Good Luck
dinsdag 4 augustus 2009 om 10:26
dinsdag 4 augustus 2009 om 13:38
dinsdag 4 augustus 2009 om 16:04
Nee hoor, ik ben samen met Jeetje net wezen camping crashen . Ik wilde dus naar zwembad. Komen we, na een eind lopen want parkeerplaats druk natuurlijk, bij kassa: kan ik daar niet pinnen!
Op zoek naar pinautomaat kwam ik camping tegen met een lollig peuterbad dus auto in de schaduw gemikt en op grasveldje daar gaan zitten. Helemaal leuk
. En nog voor niks ook, ha ha ha.
Op zoek naar pinautomaat kwam ik camping tegen met een lollig peuterbad dus auto in de schaduw gemikt en op grasveldje daar gaan zitten. Helemaal leuk
dinsdag 4 augustus 2009 om 17:22
Goeie Suus, die camping!
En worden de nageltjes mooi, Star?
Bridges, ik doe mee met die lijn! Dat motiveert hoop ik. Vanaf maandag ofzo?
Hoe is het met Hel? Sfeer o.k. thuis of niet?
Gatver gatver gatver, er is hier dit weekend weer iets heel naars gebeurd in de buurt. Ik weet nu zo zeker dat CG hier niet gaat opgroeien! Op dit moment hebben we geen bezichtiging in het vooruitzicht jammergenoeg.
En worden de nageltjes mooi, Star?
Bridges, ik doe mee met die lijn! Dat motiveert hoop ik. Vanaf maandag ofzo?
Hoe is het met Hel? Sfeer o.k. thuis of niet?
Gatver gatver gatver, er is hier dit weekend weer iets heel naars gebeurd in de buurt. Ik weet nu zo zeker dat CG hier niet gaat opgroeien! Op dit moment hebben we geen bezichtiging in het vooruitzicht jammergenoeg.
dinsdag 4 augustus 2009 om 17:27
Bridge, jij lijkt geen vier maanden zwanger!!!
Suus, trek je het nog om alleen met kind te gaan zwemmen? Petje af, ik heb echt niet al te veel puf meer om achter haar aan te rennen.
K.U.T., mijn camera is stuk. Lekker ook nu zo met bevalling in aantocht. Niet dat ik die nou gefotografeerd wil zien, maar daarna is toch wel leuk
Of misschien is het juist niet K.U.T. want kan ik een mooie spiegelreflex aanschaffen? Hmmmm, nog even denken of ik er nou blij mee ben of juist niet.
Camping crashen, goeie actie!
Suus, trek je het nog om alleen met kind te gaan zwemmen? Petje af, ik heb echt niet al te veel puf meer om achter haar aan te rennen.
K.U.T., mijn camera is stuk. Lekker ook nu zo met bevalling in aantocht. Niet dat ik die nou gefotografeerd wil zien, maar daarna is toch wel leuk
Of misschien is het juist niet K.U.T. want kan ik een mooie spiegelreflex aanschaffen? Hmmmm, nog even denken of ik er nou blij mee ben of juist niet.
Camping crashen, goeie actie!
dinsdag 4 augustus 2009 om 20:30
Ah nieuwe camera is altijd goed! Welke wordt het? Leuk!!!
En nee op de gescreende foto's lijk ik niet 4 maanden zwanger. Op hoop andere foto's helaas wel. Het is echt niet leuk en echt te dik! Dus we gaan stevig aan de sport op de wii. (Heb nu spierpijn in mijn armen van boksen gisteravond) Fijn dat je blij bent met MC en kleertjes. Rest van kleertjes was af dus niet meer terug, maar dit heeft mijn moppie amper gedragen en was te leuk om zomaar weg te doen. (Vond dat spijkerjasje echt zooooo leuk, maar paste hartje winter helaas )
Compu: ah u doet mee met de lijn. Gezellig! Ja ik ga maandag beginnen denk ik. (Al heb ik wel die vrijdag meteen een bruiloft. ai...)
En nee op de gescreende foto's lijk ik niet 4 maanden zwanger. Op hoop andere foto's helaas wel. Het is echt niet leuk en echt te dik! Dus we gaan stevig aan de sport op de wii. (Heb nu spierpijn in mijn armen van boksen gisteravond) Fijn dat je blij bent met MC en kleertjes. Rest van kleertjes was af dus niet meer terug, maar dit heeft mijn moppie amper gedragen en was te leuk om zomaar weg te doen. (Vond dat spijkerjasje echt zooooo leuk, maar paste hartje winter helaas )
Compu: ah u doet mee met de lijn. Gezellig! Ja ik ga maandag beginnen denk ik. (Al heb ik wel die vrijdag meteen een bruiloft. ai...)
dinsdag 4 augustus 2009 om 20:46
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vakantie was zo super gewoon. Ben helemaal bijgetankt. Vannacht thuis gekomen en nu is man met de twee logees naar de kroeg (ze zijn echt schattig, de twee venten van begin twintig, ik denk dat ik ze straks ga voorlezen, twijfel tussen een verhaaltje van Bobbi of misschien het prentenboek picknick met taart ).
Star, en welke camera is het geworden?
Bam,. wat leuk een peteventje! Gefeliciteerd.
Juud, knappe Mart!!!!
Hel, en wie is de volgende op jouw programma?
Compu, oh wat schattig van CG!
Kokos, fijne vakantie.
Star, en welke camera is het geworden?
Bam,. wat leuk een peteventje! Gefeliciteerd.
Juud, knappe Mart!!!!
Hel, en wie is de volgende op jouw programma?
Compu, oh wat schattig van CG!
Kokos, fijne vakantie.
dinsdag 4 augustus 2009 om 21:56
Jaaah zeg Bam, nog gefeliciteerd met nieuw petekind! Moet je nu veel doen als petemoei, of is het meer symbolisch?
Jin, welkom terug! Dus het was de onderneming waard?! Leuk leuk! Ik vind die Waddeneilanden ook altijd heel speciaal... Ha ha, en die venten, als je ze echt wil verwennen lees je straks de penthouse voor (met die goede interviews enzo ). De volgende op mijn lijstje zou jij zijn als je iets dichterbij zou wonen!
Compu, sfeer hier goed wel. Bij jullie/jou? Ik ga je bellen als ik weer richting strand ga. Vriend gaat donderdag met de kleine dame, maar dan wordt het geen mamatalk. He, wat is er voor naars in je buurtje gebeurd, toch niet weer schieten? Bah...
Star, en, staan de nagels strak in de lak?!
Jin, welkom terug! Dus het was de onderneming waard?! Leuk leuk! Ik vind die Waddeneilanden ook altijd heel speciaal... Ha ha, en die venten, als je ze echt wil verwennen lees je straks de penthouse voor (met die goede interviews enzo ). De volgende op mijn lijstje zou jij zijn als je iets dichterbij zou wonen!
Compu, sfeer hier goed wel. Bij jullie/jou? Ik ga je bellen als ik weer richting strand ga. Vriend gaat donderdag met de kleine dame, maar dan wordt het geen mamatalk. He, wat is er voor naars in je buurtje gebeurd, toch niet weer schieten? Bah...
Star, en, staan de nagels strak in de lak?!