NIET groepje
zondag 2 augustus 2009 om 17:38
zondag 2 augustus 2009 om 23:30
maandag 3 augustus 2009 om 06:07
maandag 3 augustus 2009 om 11:45
Hoi hoi,
Beterschap aan Yamini met 'r pokjes.
Hier een beetje, tja..... kies is agkenapt, doet geen pijn, maar de tandarts is op vakantie. Ik durf niet naar een andere en hoop dat de boel stabiel blijft aankomende week.
Ben afgekeurd om bloed te geven Ijzertekort en een te lage bloeddruk Geen idee hoe het kan. Frikandel maakt nu allemaal lekkere biefstuk en spinazie dingen voor me
Age, J is een otter, en niet zomaar een, nee echt een stomme stinkotter! Hoe durft ie!! Heb je al weer iets van hem gehoord?
Beterschap aan Yamini met 'r pokjes.
Hier een beetje, tja..... kies is agkenapt, doet geen pijn, maar de tandarts is op vakantie. Ik durf niet naar een andere en hoop dat de boel stabiel blijft aankomende week.
Ben afgekeurd om bloed te geven Ijzertekort en een te lage bloeddruk Geen idee hoe het kan. Frikandel maakt nu allemaal lekkere biefstuk en spinazie dingen voor me
Age, J is een otter, en niet zomaar een, nee echt een stomme stinkotter! Hoe durft ie!! Heb je al weer iets van hem gehoord?
maandag 3 augustus 2009 om 12:25
Moge ladies. Ik weet niet wie me gister met de rubbere hamer heeft geslagen maar afgezien dat ik overdag al een paar keer even had geslapen, heb ik vannacht een klokje rond geslapen. Zelfs in mijn hevige staptijd lukte me dat niet. Eigen bed is toch goud waard.
Yam als je vandaag nog op msn online komt dan heb ik de foto's voor je in de gedeelde map. Niet schrikken, in 2 dagen 350 foto's gemaakt. Volgens mij zijn het er minder, lijkt me wel erg veel maar goed.
Prut beterschap. Kiwi en biefstuk, lekker. Kies is wel kut ja.
Yam als je vandaag nog op msn online komt dan heb ik de foto's voor je in de gedeelde map. Niet schrikken, in 2 dagen 350 foto's gemaakt. Volgens mij zijn het er minder, lijkt me wel erg veel maar goed.
Prut beterschap. Kiwi en biefstuk, lekker. Kies is wel kut ja.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 3 augustus 2009 om 12:51
Oja en waar ik mij gruwelijk aan irriteer (of hoor je ergeren te zeggen?), heb ik de katten zo opgevoed dat ze echt ABSOLUUT NIET op de tafels en aanrecht mogen komen en ik heb ze daar nooit op kunnen betrappen. En sinds ik terug ben zie ik dat Bo en op de grote tafel snachts is geweest en 2x per dag zie ik hem van het aanrecht springen. Dus heel zielig maar ik ga hem echt in zijn lurven grijpen als ik hem nog een keer betrap. BOefje dat het is.
maandag 3 augustus 2009 om 13:24
maandag 3 augustus 2009 om 13:44
Wat heb je Roos??
Mijn katten zitten hier altijd op tafels en het aanrecht...Vind het niet zo'n probleem. Maar als je ze het het afgeleerd is het verveledn als ze het nu ineens wel doen, als je even weg bent geweest.
Ik baal, heb 2 dagen de post gemist en moet nu 5 dozen zwaar SP materiaal bij het postkantoor gaan ophalen.
Mijn katten zitten hier altijd op tafels en het aanrecht...Vind het niet zo'n probleem. Maar als je ze het het afgeleerd is het verveledn als ze het nu ineens wel doen, als je even weg bent geweest.
Ik baal, heb 2 dagen de post gemist en moet nu 5 dozen zwaar SP materiaal bij het postkantoor gaan ophalen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
maandag 3 augustus 2009 om 13:49
Wat een post Info. 5 dozen djees.
Roos even een knuf en hup de ha zo bellen.
Ik zei het net tegen Roos Info, waar ik wel om moest lachen. Mijn moeder zei altijd, kijken doe je met je oogjes, niet met je handen.
Dat geldt ook voor de katten. Vanaf de eetkamerstoel kunnen ze zien wat er op tafel ligt, dat mag kijken, maar niet met die harige pootjes hihihi.
Roos even een knuf en hup de ha zo bellen.
Ik zei het net tegen Roos Info, waar ik wel om moest lachen. Mijn moeder zei altijd, kijken doe je met je oogjes, niet met je handen.
Dat geldt ook voor de katten. Vanaf de eetkamerstoel kunnen ze zien wat er op tafel ligt, dat mag kijken, maar niet met die harige pootjes hihihi.
maandag 3 augustus 2009 om 13:58
maandag 3 augustus 2009 om 15:27
ik heb de HA gebeld en die sluit niet uit dat het mexicaanse griep kan zijn, maar hij maakt zich voor nu nog geen zorgen. Als ik hoge koorts krijg of benauwd wordt, moet ik weer bellen. Voor nu even goed uitzieken en me zo min mogelijk onder de mensen begeven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 3 augustus 2009 om 18:15
Als koorts boven de 38.5 komt nu, dan moet je idd even laten testen Roosje
Hey Prut, balen dat je geen bloed kan geven. Als Frik zijn kookkunsten niet afdoende zijn, dan kan je pillen halen he? Even een kuurtje en ben je ook weer wat energieker. (Je gaat wel gigaverstoppen van die pillen, maar het is pruimentijd )
Lekker MV, dat je weer een beetje bijgeslapen bent, zodat je lekker Bootje kan heropvoeden
Yam, heb je nog een paar uurtjes kunnen bijslapen?
Info, je kan wel met de auto toch? Scheelt iig iets. Kunnen vriend en spierballen niet mee gaan? Zou wel fijn zijn.
En nu ga ik boodschappen uit de auto pakken die ik braaf heb laten staan... sufkut. Ik ga een conimexkantenklaardingprutje maken.
Oh, en
Hey Prut, balen dat je geen bloed kan geven. Als Frik zijn kookkunsten niet afdoende zijn, dan kan je pillen halen he? Even een kuurtje en ben je ook weer wat energieker. (Je gaat wel gigaverstoppen van die pillen, maar het is pruimentijd )
Lekker MV, dat je weer een beetje bijgeslapen bent, zodat je lekker Bootje kan heropvoeden
Yam, heb je nog een paar uurtjes kunnen bijslapen?
Info, je kan wel met de auto toch? Scheelt iig iets. Kunnen vriend en spierballen niet mee gaan? Zou wel fijn zijn.
En nu ga ik boodschappen uit de auto pakken die ik braaf heb laten staan... sufkut. Ik ga een conimexkantenklaardingprutje maken.
Oh, en