Leuke,lieve, Meiden/ Moeder Uit Omg.Zwolle/Lelystad Gezocht

18-07-2009 22:15 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
:hello:Heey leuke lieve meiden van Viva,

Zoals zo vele oproepjes hier de mijne om eens in contact te komen met elkaar en wie weet leuke vriendschappen zo op te doen!

Zelf ben ik net 30 , en geloof me, het valt best mee! haha

Ik woon doordeweeks in omg zwolle en in weekend bij me vriend in Lelystad met me 2 kids van 4 en 12.

Voor het nieuwe jaar heb ik me voor genomen meet gezellige leuke spontane dingen weer te gaan onder nemen , dus vandaar dit berichtje om te kijken wie zin heeft om samen met mij er wat vaker uit te gaan en leuke meiden dingen te gaan doen. Met en/of zonder kids ....:-)-)

Verder wil ik graag in het onderwijs gaan werken en ben ik gek op dieren en gezelligheid.

Nou ik hoor het graag wie zin heeft een x een terrasje te pakken/ uit te gaan samen.:nerd:

Groetjes Nancy

Wat leuk! Eindelijk een oproep voor omgeving Zwolle

uhm... tja, ik had idd zelf ook een oproepje kunnen plaatsen

Maar ok....

waar kan ik me aanmelden? haha, lijkt me leuk om weer s wat nieuwe meiden te leren kennen. Ik werk nu elders in ons mega-landje en ken daardoor niet zoveel mensen in deze omgeving (woon er ook nog niet zo lang dus dat schiet niet op dan...)

Als het weer het toelaat terrasje in Zwolle?

ff wat facts: ben 29 (ga nog voelen hoe het is om 30 te zijn dit jaar ) woon samen, nog geen kids maar wel kat & hond

Ik hoop dat er meer volgen... And now we wait
hey hallo Lady E ( en andere gezellige meiden uit Zwoille/Lelystad),

Hey gezellige meid van hierboven (en die hieronder nog berichtjes gaan achter laten,hahaha),

Ik weet ff niet goed hoe hier prive berichten te versturen dus geen hierbij ff m'n email adres ;

lely-stad@live.com

Dus lijkt het je leuk om met meiden uit Zwolle / lelystad in contact te komen voor gezellige een terrasje te pakken, bios te doen ,shoppen of noem maar wat op....?

Laat wat van je horen en wie weet kunnen we met een hele groep binnekort gaan meeten!!

Groetjes Nancy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven