Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weltrusten
Jij ook!
O ja, Bridges, ik ken dat soort (vakantie)foto's helaas. Om te . Maar wel goed voor de motivatie... Je Kunt Het!

Jij ook sterkte morgen Enka (en met de lijn - al gehoord dat SB in scheiding is btw?!)!

Trusten!
Mogge

Star, ik vond het gisteren nog goed te doen maar nu leg ik het al af... Whahaharummmmm....

En wat jammer is dat ik op een bestelling moet wachten (fiets van de man) en dus geen koelere wateren op kan zoeken. Do weer vrij en dan gaan Jeetje en ik zwemmen in bosbad.
Hai!!
Haai!

Bestelling al binnen Suus? Ben je eigenlijk met verlof al?

Hel: haha had je stiekem jamie Foxx nog toegevoegd in je bericht? Las hem eerst zonder en toen met! Genoten?
Ha, jij hebt me door Bridges (wilde het de eerste keer al schrijven maar kon niet op z'n naam komen, toen kwam vriend binnen en die wist het - zodoende).

Hoe is 't met de hitte zwangere dames, zitten jullie al voor de ijskast (met de deur open )?
Nee hoor, ik ben samen met Jeetje net wezen camping crashen . Ik wilde dus naar zwembad. Komen we, na een eind lopen want parkeerplaats druk natuurlijk, bij kassa: kan ik daar niet pinnen!

Op zoek naar pinautomaat kwam ik camping tegen met een lollig peuterbad dus auto in de schaduw gemikt en op grasveldje daar gaan zitten. Helemaal leuk :-) . En nog voor niks ook, ha ha ha.
Maar ik heb het wel een tikkie zwaar ja met deze temperaturen. Na ja, wel lekker dat het droog is en dan doe ik maar gewoon weinig, toch?
Camping crashen, goeie actie, haha! Verder lekker met de voetjes omhoog. Je zorgt voor een peuter, dat is al harstikke veel werk!
Ik heb een berichtje van Mal op de groep gezet.
Bridge, MC is binnen Leuk kleertjes terug

Bam, de slippers zijn binnen, ze zitten nu al lekker Dank dank!

Even plaatsen, kind is mijn teennagels aan het lakken dus even bijspringen
Goeie Suus, die camping!

En worden de nageltjes mooi, Star?

Bridges, ik doe mee met die lijn! Dat motiveert hoop ik. Vanaf maandag ofzo?

Hoe is het met Hel? Sfeer o.k. thuis of niet?

Gatver gatver gatver, er is hier dit weekend weer iets heel naars gebeurd in de buurt. Ik weet nu zo zeker dat CG hier niet gaat opgroeien! Op dit moment hebben we geen bezichtiging in het vooruitzicht jammergenoeg.
Aha je was naar B. aan Zee, fantastisch! Bel je me als je weer eens gaat (en behoefte hebt aan mamatalk)?
Bridge, jij lijkt geen vier maanden zwanger!!!

Suus, trek je het nog om alleen met kind te gaan zwemmen? Petje af, ik heb echt niet al te veel puf meer om achter haar aan te rennen.

K.U.T., mijn camera is stuk. Lekker ook nu zo met bevalling in aantocht. Niet dat ik die nou gefotografeerd wil zien, maar daarna is toch wel leuk

Of misschien is het juist niet K.U.T. want kan ik een mooie spiegelreflex aanschaffen? Hmmmm, nog even denken of ik er nou blij mee ben of juist niet.

Camping crashen, goeie actie!
Volgens mij heb ik toch een soort van nesteldrang nu. Gisteravond om 22.00 nog aan het dweilen en nu staat de hachée te pruttelen
Goed Star! Lekker aan de nestel, daar kun je niet omheen. Wat staat morgen op het programma? Behangen?

Even op de groep lezen dan..
Nee morgen is Ceetje op het kdv dus dan staat slaap op het programma
Ok, ik heb besloten dat het toch wel goed is van die camera; Starman is al naar de MediaMarkt
Ah nieuwe camera is altijd goed! Welke wordt het? Leuk!!!

En nee op de gescreende foto's lijk ik niet 4 maanden zwanger. Op hoop andere foto's helaas wel. Het is echt niet leuk en echt te dik! Dus we gaan stevig aan de sport op de wii. (Heb nu spierpijn in mijn armen van boksen gisteravond) Fijn dat je blij bent met MC en kleertjes. Rest van kleertjes was af dus niet meer terug, maar dit heeft mijn moppie amper gedragen en was te leuk om zomaar weg te doen. (Vond dat spijkerjasje echt zooooo leuk, maar paste hartje winter helaas )

Compu: ah u doet mee met de lijn. Gezellig! Ja ik ga maandag beginnen denk ik. (Al heb ik wel die vrijdag meteen een bruiloft. ai...)
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vakantie was zo super gewoon. Ben helemaal bijgetankt. Vannacht thuis gekomen en nu is man met de twee logees naar de kroeg (ze zijn echt schattig, de twee venten van begin twintig, ik denk dat ik ze straks ga voorlezen, twijfel tussen een verhaaltje van Bobbi of misschien het prentenboek picknick met taart ).

Star, en welke camera is het geworden?

Bam,. wat leuk een peteventje! Gefeliciteerd.

Juud, knappe Mart!!!!

Hel, en wie is de volgende op jouw programma?

Compu, oh wat schattig van CG!

Kokos, fijne vakantie.
Oh ja, en ik ben heel vrolijk want mijn vriendinnetje heeft een dochter. Aan het werk Bam .
Ik zou gaan voor de mol die wil weten wie er op zijn hoofd gepoept heeft ;)

Veel plezier met ze, hoe lang blijven ze?

Fijn dat jullie het goed hebben gehad.

Gefeliciteerd!
Jaaah zeg Bam, nog gefeliciteerd met nieuw petekind! Moet je nu veel doen als petemoei, of is het meer symbolisch?

Jin, welkom terug! Dus het was de onderneming waard?! Leuk leuk! Ik vind die Waddeneilanden ook altijd heel speciaal... Ha ha, en die venten, als je ze echt wil verwennen lees je straks de penthouse voor (met die goede interviews enzo ). De volgende op mijn lijstje zou jij zijn als je iets dichterbij zou wonen!

Compu, sfeer hier goed wel. Bij jullie/jou? Ik ga je bellen als ik weer richting strand ga. Vriend gaat donderdag met de kleine dame, maar dan wordt het geen mamatalk. He, wat is er voor naars in je buurtje gebeurd, toch niet weer schieten? Bah...

Star, en, staan de nagels strak in de lak?!
En Jinny, jij ook nog gefeliciteerd met de nieuwe spruit van vriendin! Plaatselijke vriendin of moet je nog even geduld oefenen voor kraambezoek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven