Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Ah mooie zin Dary.

Lekker aan het genieten dus.

Ik ben heeeeeeeeel lui vandaag, heb mega-uitgeslapen en ga zo even boodschappen doen en dan door naar vriendinnetje.

Kreeg een smsje van Mims. Mops en zij genieten volop

Ben benieuwd hoe de andere vakantiegangers het hebben. Zou Lil al aan het Griekse strand liggen?
*zet koffie en broodjes neer*

*gaapt* Festivalletje in badplaats was wel grappig, niet zo heel erg lang gebleven. Daarna samen met wat vrienden op de bank gehangen en hele hete Thaise curry gegeten jum! Vandaag komt er een oud-collega op bezoek maar nu eerst naar de sportschool. Poe hee wat ben ik actief...*gaapt nog een keer*

Hebben de andere thuisblijvers een lekker weekend tot nu toe?
Darly wat actief.

Ik ben nog bij vriendin, we hadden een feestje te vieren en ik had geen puf om weer naar huis te fietsen. En nu regent het en heb ik nog steeds geen puf om naar huis te fietsen.

Nog meer koffie dus.
~breekt even in met bombarie, gooit de badkuip vol~

Woeoeoeoeoeoeoeoehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe!!!!!!!

Nou Marie,

Op vrijdag naar IKEA deed het 'm dus.
Joehoei

Nog meer champie . Kom maar op Kjong, daar kan nog meer bij
Yeah Kjong!

Blegh en dan zit het weekend er alweer bijna op. .

Veel te snel voorbij

Lekker aan het opruimen geweest vanmiddag, was het echt weer voor. En al heel voorzichtig wat dingen apart aan het leggen voor de vakantie, moet niet gekker worden ga pas over 3 weken.
Ik heb vandaag ook nog Cadi d'r keuken gesopt. Als in: alles en geheel.

Het kon dus gekker.

Mooi plaatje Darly, en dank.
Opruimen en schoonmaken is goed, Suup en Kjong. Moet ik ook es aan beginnen..in plaats daarvan heb ik vandaag toch nog even lekker in de (namiddag) zon kunnen zitten op het strand Moet ook gebeuren

Geniet nog van de laatste weekenduurtjes, Dames!
Ik kan geen plaatjes plakken, maar als ik het zou kunnen, plakte ik de mooiste rozen voor Kjong. Ik ben zo blij by proxy!
.
Lol Kjong.
Ooooooh wat een lekker woord weer:

by proxy

ik glij weer van de bank.

Ik ga nog even kijken of er een sjampyfles nog een kontje voor me heeft, en dan naar bed maar.

Tenzij er iemand voor mij naar mijn werk wil morgen. (Dan kan ik overdaags op Schevenings terrasje even nog aan de pimpel zo zonder kinderen)

Ik denk dat jullie het werk ook wel aankunnen, al heb ik er de afgelopen week veel geëpibreerd.
Volgens mij zit er nog wel een kontje in de fles. .

Kjong, eind van de week wordt het echt tropisch, dus misschien komende dagen wel werken en dan eind van de week een middagje vrij?

By proxy inderdaad mooi woord.

Darly morgen poetsen of naar tweelingvriendin?

Marie lekkere dag gehad vandaag?
Zo en de dag begint met koffie

Nee niet naar 2-ling vriendin, die belde net dat het halve gezin daar strontverkouden is dus ik blijf veilig thuis.

Heeft iedereen eigenlijk al op werk Mexicaanse griep-overleg gehad? Het schijnt dat die pandemie er echt aan gaat komen, volgende maand al en niet in het najaar pas! Iemand zei zelfs tegen me dat ik water moest gaan hamsteren omdat ze niet weten of de waterbedrijven goed kunnen functioneren als die griep rondraast....pff :-S

Nou ja, ik ga maar poetsen dan. Of eerst koffie En multivitamines
Yep, hier ook pandemie-overleg op werk, althans: we hebben informatiepakketten ontvangen. Ook omdat er bij het bedrijf waar ik werk en op de locatie waar ik zit, al een aantal Mexicaanse griepgevallen is geconstateerd. Ik maak me er niet zo druk om, voor mezelf dan, voor mijn moeder met tere gezondheid vind ik het maar eng.

Suup: heerlijk weekend gehad! Verjaardag vader gevierd (hij is 80 geworden maar zo fit als een jonge bosgod waardoor ik hem nooit indeel in de categorie "bejaarden", maar ik vind 80 toch wel een hele leeftijd!), gewinkeld met oudste kinderen, te veel gedronken etc. Lekker, hoor.

Vanochtend was ik al heeeel vroeg bij de nagelonderhoudmevrouw en de rest van de dag werk ik lekker thuis. Met die tropische temperaturen later in de week, ga ik mooi nog een dagje vrijnemen trouwens.
.
Ik heb bij ons er nog niets over gehoord. Wel zomerkomkommeroverleg vandaag en gewoon druk met van alles en nog wat.

Nog niet zo lang thuis en vreselijk aan een borrel toe, wie doet er mee?
tssssk, waar is iedereen?
Ja stil is het he.....
Ik ben druk met komkommers aan het gochelen. Ben jij druk morgen Darly of zin/tijd morgenmiddag even iets leuks te doen op rond het strand? Het betaalt niets, maar kan wel heel leuk worden....
Vooral als je naamgenootje van helft tweeling meeneemt. Zie sms.

Moguh meiden, het wordt (hoop ik) een leuke, gezellige lange werkdag.
Net gsmst.

Gisteren niet zo fijn nieuws gehad. Mijn moeder heeft te horen gekregen dat haar oogziekte, die 6 jaar stil heeft gestaan, nu waarschijnlijk toch in beweging is. Ze moet met spoed een aantal onderzoeken ondergaan om vast te stellen of dit inderdaad zo is. Als het zo is, dan zal ze in vrij korte tijd steeds slechter gaan zien. Bah Ga vanmiddag even bij haar langs om haar proberen wat op te beuren.
Ow dat is niet leuk Darly sterkte en ook een :hug voor je moeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven