Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
Oeh, Iry

En sterrekind: ik heb wel ge-isketched hoor, afgelopen dagen. Maar kort, en op rare uurtjes. Snorrie.

Misschien komende avonden weer?

(Isketch is een online versie van pictionary. Voor ik-weet-niet-meer-wie-het-vroeg)
Saartje, je hoeft niets meer recht te zetten hoor, ik zei al dat het aan mij lag, dat het echt een gevoel van mij is wat ik heel gauw krijg. Hier thuis ook, met EM. Dat is echt mijn eigen onzekerheid. Fijn trouwens dat de intake eraan komt.

Vraagje: is het zo dat een ander zich ook zo onzeker, labiel, kwetsbaar etc. voelt? Voelen jullie je ook zo, als je een (mini)meeting hebt, bang om 'tegen te vallen'? Blegh, ik kom zo erg minderwaardigheidsgevoel tegen, als ik aan jullie, al die leuke knappe vrouwen, denk.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Eh, ja!

Bij mij is de kunst om er niet over na te denken en te doen voordat ik aan het nadenken sla!

Was doodsbenauwd voor de superhippe, ontzettend grappige, wijze en lieve vrouwen, en dan ik.. als lilijk dom wurm ertussen, met n schrille stem en alleen maar onzin te vertellen.

Dus gedaan alsof ik een dagje wegging met beste vriendin (wat trek ik dan aan, etc.), in de auto gestapt, heul hard meegezongen met kinderen voor kinderen ed. Tot ik Ster op kon pikken op Station. Toen samen zitten eikelen, zodat we niet te zenuwachtig konden worden.

Maar gosh. (wie heeft er eigenlijk uiteindelijk aangebeld Ster?) wat stonden wij te treuzelen bij Iry voor de deur.

(o ik geloof ik. Om de zenuwen te maskeren door de brievenbus geblerd. )

En te bibberen dat het het verkeerde huis was, en onder de indruk te zijn van 'ooh een mooi huis', en ons heul nietig te voelen.

Gelukkig had ik maar een uur of 4 in de auto gezeten dus zag ik er op mn paasbest uit.

Lieve EV, ik denk dat we het allemaal eng vinden. Erg spannend. Voordeel voor mij is natuurlijk dat ik sommige dames al eens eerder gezien heb, en daarvan dus nu een beetje weet wat ik kan verwachten...

Verder zit ik ondertussen ontzettend dippig te zijn. En ik kan me niet tot inpakken zetten, en daar baal ik van, want dan heb ik nog niet het gevoel dat ik er wat aan doe. Aaaaaarg!

Zo maar potje janken en greys kijken, morgen weer een dag.
Ahh Wurmpie

Greys is echt heerlijk. Gewoon marathonnen vandaag. En idd, morgen weer een dag.

Volgens mij had jij trouwens het lef om aan te bellen bij Iry. Anders had ik nu nog steeds voor die deur gestaan.

Fijn om je te lezen Saar, echt fijn!

En dat van die muur. Je aller aller dierbaarste mensen juist op afstand houden. Dat herken ik heel erg. Zo rot he..

Dat je er gewoon steeds weer intuimeld. Na alle goeie gesprekken van dien.

En EV, ja ik was/ben ook echt enorm onzeker.

Zo minderwaardig. Minder. Blok aan been, te jong etc..

Dus herken het wel.
quote:saartje1980 schreef op 01 augustus 2009 @ 23:51:

De angst om iemand dichtbij te hebben staan, maar tegelijk zo'n behoefte hebben daaraan.

Angst om mensen waar ik veel om geef kwijt te raken, maar tegelijk zo'n afstand scheppen dat de kans bestaat dat het gebeurt.

Ja, wat is dat dubbel. Bij mij ook dit gevecht, ik ben te vaak gekwetst door mensen die ik vertrouwde dat ik het moeilijk vind mensen dichtbij te laten komen. Zelfbescherming. Laatst bij een vriendin sprak ik wel iets uit en zij was geroerd door het feit dat ik me zo kwetsbaar opstelde. Ik was blij dat ze het benoemde.

Jouw vriendin was heel eerlijk, knap dat ze het uitsprak en daarmee jou heel serieus neemt.

Het meeten is voor mij ook spannend, dat is wel een gevoel wat we allemaal delen dus hier

Komt mijn onzekere aard helemaal naar boven maar ik probeer dat weg te drukken door nieuwsgierigheid.
Hoi Ster!

Hoe is het met jou vandaag?

Dat afstand/nabijheid gebeuren blijft ontzettend lastig ja.

Merk dat ik er echt even verdrietig van ben.

Wurm, hoop dat je ondanks het gevoel dat je van alles moet, toch even kan genieten van een rustig dagje.

En die onzekerheid, heel herkenbaar.

Weekend bij Wurm toen had ik dat echt heel erg op de laatste dag. Voelde me zo'n enorm blok aan het been. Zo niet leuk, saai, erbuiten vallen, minder, en ga zo maar door.

Was er het liefst stilletjes vandoor gegaan.

Hanke, je hebt mail via hyves.
Ja Iry, een doe invulling voor de meeting ben ik wel voor! Alle tijd nog om iets te verzinnen.

Wat een k*tzondag, de regen komt hier met bakken uit de lucht. Grijs, grauw, blehg..
Potverdikkeme Wurm!!!

Ga jij je schamen om hetgeen jou zou erg leuk maakt??????

Ja toen je hier voor het eerst kwam binnenvallen was ik even overspoeld door zoveel wurm,maar dat toverde per direct een grote glimlach op mijn gezicht!

En moeilijk om er tussen te komen? eh.....ik roep er net zo hard doorheen toch?

Meid,jij bent jij!! en juist die onwijs lieve,kletserige,grappige wurm..die ook even goed kan luisteren en nadenkt over wat je zegt,daar ook nog iets wijs over kan zeggen.....dat is wurm die ik zo leuk vind.

En niets lelijke wurm.....maar wow!!! wurm!

En ja,vind je moeilijk dat ik dat zeg,maar dat boeit mij niet.

Zo!!!
Hoi Lynne!

Rotweer he, maar past wel goed bij mijn stemming

Fijn dat jouw vriendin dat benoemde!

En ja, het is ook zelfbescherming.

Maar tegelijk eigenlijk ook jezelf en de ander tekort doen.

Ik ben ook voor een doe-invulling! Iets doen breekt het ijs meestal wel.
quote:iry schreef op 02 augustus 2009 @ 13:52:

Potverdikkeme Wurm!!!

Ga jij je schamen om hetgeen jou zou erg leuk maakt??????

Ja toen je hier voor het eerst kwam binnenvallen was ik even overspoeld door zoveel wurm,maar dat toverde per direct een grote glimlach op mijn gezicht!

En moeilijk om er tussen te komen? eh.....ik roep er net zo hard doorheen toch?

Meid,jij bent jij!! en juist die onwijs lieve,kletserige,grappige wurm..die ook even goed kan luisteren en nadenkt over wat je zegt,daar ook nog iets wijs over kan zeggen.....dat is wurm die ik zo leuk vind.

En niets lelijke wurm.....maar wow!!! wurm!

En ja,vind je moeilijk dat ik dat zeg,maar dat boeit mij niet.

Zo!!!Amen
Dat hebben Saar en ik ook gedaan de eerste keer,een doe ding.

Sushi maken!!!!!!!

Saar is er erg goed in
Gisteravond zaten we de hele avond met vrienden in de tuin, rosé erbij, een zomers gevoel. Daar is niet veel van over. Wat een omslag. Het heeft op mijn humeur ook een nadelige invloed
Het moet niet te moeilijk zijn hoor Iry, ga ik daar ook nog zenuwachtig voor worden
Heb ik nu ook hoor Lynne...een echt bleh gevoel nu.

Zou nu 1001 dingen in huis kunnen doen...maar ook dat...bleh!!!!
quote:Lynne schreef op 02 augustus 2009 @ 13:58:

Het moet niet te moeilijk zijn hoor Iry, ga ik daar ook nog zenuwachtig voor worden

Ik vind het echt hartstikke leuk om daar iets voor te verzinnen/regelen (zal met jullie overleggen hoor)

Enne...gevulde eieren???

Blokjes kaas snijden,een stokbroodje bakken...is da makkelijk .
Ohw Iry.....het hoeft niet iets met eten te zijn natuurlijk .
Dat is te overzien

Ben benieuwd wat je gaat verzinnen!
Ik zou voorstellen een dagje te survivallen.

Goed voor de teambuilding

Allemaal leerdoelen opstellen, die beoordeeld zullen worden, net als de groepsdynamica. (ik werp me wel op als die outsider die de beoordeling doet )

Iry verzorgt het eten.
Lieve Ev,

Ik voel mij ten alle tijden vreselijk minderwaardig.

eerste keer meeten met Saar,ik was vreselijk zenuwachtig.

Ondanks dat we al regelmatig msncontact hadden en elkaar daar al wat beter door leerde kennen.

We hebben voor het meeten zelfs foto's naar elkaar gestuurd,wat ik vreselijk vind want ik ben sta nooit leuk op een foto.

Ook maar gelijk de meest stomme naar elkaar gestuurd(waar we ook wel erg om hebben gelachen)

En toch...ik heb mij wel 10 keer verkleed,liep te stressen in huis,bedacht mij 100 keer waarom ik dit mijzelf aan doe.

Het eerste kwartier heb ik volgens mij echt lopen stotteren en lopen dralen.....echt ik voelde mij zo belachelijk stom.

Meeting met de anderen,het was fijn dat Saar er eerst was,dat was nu vertrouwd.Maar oeh,toen de rest er aan kwam!!!!

Dat ik de deur open moest doen ,en mij dan bedenk.....nou daar ga ik.

Nu zien ze mij...die stomme Iry.

Die nu dik is,stomme kop heeft,niets zinnigs weet uit te brengen.....(wat moet ik in godsnaam zeggen??) en....en ....en.....

Ik ben een ster in mij minderwaardig voelen Ev en in mijzelf naar benedenen halen.

Maar ben oh zo blij dat ik deze lieverds heb ontmoet,wat zou dat een gemis geweest zijn voor mij als ik mijn angst had laten bepalen.

Dus ja,antwoord op je vraag,ja Ev...

Wil natuurlijk niet zeggen,dat jij het ook gewoon moet doen,of dat jij niet mag besluiten het niet te doen.

Alleen jij kan weten wat voor jou zwaarder weegt.
Spelletje boerengolf?
quote:saartje1980 schreef op 02 augustus 2009 @ 14:08:

Ik zou voorstellen een dagje te survivallen.

Goed voor de teambuilding

Allemaal leerdoelen opstellen, die beoordeeld zullen worden, net als de groepsdynamica. (ik werp me wel op als die outsider die de beoordeling doet )

Iry verzorgt het eten.

Survivallen?? daar word je toch moe van?

Doe eens normaal .
Ben ook altijd wel in voor een fikse strandwandeling.

Om vervolgens ververdiend op het terras neer te ploffen met een lekker coronaatje.

Rot dat je verdrietig bent Saar..

Ik voel me wel okee verder.
quote:Sterretjee schreef op 02 augustus 2009 @ 14:14:

Spelletje boerengolf?

Ha das lollig idd Ster!!

Oh..lasergamen is ook vet!!!
Dat is wel leuk....gooi allemaal wat kreten in de groep!!

Dan wordt het een beetje duidelijk waar ieders lol en grenzen liggen.
Ach Ster, ik kan het als verdrietig benoemen, dat is al heel wat.

Snap inmiddels dat niet meer alles boos is

En het waait wel weer over.

Wat ik eigenlijk niet moet zeggen, want daarmee knal ik de deur weer dicht. (toch Iry? )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven