebroken, wat een nacht zeg.

Het heeft hier hard geregend en geonweerd.

Suzanne werd huilend wakker, heb maar even bij haar in bed gelegen. Voor onweer is ze een beetje bang.

Mellanie is ook nog wakker geworden van de onweer. Gelukkig ging die snel weer slapen.

Dan hebben we ook nog een viervoeter in huis. Zodra die onweer ruikt wordt ze heel erg zenuwachtig en gaat piepen. Kruipt dan bij je op schoot (alhoewel het geen schoothond is).

Dus ook de hond was vanacht erg van slag door de onweer.

Ik was boven bij Suzanne en manlief beneden bij de hond.

Barre: Is jullie hond bang voor onweer????

Vandaag, een dagje werken , vanavond kijken naar een nieuwe fiets voor manlief.
Oei, dat zijn geen fijne nachten zo Truusje.

Fijn dat het met de oren van Marit weer wat beter lijkt te gaan Lot. Wij vieren Bikkels verjaardag volgende week zaterdag. Op zijn verjaardag zelf gaan we met zijn vieren wat doen. Toen ik hem dat van de week uitlegde riep hij enthousiast dat hij dan naar de HEMA wilde. Lekker ding is het toch.
quote:madootje schreef op 31 juli 2009 @ 07:54:

Fijn dat het met de oren van Marit weer wat beter lijkt te gaan Lot. Wij vieren Bikkels verjaardag volgende week zaterdag. Op zijn verjaardag zelf gaan we met zijn vieren wat doen. Toen ik hem dat van de week uitlegde riep hij enthousiast dat hij dan naar de HEMA wilde. Lekker ding is het toch. me love HEMA too!!
Wat een druilweer, lijkt wel herfst!

Madootje jullie vieren Bikkel's verjaardag toch niet vandaag?

Volgende week weer volop

Begint het bij jullie ook al te kriebelen? nog 2 weekjes en dan mag mijn grote vent naar school , jullie regio's lopen denk ik een week of 2 weken achter?

Het komt nu wel erg dichtbij....
He hallo dames,

Ik lees nog steeds af en toe mee hoor. Om een of andere curieuze reden kon ik hele lange tijd niet reageren, maar nu, met een nieuwe computer en een ander mailadres lukt het!

Allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie kleuters. Tijmen heeft vorige week zijn verjaardag gevierd en is erg verwend met vooral Lego en Playmobil. Het is een echte jongen die houdt van auto's en bouwen en vooral van buiten spelen. We wonen aan een pleintje en hij fietst al geruime tijd zonder zijwieltjes 101 rondjes per dag. Inmiddels is gewoon fietsen al een beetje saai en stunt hij er op los. Hij mag dan ook niet meer zonder helm zijn fiets op.

Zijn zusje is inmiddels 2 en erg bijdehand. Ze kletst je de oren van het hoofd. Zij zijn echt broer en zus en kunnen niet met en niet zonder elkaar. Als het er op aan komt is Tijmen superlief voor zijn zusje maar ze stoeien ook veel samen.

Voor de vakantie is Tijmen gaan wennen op school. Hij is er echt aan toe. Hij zit samen met een meisje van de creche in de klas die hij al 4 jaar jaar kent. Ze hielden stijf elkaars hand vast bij het naar binnen gaan. Eenmaal binnen ging hij meteen mee in de kring en heeft hij ook al iets gezegd in de kring. Ik geloof dat ik het vooral een hele stap vind en hij alleen maar heel leuk en interessant. Ik ben erg benieuwd hoe het straks gaat. Of hij erg moe is, de BSO leuk vindt (3 dagen per week) en hoe het te combineren is met onze banen. Ik probeer me nog niet echt druk te maken. Ik heb sinds 2 weken een nieuwe baan, dus het is allemaal gewoon even afwachten.

Voor nu is ons gezin helemaal compleet. Ik vraag me wel eens af of dat zo blijft. Ik b en nog maar 32. Tot nu toe leen ik mijn babyspullen alleen maar uit en heb ik nog niets definitief weg gedaan.

Nou, blijf lekker allemaal schrijven, ik lees jullie verhalen nog steeds met veel plezier!!!

Veel liefs J.
Charly: Suzanne mag ook over 2 weken naar school.

Jane: Leuk dat je nog altijd meeleest, laat je zo nu en dan even wat van je horen.

Vanmorgen hadgelopen in de regen. Kwam drijfnat thuis, maar wel lekker gelopen. Echt even een mometje voor mezelf (en de hond).

Vanmiddag naar de speeltuin geweest, dat is altijd een succes.

In oktober hebben we een bruiloft (mijn oom gaat trouwen). En Suzanne mag bruidsmeisje zijn. Heb het haar verteld en ze begon helemaal te stralen, verteld nu tegen iedereen wie er gaat trouwen en dat zij bruidsmeisje mag zijn.

Zo ga nu even strijken.
Leuk klusje voor de zondagavond Truusje...!

Wat een eer dat Suzanne bruidsmeisje mag zijn, ze zal vast stralen die dag!

Gezellig J dat je mee leest en schrijft, enne ook nog gefeliciteerd he!

Druk weekend achter de rug. Vriendlief was het hele weekend weg om zijn neef te helpen met zijn vloer. Niet echt gezellig. Gelukkig 2 verjaardagen overdag om met de meiden naar toe te gaan. Zaterdag van de dochter van een vriendin (werd ook 4) en gisteren vierde mn schoonzusje haar verjaardag.

Zaterdagavond met vrienden uit eten geweest. Prachtige locatie en heerlijk eten. Als dank voor alle baby spullen welke we gegeven hebben (het kriebelt nog wel eens hoor maar verstandelijk weet ik dat het goed is zo, vind het best pittig zo met zn 2 tjes, word 39 dit jaar, en wil ook niet stoppen met werken - dus moet je zeggen dat het goed is maar zo af en toe...).

Tis al weer augustus, wat gaat het snel he. Nog 2 weekjes.... !!
quote:madootje schreef op 31 juli 2009 @ 07:54:

Fijn dat het met de oren van Marit weer wat beter lijkt te gaan Lot. Wij vieren Bikkels verjaardag volgende week zaterdag. Op zijn verjaardag zelf gaan we met zijn vieren wat doen. Toen ik hem dat van de week uitlegde riep hij enthousiast dat hij dan naar de HEMA wilde. Lekker ding is het toch. wat een lekker ding zeg!
We vieren Bikkels verjaardag zaterdag Charly, maar dan schijnt het weer er ook om te spannen.

Wat leuk om weer van je te horen Jane. Jij ook nog van harte met Tijmen. Wat leuk hè al die kleuters die de basisschool gaan ontdekken! Wel fijn voor Tijmen dat hij in ieder geval al 1 klasgenootje kent.

Trussje, wat leuk voor Suzanne dat ze bruidsmeisje mag zijn.
Hey Jann!!! Long time no read . Wat goed dat hij al zonder zijwietjes fietst, bij Minime hebben we ze er weer op gezet, want hij durfde niet.

Wow bruidmeisje, dat is echt een eer! Mag ze ook een mooie jurk aan!

Madootje, een fijne dag morgen, jullie hebben heerlijk weer (hopen dat het Zaterdag ook zo is!
Hoi Jane, leuk om te horen hoe het gaat. Ja, het gaat snel met de kleuters....

Truusje, bruidsmeisje, hartstikke leuk voor Suzanne!

Heb hier goed nieuws!! Manlief heeft een nieuwe baan gevonden! Bij de gemeente Amsterdam en een hele leuke baan ook. Per 1 september gaat hij daar beginnen en vrijdag gaan we lekker een weekje vakantie vieren in de bossen. Ines zegt steeds: ik wil nu op vakantie naar het huisje in de bossen, haha. En ik wil ook graag in de vakantie met zijn drietjes naar Ouwehands Dierenpark in Rhenen. 25 jaar geleden ben ik namelijk vaak op kamp geweest in die regio en het is leuk om dan weer herinneringen op te halen aan de periode dat ik 15, 16 jaar was. Dat wil ik ook graag aan manlief en dochterlief vertellen.

Heerlijk om vakantie te hebben en eigenlijk merk ik nu pas hoe moe ik was, voor de zomervakantie heb ik ws toch harder gewerkt dan goed was voor mij. Een leerpunt voor mij na de vakantie.

Zeg, weet iemand van jullie eigenlijk hoe het met Laluna is? Ze kwam een jaar of zo geleden hier met een berichtje dat er van alles gebeurd was in haar leven en dat ze er later nog wel eens over zou vertellen, maar ik heb er niks meer over gehoord. Doordat Jane hier nu weer is gekomen, moest ik daaraan denken, vandaar.

Madootje, van harte met Bikkels verjaardag. Leuk dat hij het uitstapje naar de Hema als hoogtepunt ziet. Met jonge kinderen weet je het nooit. Denk je te weten wat je kind wil, komt hij/zij met heel iets anders en dat is erg leuk.

Veel plezier morgen!

greetz groenoogje
HIEP ER DE PIEP HOERA BIKKEL IS JARIG!!

Madootje van harte gefeliciteerd met Bikkel enne veel plezier bij de HEMA

Heerlijk vooruitzicht Groenoogje nog een weekje er tussen uit! En wat fijn dat manlief een baan heeft gevonden. Super!

Weet ook niet hoe het met Laluna is, helaas vaak zieke kindjes lees ik via Hyves.

Wij hebben gisteren de zijwieltjes van Marit haar fiets afgehaald. Alleen nu wil ze er niet meer op. Onze durfal... ze moet meestal even wennen aan dingen.

Lotje had zoiets nou dan wil ik wel! Alleen die kan nog niet bij de trappers

Ben benieuwd wat het vervolg is!

dag vandaag allemaal!

Ben wel erg vroeg vandaag, nog maar een bakkie doen voor ik vertrek richting werk!
Bikkel gefeliciteerd!! en wat een prachtig weer op je verjaardag! veel plezier!
4 keer hoera voor Bikkel.

Suzanne wil zo graag dat de zijwieltjes van de fiets gaan. Alleen gebruikt ze 1 wieltje nog, hebben nu de afspraak dat er 1 zijwieltje eraf gaat, als dat goed gaat mag het andere wieltje er ook af.

Bruidsmeisje zoals het hoort, bruidsjurk (zelf zegt ze prinsessenjurk) en mooi schoenen. Nu is het voordeel dat mijn tante coupeuse is, dus die maakt de jurk.

Morgen heerlijk vrij, en dan wordt het nog iets warmer. Dat wordt het badje opzetten. Altijd leuk, nou ja, altijd, Mellanie heeft watervrees. Die houdt niet zo van water.

Groenoogje: Lekker hoor nog even op vakantie, en goed dat manlief een baan heeft gevonden.
Bedankt voor de felicitaties. Jeetje zeg. Gisteren was het nog een peuter en nu een heuse kleuter. Wijs hoor. Het is uiteindelijk toch het zwembad geworden Was erg geslaagd. Beide mannen hebben zich goed vermaakt. Daarna nog even met Bikkel bij de IKEA geweest en de dag met zijn viertjes afgesloten bij de Mac. Nu liggen de mannen moe maar voldaan te slapen.

Groenoogje, wat heerlijk dat je man een nieuwe baan heeft. En nu nog op vakantie om het te vieren ook.

Ik zie de zijwieltjes hier voorlopig nog niet verdwijnen. Bikkel is lichtelijk motorisch gestoord. Dat kan nooit goed gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven