Moderator Relaties
woensdag 15 april 2009 om 22:12
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
dinsdag 28 juli 2009 om 07:51
dinsdag 28 juli 2009 om 17:46
zucht... verder maar ff niks
Of toch wel, wat ik me vaak afvraag is of een to dan niet van voren af aan wat minder herkenbaar had kunnen zijn, of gewoon in topic schrijven dat t niks geworden is en dan aangeven dat de details persoonlijk liggen. Snap dit dus niet zo. Jammer weer van alle goedbedoelde adviezen.
Of toch wel, wat ik me vaak afvraag is of een to dan niet van voren af aan wat minder herkenbaar had kunnen zijn, of gewoon in topic schrijven dat t niks geworden is en dan aangeven dat de details persoonlijk liggen. Snap dit dus niet zo. Jammer weer van alle goedbedoelde adviezen.
dinsdag 28 juli 2009 om 21:19
Er zijn gegronde redenen aangedragen ivm de privacy waardoor ik genoodzaakt was om het verzoek van TO in te willigen. Het is TO haar keuze om eventueel hierover wat openbaar te maken, maar zeker geen verplichting ten opzichte van haar topic-genoten.
De reden tot verwijdering was gegrond, daar hebben jullie het feitelijk maar mee te doen
De reden tot verwijdering was gegrond, daar hebben jullie het feitelijk maar mee te doen
vrijdag 31 juli 2009 om 00:31
Ik denk het wel Angel. Ik begrijp heus wel dat er nu niets meer aan gedaan kan worden, maar ik vraag me wel eens af (en dat blijft als algemene 'verwondering' staan wou ik zeggen) of iemand dan niet in eerder stadium wat meer op herkenbaarheid kan letten, bijvoorbeeld dat in dit geval de persoon niet bij de supermarkt werkt, maar bij de drogist ofzo haha. Of dat je niet letterlijk de tekst uit sms-jes opschrijft. Maar goed, misschien begrijp ik het ook niet, maakt nu dus niet meer uit, maar het zou zo fijn zijn als in het vervolg...
maandag 3 augustus 2009 om 21:49
quote:beautyfly schreef op 02 augustus 2009 @ 12:14:
Beste Viva Angel nog een andere vraag. Hoe komt het dat ik als ik niet ingelogd ben minder berichten zie dan als dat ik wel ingelogd bent?Uitgelogd wordt er een standaard aantal berichten weergegeven per bladzijde (15) en ingelogd wordt het weergegeven volgens jouw voorkeuren. Ik heb het bv op 50 staan.
Beste Viva Angel nog een andere vraag. Hoe komt het dat ik als ik niet ingelogd ben minder berichten zie dan als dat ik wel ingelogd bent?Uitgelogd wordt er een standaard aantal berichten weergegeven per bladzijde (15) en ingelogd wordt het weergegeven volgens jouw voorkeuren. Ik heb het bv op 50 staan.