Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
donderdag 30 juli 2009 om 20:59
hallo allemaal! wat een verhalen zeg,wel leuk om te lezen en je kunt toch zien dat het overal anders gaat!!!! maar het wachten is overal het zelfde ,maar riny dat zou toch top zijn als we bij elkaar op zaal komen!!!! nou ik ga maar verder met wachten heb verder weinig nieuws ga zondag wel met vakantie!!!!alvast een fijn weekend gewenst dames !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! liefs jantiena
vrijdag 31 juli 2009 om 11:15
vrijdag 31 juli 2009 om 11:47
Pom wat heerlijk !!!!
Dat geeft een kick zeg, zoveel maten minder.
Ik ben gisteren nog even wezen winkelen, maar het was weer een drama.
Opruimingstroep en als er dan iets in mijn maat was dan was het allemaal herfstkleding.
Dus per saldo één hesje !!! ( in mijn favo kleur zwart !!! )
Geniet allemaal van de zon deze week !!!!!
( Het wordt heet !!!!! )
Dat geeft een kick zeg, zoveel maten minder.
Ik ben gisteren nog even wezen winkelen, maar het was weer een drama.
Opruimingstroep en als er dan iets in mijn maat was dan was het allemaal herfstkleding.
Dus per saldo één hesje !!! ( in mijn favo kleur zwart !!! )
Geniet allemaal van de zon deze week !!!!!
( Het wordt heet !!!!! )
vrijdag 31 juli 2009 om 12:19
@Pom: Dat moet inderdaad een geweldig gevoel zijn
@Riny: Dat is heel frustrerend dat er dan niks tussenzit, op dat hesje na.
Ik kijk nu ook al stiekum vooruit(terwijl ik nog naar psycholoog moet) na volgend jaar dat je dan weer in opruiming zou kunnen kopen en/of naar outlets kan gaan zoals Batavi* stad.
En dat het zo heet wordt vindt ik minder, maar goed klagen doen we altijd met dit weer.
@Riny: Dat is heel frustrerend dat er dan niks tussenzit, op dat hesje na.
Ik kijk nu ook al stiekum vooruit(terwijl ik nog naar psycholoog moet) na volgend jaar dat je dan weer in opruiming zou kunnen kopen en/of naar outlets kan gaan zoals Batavi* stad.
En dat het zo heet wordt vindt ik minder, maar goed klagen doen we altijd met dit weer.
vrijdag 31 juli 2009 om 13:14
@pom.........cool------------>feeeeeeeesie!!!!
@jantiena prettige vakantie!!!!
@riny......Ik heb ook altijd zwart......haha, of donkerblauw.
Pas een witte broek gekocht met een blauw lang spijker jasje.
Dat staat wel cool(als ik ff snel in de spiegel kijk,haha)
Ik heb ook maar weer wat hogere schoenen gekocht(goed voor mijn knieen....not)maar dat verandert je silhouet zo goed, in combinatie met een goede bh.
Ik had nog net een hoop dingen te pakken, in de uitverkoop.
Bij ulla popken, een echte aanrader!!
Verder een lekker huispak(kan ik ook nog aan, als ik naar het ziekenhuis ga, de broek kan ik optrekken tot boven mn navel.
Zit zooooooooooooooo lekker, haha.
@jantiena prettige vakantie!!!!
@riny......Ik heb ook altijd zwart......haha, of donkerblauw.
Pas een witte broek gekocht met een blauw lang spijker jasje.
Dat staat wel cool(als ik ff snel in de spiegel kijk,haha)
Ik heb ook maar weer wat hogere schoenen gekocht(goed voor mijn knieen....not)maar dat verandert je silhouet zo goed, in combinatie met een goede bh.
Ik had nog net een hoop dingen te pakken, in de uitverkoop.
Bij ulla popken, een echte aanrader!!
Verder een lekker huispak(kan ik ook nog aan, als ik naar het ziekenhuis ga, de broek kan ik optrekken tot boven mn navel.
Zit zooooooooooooooo lekker, haha.
vrijdag 31 juli 2009 om 13:35
Hiehie moet lachen om je lekker zittende broek, die heb ik ook
Zwart is ook mijn favo kleur, mij zal je niet snel in een witte broek zien. Ben al niet te lang en mijn gewicht zit voornamelijk in mijn bovenbenen... zooooooooooo irri.
Ik zou graag hakken aan willen, ik kan er echt niet op lopen met mijn gewicht, ik heb 1 paar sleehakken, die dan wel. En hoge laarzen die ik zo kan dichtritsen. Heb wel 3 paar laarzen van Duoboots, ook echt een uitvinding maar duur.
Zwart is ook mijn favo kleur, mij zal je niet snel in een witte broek zien. Ben al niet te lang en mijn gewicht zit voornamelijk in mijn bovenbenen... zooooooooooo irri.
Ik zou graag hakken aan willen, ik kan er echt niet op lopen met mijn gewicht, ik heb 1 paar sleehakken, die dan wel. En hoge laarzen die ik zo kan dichtritsen. Heb wel 3 paar laarzen van Duoboots, ook echt een uitvinding maar duur.
zaterdag 1 augustus 2009 om 10:00
Nee hoor Brenda.... Ik vind het niet meer frusterend, Heel normaal dat ik niets pas haha
( Er komen betere tijden !!!!! )
En ik heb nog troep genoeg.
Maar nu ik plotseling nog op vakantie ga, wil ik toch nog een paar nieuwe dingen om aan te trekken.
Ulla popken ken ik niet Chica ( ga het opzoeken )
Hoge haken heb ik ook niet , want daar breek ik echt mijn nek op.
En een b.h. is ook niet mijn favo kledingstuk ( alles knelt )
Ik heb ook één broek en die noem ik mijn woonbroek, die zit zo lekker ( zwart met elastiek )
Vaak 's avonds wassen en 's ochtends weer aan
Jantiena.... Een heerlijke vakantie !!!!
( als je in eigen land blijft ga je ook boffen met het weer )
toedels !!!!!
( Er komen betere tijden !!!!! )
En ik heb nog troep genoeg.
Maar nu ik plotseling nog op vakantie ga, wil ik toch nog een paar nieuwe dingen om aan te trekken.
Ulla popken ken ik niet Chica ( ga het opzoeken )
Hoge haken heb ik ook niet , want daar breek ik echt mijn nek op.
En een b.h. is ook niet mijn favo kledingstuk ( alles knelt )
Ik heb ook één broek en die noem ik mijn woonbroek, die zit zo lekker ( zwart met elastiek )
Vaak 's avonds wassen en 's ochtends weer aan
Jantiena.... Een heerlijke vakantie !!!!
( als je in eigen land blijft ga je ook boffen met het weer )
toedels !!!!!
zaterdag 1 augustus 2009 om 12:39
hallo dames
wat gaat het toch snel als je het even niet bij houd haha maar wel altijd leuk om even te lezen
kleren kopen vind ik eigenlijk nooit zon ramp meestal slaag ik wel bij de m&s is ok niet zo heel duur
alleen schoenen vind een ramp daar heb ik zon hekel aan
maar idd riny in de uitverkoop is wel lastig want of ze hebben je maat niet of het ziet er niet uit maar ja zo is t altijd wat
straks als we allemaal een maatje minder hebben dan komt het goed al heb ik ook regelmatig toen ik afgevallen was dat ze mijn nieuwe maat van dat leuke kledingstuk niet hadden en mijn oude maat wel dan krijg je dat weer haha
nou ik wens jullie allemaal een fijne vakantie als ik jullie niet meer spreek hahaha
xxx elise
wat gaat het toch snel als je het even niet bij houd haha maar wel altijd leuk om even te lezen
kleren kopen vind ik eigenlijk nooit zon ramp meestal slaag ik wel bij de m&s is ok niet zo heel duur
alleen schoenen vind een ramp daar heb ik zon hekel aan
maar idd riny in de uitverkoop is wel lastig want of ze hebben je maat niet of het ziet er niet uit maar ja zo is t altijd wat
straks als we allemaal een maatje minder hebben dan komt het goed al heb ik ook regelmatig toen ik afgevallen was dat ze mijn nieuwe maat van dat leuke kledingstuk niet hadden en mijn oude maat wel dan krijg je dat weer haha
nou ik wens jullie allemaal een fijne vakantie als ik jullie niet meer spreek hahaha
xxx elise
zaterdag 1 augustus 2009 om 13:35
Owh ja, die van mij zijn ook hoge sleehakken hoor.
een soort verend rubber eronder(schokdempers)
Kan ik gelijk ballanceren voor mijn knieen(moet ik bij de fysio ook)
Zodra ik kniepijn krijg, switch ik, maar het gaat goed tot nu toe.
En niet te veel lopen op die dingen, zijn voor de show he.hihi.
ulla popken is een grote maten winkel vanaf maat 46, eerst was het opruiming...en daar ging nu ook nog eens 30% vanaf.
En van bh, heb ik nog 1 tent gekocht, nu heb ik drie tenten, daar red ik het nog wel ff mee.
Voor de rest ga ik geen geld meer uit geven aan kleding, of het moet opeens gaan sneeuwen.
Kan de broek trouwens optrekken tot onder mijn borst, haha.
Zit lekkkkkkker hoor.
Prettig weekend weer iedereen.
een soort verend rubber eronder(schokdempers)
Kan ik gelijk ballanceren voor mijn knieen(moet ik bij de fysio ook)
Zodra ik kniepijn krijg, switch ik, maar het gaat goed tot nu toe.
En niet te veel lopen op die dingen, zijn voor de show he.hihi.
ulla popken is een grote maten winkel vanaf maat 46, eerst was het opruiming...en daar ging nu ook nog eens 30% vanaf.
En van bh, heb ik nog 1 tent gekocht, nu heb ik drie tenten, daar red ik het nog wel ff mee.
Voor de rest ga ik geen geld meer uit geven aan kleding, of het moet opeens gaan sneeuwen.
Kan de broek trouwens optrekken tot onder mijn borst, haha.
Zit lekkkkkkker hoor.
Prettig weekend weer iedereen.
zaterdag 1 augustus 2009 om 16:39
Ik doe volgend jaar ook mee (hopelijk)
Jantiena fijne vakantie
Ulla Popken ken ik ook, alleen zit hier niet in de buurt.
Ik koop veel bij Miss E of via internet bij Bon pri*
Hebben jullie dat onderwerp gelezen van Obesitas...ik snap het niet...of toch wel?
Ik moet echt ff op mijn handen zitten dan
Fijne zaterdag
Jantiena fijne vakantie
Ulla Popken ken ik ook, alleen zit hier niet in de buurt.
Ik koop veel bij Miss E of via internet bij Bon pri*
Hebben jullie dat onderwerp gelezen van Obesitas...ik snap het niet...of toch wel?
Fijne zaterdag
zaterdag 1 augustus 2009 om 23:48
quote:chicatjoe schreef op 01 augustus 2009 @ 16:46:
ik doe ook mee aan dat onderwerp ja.
tsssssss
Net aslof iedereen maar een vreetzak is etc.
Maar goed, het doet me al minder dan vroeger.Nou inderdaad wel heel eenzijdig van topicopenster, maar ik reageer niet. Tenminste tot nu toe niet. Al doet het mij nu ook niets meer.
ik doe ook mee aan dat onderwerp ja.
tsssssss
Net aslof iedereen maar een vreetzak is etc.
Maar goed, het doet me al minder dan vroeger.Nou inderdaad wel heel eenzijdig van topicopenster, maar ik reageer niet. Tenminste tot nu toe niet. Al doet het mij nu ook niets meer.
zaterdag 1 augustus 2009 om 23:49
quote:lieskeee schreef op 01 augustus 2009 @ 22:13:
hee hallo
toch ng maar een berichtje voor de vakantie haha
maar heb ik iets gemist @ onderwerp over obesitas?
fijne avond nog voor zover dat het nog avond is haha
x
Dat onderwerp staat bij lijf en lijn.
Als je nog tijd hebt, moet je het ff gaan lezen
hee hallo
toch ng maar een berichtje voor de vakantie haha
maar heb ik iets gemist @ onderwerp over obesitas?
fijne avond nog voor zover dat het nog avond is haha
x
Dat onderwerp staat bij lijf en lijn.
Als je nog tijd hebt, moet je het ff gaan lezen
zondag 2 augustus 2009 om 21:25
[
Deze vrouw heeft vast last van zelfmedelijden en heeft volgens mij anorexia.
Je hebt mensen die zelf iets niet voor elkaar krijgen en dan
reageren ze dat af op anderen,
Eigenlijk te zielig voor woorden.
Ook ik eet niet elke dag patat of chips
Deze vrouw heeft vast last van zelfmedelijden en heeft volgens mij anorexia.
Je hebt mensen die zelf iets niet voor elkaar krijgen en dan
reageren ze dat af op anderen,
Eigenlijk te zielig voor woorden.
Ook ik eet niet elke dag patat of chips
maandag 3 augustus 2009 om 09:02
@riny.......ik neem het wel op voor ons.....niet te lang op je handen blijven zitten he
En TO is een man, zegt hij tenminste.
Haha, gewoon jaloers.......als we hem een maagbandje geven is het opgelost toch.
Want hij zeurt dat er voor skinny mensen niks is, en voor obesitas wel.
Maar goed, ik hou op over dat stomme topic, die spoort gewoon niet, die kerel , vrouw of wat het ook mogen zijn.
knuffel
En TO is een man, zegt hij tenminste.
Haha, gewoon jaloers.......als we hem een maagbandje geven is het opgelost toch.
Want hij zeurt dat er voor skinny mensen niks is, en voor obesitas wel.
Maar goed, ik hou op over dat stomme topic, die spoort gewoon niet, die kerel , vrouw of wat het ook mogen zijn.
knuffel
maandag 3 augustus 2009 om 16:10
nou wat een onderwerp zeg
het slaat echt nergens op alsof dikke mensen expres dik willen worden NOU DUS NIET maar goed de een kan nou eenmaal meer hebben als een ander
neem nou bijvoorbeeld een goede vriendin van mij
die eet heel de dag chocola en koekjes en snoepjes en bla bla bla wat nog al niet meer maar ze komt geen gram aan
ik hoef er maar naar te kijken en het zit er al aan
maar dunne mensen hebben zo makelijk praten
dat is het zelfde als je naar een dietist gaat 9 van de 10 keer zijn ze zo slank als wat en die gaat ons dan vertellen hoe we het moeten doen ze zal het allicht goed bedoelen maar ja en dan die opmerkingen van mensen die weten dat je aan het lijnen bent oe zou je dat nou wel nemen dat is niet goed voor je hoor bla bla bla mensen weten het altijd zo veel beter maar goed hahah nu even iets anders
brenda ik heb hyves hoor voeg me maar toe je kan me vinden onder elise huijsman loon op zand
ik zie de uitnodiging wel verschijen
nou ik hou het toch nog maar bij voor dat ik op vakantie ga want het is toch wel erg leuk hahaha
xxx elise
het slaat echt nergens op alsof dikke mensen expres dik willen worden NOU DUS NIET maar goed de een kan nou eenmaal meer hebben als een ander
neem nou bijvoorbeeld een goede vriendin van mij
die eet heel de dag chocola en koekjes en snoepjes en bla bla bla wat nog al niet meer maar ze komt geen gram aan
ik hoef er maar naar te kijken en het zit er al aan
maar dunne mensen hebben zo makelijk praten
dat is het zelfde als je naar een dietist gaat 9 van de 10 keer zijn ze zo slank als wat en die gaat ons dan vertellen hoe we het moeten doen ze zal het allicht goed bedoelen maar ja en dan die opmerkingen van mensen die weten dat je aan het lijnen bent oe zou je dat nou wel nemen dat is niet goed voor je hoor bla bla bla mensen weten het altijd zo veel beter maar goed hahah nu even iets anders
brenda ik heb hyves hoor voeg me maar toe je kan me vinden onder elise huijsman loon op zand
ik zie de uitnodiging wel verschijen
nou ik hou het toch nog maar bij voor dat ik op vakantie ga want het is toch wel erg leuk hahaha
xxx elise