Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Suup! He wat kut! Voor hen maar ook gewoon heel erg voor jou!
*snottert het Kasteel binnen*

Ik heb hetzelfde als Darly, maar dan mét koorts en zonder hoesten. Volgens huisarts misschien wél en misschien niet Mexicaanse griep. Ik heb wél de symptomen maar ben volgens mij niet zo enorm beroerd als bij de Mexicaanse griep hoort. Dat kan 2 dingen betekenen: of ik heb het niet, of ik ben gewoon niet zo'n mietje. Voor de zekerheid drink en slaap ik veel en was ik iedere 5 minuten mijn handen om de rest hier in huis niet aan te steken. Net gedoucht en ik voel me eigenlijk niet eens zo heel erg ziek, maar gewoon beroerd. En volgens mij voel je je met de Mexicaanse griep hondsberoerd, toch? Nou, dan heb ik het niet.

Suup: wat een ellende, meid! Bah! Kan me voorstellen dat het voor jou ook gewoon heel kut is, ook al is het voor hen erger. Jouw vakantie gaat niet door en da's gewoon reden om Heel Erg te balen.
.
**begint fruitsmoothies te blenderen**

Helpt dat?

Ik begin die grieo nu toch echt wel angstig te vinden. Ga maandag kinderarts maar even bellen om te vragen of de geplande amandel-eruit-actie as vrijdag wel zo handig is...
Gelukkig voel ik me vandaag 100% beter dus ik kan er weer tegen aan. * pakt toch een fruitsmoothy...voor de lekker*

Beterschap M' Anas! Op 0800-1100 kun je meer info krijgen over de Mexicaanse Griep mocht je het willen - zie mijn belactie van gisteren
Hilarische belactie Darly

*pakt ook een smoothie* Lekker.

Marie beterschap, hoop dat het geen mexicaanse griep is, maar gewoon beroerd.

Ben inmiddels druk bezig om alternatieven op een rijtje te zetten. Ik ga sowieso op vakantie. Misschien wat koter of wat dichterbij. Liefst toch wel iets van strand en zee en goed bereikbaar per vliegtuig en alles te doen op loopafstand/bus. Dus mocht iemand nog een lumineus idee hebben (buurvrouw/familie/vrienden die op zo'n locatie iets goedkoops hebben.) Heb in oesterstad nu iets gezien voor 25 euro per nacht en dat is voor 7 nachten nog wel te doen. Ik heb nog even om er over na te denken.

Ik heb straks afgesproken met de schoonbuurvrouw van Bloes en MM die ik op het bloesefeestje heb ontmoet.

Moet zo langzamerhand eens spullen bij elkaar gaan rapen om in de trein te gaan stappen.

Fijne avond allemaal.
Ik ken iin die regio niet zoveel, Suup, behalve wat familie van mijn schoonzus, maar die 'doen' niet echt toeristenverblijven en wat ik van de foto's en de verhalen begreep hebben ze niet echt een logeerkamer.

Gister met Lief zitten plannen wat we in de herfstvakantie met MK willen gaan doen. Wilden eigenlijk weer 2 dagen efteling + hotel doen, maar zonder aanbiedng is dat verschrikkelijk duur: 525 euro! :-o Dat doen we dus niet. Dus nu op zoek bnaar andere pretparken die voor zowel Jon als MK een beetje leuk zijn. En voor ons

Iemand koffie?
Hoeft niet perse in die regio te zijn hoor Tila. Daar zit ik niet aan vast.

Leuk vast plannen voor herfstvakantie. Zou er tegen die tijd niet ineens een aanbieding zijn?

Marie hoe is het met jou?

Darly nog iets leuks gedaan?

Zouden mims en bloes inmiddels niet al terug zijn?

Ik zit nog in provinciestadtuin. Erg gezellig. Straks weer richting suupstad.
Net terug uit Amsterdam, de dochter van een vriendinnetje werd 1. Jeez wat gaat dat toch allemaal snel. En waarom kopen mensen een Baby Born voor een kind van 1? Maar goed...

Nu slof ik een beetje lui door mn huis en doe en denk niet zo heel veel bijzonders :-)
Kindjes van 1 houden van poppen... stom he?

Nwet vreselijk gezellig gebbq'd met mijn ouders en met een vriendin. Kindertjes helemaal blij om elkaar weer te zien, leuk, verdiepende en verhelderende gesprekken gehad, en ook een sloot wijn

Bloes belde nog: ze hebben het heerlijk, maar Oudste was heel hard op haar hoofd gevallen, of ik even op 1000 km afstand wilde ehbo-en dat lukte. Als het goed is, is er niks heftigs mis met Oudste. Zeker niet aangezien ze het al pijnend en wel voor elkaar reeg om Bloes en haar MM zover te krijgen dat ze haar meenamen (en Jongste ook, die werkte met het plan mee) naar de plaatschelijcke Italiaan voor een pizza
Agossie arme oudste Bloesje.

Wel fijn dat ze het verder lekker hebben.

Iemand nog iets van Mims gehoord?

Marie wat opgeknapt?

Ik vind 1 ook nog wel jong voor een pop, maar tja wat weet ik ervan....
Mims is weer thuis, hoorde ik van haar moeder Want Bloes vertelde aan de telefoon dat Mims d'r thuiskomst had gesmst. Ik belde nog even om na te vragen hoe het met Oudste Bloesje was, vandaar... Maar toen ik belde lag Mims al te pitten
*zet koffie neer*

En Mims welkom thuis.
**neemt koffie**

We gaan straks met de kinders naar een speelgebeuren en ze weten het nog niet, alleen maar dat het een verrassing is hihihi!
*pakt koffie*

De pop vond zichzelf ook te oud, want er stond groot op de verpakking: vanaf 4 jaar :-)

Joepie Mims is weer terug!

En hoe ging het met de Oudste Bloes, Suup?

Leuk Tila, zo'n verassing! Volgens mij wordt het ook prima speelweer vandaag. Geniet er van!

Hier is de laatste week van mijn vakantie in gegaan. Bah. Stom. Mopper. Dwars. Grumpf. Schop. Knars. Spuug. Stomp.

*maakt zich klaar om naar 2-ling vriendin te gaan*
"Ooooh, mama! Oud Vaal Café is de beste speeltuin ooit!"

Het was enig ze hebben genoten, wij dus ook. Met verbijstering naar MK's grove motoriek zitten kijken en dan met name de vooruitgang daarin, plus bijbehorend trots koppie Jom trouwens ook trots. Hij bedwong een speelklimpyramide tot ruim halverwege

En naderhand zo'n echte geweldige oprechte dank-je-wel-dit -was-de-beste-verrassing-ooit!-knuffel waar ik dan helemaal van wegsmelt

(En Jom er dan chteraan roepend "Ikke ookke dankewelle!"

Darly, wordt dit je logeerpartij bij Vriendin? Dat ze even bij kan komen? Veel plezier
*smelt bij het speelverslag van Tila* Wat liehieff!

2-ling was vandaag iets minder liehieefff...eentje wilde alleen maar lief doen op schoot en op alle andere plekken bleren en die ander wilde sowieso alleen maar bleren :-) Ik blijf niet logeren hoor, haar vriend is gewoon thuis van werk nu. Zaterdagavond weer langs om te helpen, met zn 2-en gaat het toch allemaal wat makkelijker.

*gaat kijken of alle Kasteeldames alweer op hun kamer zijn*
*smelt ook* Wat heb je toch superlieve en dan ook dankbare kindjes gemaakt. Was me al eens eerder opgevallen.

Fijn dat het zo'n succes was. Moet je nou morgen weer werken of nog vrij?

Darly lief dat je 2lingvriendin zo helpt. Zeker als een offday hebben is samen best fijn.

Ik had even een dag met onverwachte wending. Moest ineens voor een optreden in hetzelfde als van dat filmpje van laatst naar andere kant v/h land. Naar vlakbij mijn oma. Daar ben ik toen ook maar gelijk even langs gegaan. Nu weer terug naar suupstad.
Oei, twee blerende kinders! Poeh! Zijn ze wel een beetje leuk aan het opdrogen? Doet eens kiekjes in de kelder?
Ze drogen redelijk op maar moeten misschien wel allebei een helmpje...aaaah :-)

De meest recente foto's staan in de Kelder. De meneer op 1 van de foto's is Remy Bonjansky - meervoudig en huidig wereldkampioen K1 en een kennis van vriendinnetje's zwager.

Hoe is het met oma, Suup?
Ze wordt oud en vond dat ik veel te snel wegging. Maar ja ze vergeet dat ik dan nog 2 uur moet rijden.

Wat is k1? Duik zo thuis even de kelder in.

Ik heb trouwens knoop min of meer doorgehakt. Het gaat week oesterstad worden. Moet nog even kijken of ticket omgezet kan worden. Vind het ergens ook wel spannend. Overdag vermaak ik me wel zwemen/zonnen. Stapel boeken mee. Alleen avondeten vind ik wel eng eigenlijk.
De 'K' staat voor karate, kung-fu en kickboksen. Net als Formule-1 bij autosport staat K-1 voor de hoogste klasse in de vechtsport. Deze sport wordt al jaren gedomineerd door Nederlanders en is heel populair (ook in NL wordt het steeds bekender, SBS zend het al een paar jaar uit). De man is dus echt wereldberoemd en kan in Japan niet over straat.

Ik kan het me voorstellen dat je moeite hebt met het alleen eten. Ik heb het ook. Dat is zo Nederlands, in andere landen is het volledig normaal :-S Boekje mee het restaurant in? Pizza laten bezorgen op het strand?
Dank voor uitleg.

Ik ga de foto's zo eens goed bekijken.

Ja pickniken op strand boek mee. En ik ben niet mensenschuw dus wie weet met wie ik aan tafel beland. Papa-suup is misschien ook nog even in de buurt dus komt wel goed. Ik zie het ook wel als een uitdaging, alleen op vakantie.
Ik zie de foto's niet.....
Staan bij ouder foto-TO met 2-ling als titel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven